![]() |
|
Verwijderd
|
Het schijnt een krakend geluid te maken tijdens de sex, als van zo'n markt-plastic tasje
![]() Maar ehm, vertel maar hoe het je beviel, ik wil 't zelf ook wel eens een keer uitproberen (gewoon voor de 'ervaring') @ utopia5: mannen kunnen natuurlijk ook vrouwencondooms kopen en de pil kost maar iets van 30 euro per jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik betaal trouwens geen cent voor mijn pil dus vandaar mijn vriend en ik delen de kosten een beetje en ik wou dit eens uitproberen maar goed mijn ervaring: Ik vond het moeilijk om het ding erin te krijgen.. maar ik kon hem er wel van te voren indoen wat ik wel heel handig vind. Je kunt dus wel horen tijdens de seks, niet overdreven veel maar het is duidelijk aanwezig, toch vind ik ze iets te duur om het weer te proberen maar ik kan niet zeggen dat het een slechte ervaring was. Ik vond dat ik iets minder voelde en het is noggal klunzig voor de jongen om er in te komen zonder dat hij ernaast gaat of dat het ding verschuift... hij blijft overigens wel erg goed zitten tijden seks (vond ik) Dus ja, leuk om een keertje uit te proberen maar ik houd het maar gewoon op het mannen condoom denk ik. edit: Het zou ook een goede oplossing zijn als condoom omdoen een probleem is omdat je stijve weer weggaat, want na een tijdje gebruik ben je het zo gewend dat het heel makkelijk gaat en het meisje kan hem uren van te voren in doen dus er hoeft geen onderbreking te zijn op 'het moment' dus daar zou het een goede oplossing voor zijn meen ik. Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het lijkt mij maar iets engs hoor. Het zal beslist met z'n voordelen hebben maar ik vind het toch eng om 'daar' iets in te doen zonder te weten of het er ooit nog uitkomt
![]() ![]() Maar ieder diertje zo zijn pleziertje ![]()
||
Citaat:
en kost het darna niet iets van 5 euro per maand? bovendien valt het me op hoe weinig mensen het verschil tussen pil en condoom zien, alsof het hetzelfde doel heeft.. niet wetend dat je met de pil niet het risico op soa's uitsluit. ontopic": ik vind ze beetje vaag, lijkt zon grote plastic zak ![]() doe mij maar gwoon normaal condoom, of geen condoom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, volgens het Farmacotherapeutisch Kompas (soort telefoonboek van medicijnen ![]() 25 euro per doosje kan dan dus eigenlijk niet, is het niet zo dat het je wel steeds 25 euro kost maar dat je dan 2 doosjes krijgt? Dat zou logischer zijn. Of misschien is het ook wel zo dat in het Kompas de inkoopprijzen voor apothekers worden genoemd ofzo, maar dat zou wel stom zijn want het is bedoeld zodat artsen kunnen kijken wat hun patient moet betalen. |
![]() |
|
Ik dacht ook dat de pil t/m je 18e of 21e vergoed werd
![]() In ieder geval slik ik de Diane 35, en die wordt toch wel vergoed, omdat het ook een medicijn is tegen huidaandoeningen enzo. Dat vertelde de dokter me. Komt wel mooi uit dus ![]() Enne, het vrouwencondoom: nee dankje ![]()
|
ben verzekerd bij cz en mijn huisarts vertelde dat de pil voorlopig aan iedereen vergoedt wordt
![]() Ik gebruik microgynon 30 en hoef niks te betalen dus (athans nog niet) en ook al zou dat over een tijd wel moeten dan heb ik er dat graag voor over,beter da dan telkens het risico lopen zwanger te zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |