Advertentie | |
|
![]() |
|
ik tel niet tot tien, maar ik denk heel hard aan iets anders.. dat doe ik als.. ik mn grote liefde over zn nieuwe vriendin hoor zwetsen.. of als mn vader weer commentaarr op me levert
|
![]() |
Ik denk bij mezelf heel vaak en rustig blijven zeker bij mijn mentrix. Haar tact is afentoe ver te zoeken hoewel het een schat van een mentrix is. Maar dan houd ik me even in denk aan iets leuks en dan gaat het wel weer. Vooral op school bij leraren denk ik er aan, want als ik alles er uit zou gooien ben bang dat ik dan echt van school zou worden gestuurd..... Maar het helpt wel je hebt ff de tijd om er over na te denken wat je gaat zeggen.
|
![]() |
|
Ik ben juist zoiemand die altijd zegt wat ie denkt en daardoor altijd ruzie krijgt. Laatst had ik bijvoorbeeld een discussie met mn vader want hij vond dat ik wel eens een baantje moest zoeken en toen zei ik: 'zou je zelf niet eens gaan werken' (hij is werkloos) maar hij kon er niet zo om lachen dus de rest van de avond heb ik ruzie gehad. In dat soort situaties zou ik misschien beter eerst na kunnen denken over wat ik zeg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Meestal hou ik mezelf wel in, maar niet door tot 10 te tellen, gewoon verbijten en voor ogen houden wat er aan vast hangt als ik mezelf niet inhou. Maar soms doe ik het anders en zeg ik gewoon : Je hebt gelijk. Alles wat er dan nog volgt, "Je hebt gelijk, het is zo". Vooral bij zinloze discussies of als de ander blijft doordrammen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik tel tot tien als ik weer eens hoor dat achter mijn rug om iets gezegd is. Als iemand een probleem met me heeft kan hij of zij naar mij toe komen, dan kan ik nog eens zoeken naar een oplossing. Achter iemands rug om kletsen vind ik echt not done.
Of als iemand me heel erg laat schrikken, dan kan ik wel eens uitvallen. ![]()
|
Bij mij lukt het ook nooit, ik had het, geloof ik, eens in een verhaaltje van Jip en Jannekke gelezen heeeeeeeeeeel lang geleden. Toen probeerde ik het ook eens maar het helpt bij moi ech nie.
Als ik kwaad wordt, vooral op mij ouders, VLUCHT DAN 100 KM VAN ME AF! Dan ben ik gevaarlijk en groeien mijn hoektanden en ga ik grommen, miauw! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: een keer geprobeerd, maar die andere telde maar tot 3 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe kan je je dan nog concentreren op wat ze zeggen als je aan het tellen bent?? Alhoewel, meestal ben ik bezig mijn eigen antwoord zo goed mogelijk in elkaar aan het steken als de ander maar blijft doorzagen en spuw ik het eruit. Men zegt me dat ik altijd mensen onderbreek, wat eigenlijk wel waar is...ik zeg dan al het mijne en luister niet eens meer wat de ander me te zeggen heeft...behalve dan om zijn 'zever' te ontkrachten. (In mijn rustige momenten ben ik de perfecte luisteraar, hoor!) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
daar word ik nu altijd zo ontzettend agressief van als ik tot 10 aan het tellen ben betekend dat meestal dat je nog maar een paar seconden hebt om een voorspongetje te bouwen
![]()
|
Verwijderd
|
ik moet altijd even tot 10 tellen als er iemand in mijn kamer is geweest en alles overhoop ligt
![]() Meestal loop ik dan gewoon weg van degene op wie ik ontieglijk boos ben (vooral thuis)... anders flip ik gewoon bij het minste of geringste slappe exuus dat ze hebben om mijn "domein" binnen te dringen. ![]() edit > of als ik thuiskom en de tafel staat vol bierflesjes en ik naar het balkon loop en daar nog meer bierflesjes zie staan en als moeke me daarna vraagt om naar de supermarkt te gaan om nog meer bier te halen en intussen de lege flesjes even weg wil gooien Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 15:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij mijn moeder en haar vriend... als ik bijv. ruzie heb met mijn moeder en haar vriend gaat zich er weer eens meej bemoeien (standaard zo, ze geven elkaar ook altijd gelijk... ) Dan kan ik wel tot 100 gaan tellen maar het helpt dus niets... Ik word bij tel 100 alleen maar nog bozer omdat ze in die tussentijd al zoveel dingen hebben gezegd die mij boos maken... of die mij weer eens de grond in boren...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
♪ Sinterklaasje kom maar binnen met je saai ♫♪ #758 Martiño | 500 | 04-12-2009 21:33 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3 Lethe | 500 | 18-03-2008 18:43 | |
Psychologie |
Onhandelbaar broertje Droomvlucht | 28 | 10-02-2007 14:57 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Seksualiteit |
denk je weleens aan iemand anders tijdens HET? kindermens | 45 | 19-05-2003 19:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dood Pim Fortuyn deel 2 autodropje | 319 | 11-05-2002 17:21 |