Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
2 maanden geleden maakte mijn nu-ex-vriendje het uit...
ik ben er nogsteeds kapot van en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.. Ik mis hem.. en aangezien hij bij mij in de klas zit gaat het nog slechter. We hadden 4 maanden wat.. alles ging goed.. alleen de laatste 2 maanden niet... ik was jaloers, hij werd te snel boos... Ik zeg vaak dat ik er gewoon "schijt" aan heb.. maar het liefst wil ik hem terug.. Ik zou hem wel terug willen, maar al zou hij me weer vragen zeg ik nee! dom? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik was aan de ene kant echt opgelucht.
![]() ![]() Ik voelde me echt weer lekker vrij en geniet er nu nog steeds een beetje van. ![]() Heb nog een paar slapeloze nachten gehad over of ik er wel goed aan had gedaan, maar ik vond uiteindelijk dat het een goede keuze van me was. ![]() |
![]() |
|
ik voelde me zeeeeeeer triest.
Daarnaaa heeeeel hard en veel gehuild hier over. en toen heb ik er veel over na gedacht. en ben toch tot de conclusie gekomen dat ie opzich toch wel gelijk had dat het zo niet langer meer kon. en ben ene kant wel opgelucht. en alles loopt nu weer normaal zonder dat ik me eenzaam voel ![]() |
![]() |
|
Laatste keer was ik nog heel lang heel verdrietig. Hadden het samen uit gemaakt, ging niet meer. Maar dat nam niet weg dat ik niet nog steeds wel van hem hield en hem miste enzo. Dus heeft hele lange tijd pijn gedaan. Was dan ook een ontzettende goede relatie, behalve dat het op een gegeven moment gewoon niet meer werkte.
Bij de ex daarvoor was ik even verdrietig omdat ik wist dat ik hm als vriend ook kwijt was, maar daarna toch wel opgelucht.
|
De eerste dagen deed ik alsof er niets aan de hand was. Pas daarna kwam de klap en begon ik het te beseffen. Ook omdat ik mijn ex inene nooit meer zag en ik hem ging missen. Ik ging op zoek naar dezelfde aandacht die hij me gaf, maar dat was natuurlijk nooit hetzelfde bij andere jongens.
Ik ben toen zo stom geweest om met een jongen te zoenen die heel gek op me was. Toen heb ik zn hart gebroken ![]() |
![]() |
|
Verdrietig en opgelucht tegelijk. Ik was verdrietig omdat ik nog steeds van hem hield, dat is niet zomaar weg na een relatie van een jaar. Maar ik was opgelucht omdat het gewoon echt niet meer ging tussen ons en ik dat eindelijk inzag, ik werd er alleen maar ongelukkig van, deed geen leuke dingen meer. Het leven dat ik nu heb bevalt me veel beter en hij is al steeds minder in mn gedachtes.
![]()
|
Bij mijn eerste relatie was ik echt heel verdrietig, terwijl ik het zelf heb uitgemaakt. Maar het ging gewoon echt niet meer door bepaalde omstandigheden en hoe hij me een aantal keren heeft behandeld (niet lichamelijk hoor!), maar evengoed hield ik nog van hem. Maar ja, na zo'n bijna 14 maanden kan het ook niet ineens over zijn. Ik was echt
![]() Bij mijn tweede (en laatste) relatie is het twee keer uitgegaan. De eerste keer heb ik het uitgemaakt, omdat ik 'vrij' wilde zijn. Ik was misschien wel een heel klein beetje opgelucht, maar omdat hij zich er ontzettend rot onder voelde, voelde ik me ook rot.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
wie helpt ons in een paar minuutjes met ons pws? (enquete echtscheidingen) nummer12345 | 6 | 25-08-2012 20:37 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
het kleine warme vuurvlammetje hoop in ons, wordt gedoofd fruitmand | 2 | 23-09-2001 20:50 |