Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn favorieten: 60's: The Blues Magoos, Count Five, Instant Heartache, The Sonics, The Stooges, The Brogues, The Swamp Rats, The Standells, The Wilde Knights, The Cobras, 90's-00's: The Mummies, The Spider Babies, Teengenerate, The Rip Offs, The Devil Dogs, Supercharger, Zodiac Killers, The Dirtys, Thee Headcoats, The Exploders, Billy Childish.
||
Citaat:
|
hmm, nu the cramps op staan, altijd leuk.
![]() verder geen zin om een hele lijst te gaan bedenken, volgens mij ben ik toch niet zo heel goed in het benamen wat nou allemaal precies onder garage rock valt. in ieder geval, twee favos die makkelijk in me opkomen wegens op korte termijn geluisterd te hebben: the birthday party en the new bomb turks. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuw en oud doorelkaar, ik vind van alles goed (uit deze lijst).
The Undertones (Vorige week nog gezien) The Clash Sex Pistols The Buzzcocks The Hives The D4 The Datsuns The Libertines Liars The Thermals Black Rebel Motorcycle Club Jet The Strokes The Vines Yeah Yeah Yeah's The Hellacopters Gem The Soundtrack Of Our Lives The Hiss Jon Spencer Blues Explosion |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Chipmunk: The Cramps zijn geen garage, is meer iets tussen rockabilly en psychobilly in. Maar de New Bomb Turks zijn geweldig, die was ik vergeten te noemen. MCH: The Undertones, Buzzcocks, The Clash en Sex Pistols waren/zijn ook geen garage. Maar wel goeie bands behalve de Sex Pistols ![]() en Cotton Candy wat was er 3,4 jaar geleden dan voor garage rock op tv??
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat een domme beredenering. Godverdomme zeg wat ben jij irritant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
the stooges devil dogs 69 charger niet teveel bass, niet te zwaar. en ik vind turbonegro juist weer wel zwaar en donker klinken dus dat bracht ik niet echt thuis onder garagepunk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Grote iemand-met-zelfde-smaak-aanraden-topic clubje | 107 | 12-06-2004 23:39 | |
Muziek |
Soledad Brothers Blackeyed | 3 | 14-08-2003 14:33 | |
Muziek |
In the Red Records Revue starring The Hunches e.a. Verwijderd | 47 | 02-08-2003 10:03 | |
Games |
Het nieuwe GTA VICE CITY TOPIC! Billy_bob | 371 | 18-07-2003 14:52 | |
Muziek |
Waardige releases. Stevill | 47 | 17-07-2003 22:36 | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! vakje27 | 345 | 15-02-2003 18:24 |