Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 15:10
...Roosje...
...Roosje... is offline
gister toen ik sliep werd wakker gemaakt door een of ander iets...Het leek of iemand aan mijn deken trok dus ik keek om en niemand was er(ik dacht dat het smorgens vroeg was en dat mijn zusje me aan het wakker schudden was)het was 3 uur dus ik dacht zoals gewoonlijk zeker verbeeld...Maar om 4 uur gebeurde dat weer,heel erg dat mijn deken op de grond viel.ik schrok me zo rot heeft iemand een verklaring van
Oud 13-03-2004, 15:23
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Het kan toch in je droom gebeurd zijn?
Je kan je deken toch in de slaap op de grond geschopt hebben, doe ik ook zo vaak en dat je later wakker wordt uit een droom?
Oud 13-03-2004, 15:45
...Roosje...
...Roosje... is offline
dat kan ook wel maar ik weet het 100% zeker dat dat geen droom was want ik kan weet aldijd het verscil tussen een droom en de werkelijkheid want voordat ik omkeek was ik helemaal wakker

nog een voorbeeld...

als we op school een repetitie ofzo hebben schrijf ik altijd aantekiningen op op een blaadje..dus kad ik een paar dagen geleden een alles gescreven op en blaadje en in mijn zak gestop(op school).dus toen ik thuis kwam keek ik in mijn zak en die was er niet meer(kan niet deruit zijn gevallen een ritszak)dus maakte ik een nieuwe blaadje...voordat ik sliep had ik dat op mijn bureau gezet en de deur op slot gedaan(want zoals ik bij die andere bericht zij komen mijn zusjes aldijd me wakker maken)smorgens toen ik wakker werd keek ik op mijn bureau en die blaadje was ook weg ik keek overal maar was nergens dus ik zei laat maar...
maar toen ik mijn hand in mijn boekzak stopte was de allebeide blaadjes daar een verklaring misschien???
Oud 13-03-2004, 15:50
Verwijderd
Over je tweede bericht: Je hebt gewoon niet goed in je zak gekeken. Waarschijnlijk zat het eerste briefje in één of andere plooi of heb je niet opgelet. Het tweede briefje heb je gewoon zelf in je zak gestopt. Althans, dat is mijn verklaring, je wilt niet weten hoe vaak ik zoiets heb.

Over je eerste bericht: Ook dát herken ik, meestal slaap ik nogal slecht en lig ik te woelen in bed, waarbij ik mijn deken soms een kwartslag draai en mijn voeten en een groot deel van mijn bovenlichaam bloot komen te liggen. Ik zie niet in waarom dat per se door spoken zou moeten komen.
Oud 13-03-2004, 16:06
...Roosje...
...Roosje... is offline
weet je waarom ons huis is een vreselijk oude huis die als je ergens loopt dat het meteen gaat kraken...maar ja en vroeger lag onder ons huis precies een begraafplaats kan je het voorstellen waarom ik zo bang bent.. ik zeg steeds tegen mijn ouders dat we spoedig moeten verhuizen maar zei zeggen over een paar jaar want dan word de hele wijk (denk ik) afgebroken
maar ik ben niet de enige dat dit soort dingen meemaakt mijn goei buurmeisje ook hoor ze liegt echt niet ik weet het zeker...
dus...
Oud 13-03-2004, 16:16
steefos
steefos is offline
Het kan zijn dat er aanwezigheid van geesten in jouw huis is. Maar meestal doen ze niets, als ze wat doen verplaatsen ze alleen dingen, waarschijnlijk is dat blaadje van jou gewoon kwijtgeraakt( door jezelf of een gezinslid), of anders aleen verplaatst. Over de deken denk ik gewoon dat hij in je slaap is afgegeleden
Oud 16-03-2004, 17:22
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
status:verliefd schreef op 13-03-2004 @ 17:06:
weet je waarom ons huis is een vreselijk oude huis die als je ergens loopt dat het meteen gaat kraken...maar ja en vroeger lag onder ons huis precies een begraafplaats kan je het voorstellen waarom ik zo bang bent.. ik zeg steeds tegen mijn ouders dat we spoedig moeten verhuizen maar zei zeggen over een paar jaar want dan word de hele wijk (denk ik) afgebroken
maar ik ben niet de enige dat dit soort dingen meemaakt mijn goei buurmeisje ook hoor ze liegt echt niet ik weet het zeker...
dus...
je bent PARANOIDE....
Oud 16-03-2004, 18:03
Nagarjuna
Nagarjuna is offline
Wel, als je deken op de grond viel, dan kwam dat door hetgeen de deken op de grond deed vallen.
Advertentie

Regels voor berichten