Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2004, 22:17
Salvadio
Salvadio is offline
hej allemaaal..! khad ff een vraagjeh.. mn 5 vriendinnen en ik, willen in de zomervakantie graag naar een camping in zeeland.. dan is alles g0ed behalve renesse (tjah ouders..) 2 van ons zijn 15, de andere 4 zijn 16. heeft hier iemand een leuke suggestie van een camping? en de site daarvan? alvast bedankt!!
Oud 17-04-2004, 22:23
LaGoon
LaGoon is offline
tsss wat is er nou mis met renesse ?? wij hebben daar een huisje en komen er nu dus al 7 jaar en het is vet ik raad je renesse aan.

iets anders uhm middelburg is ook wel leuk maar kweet niet of daar alles is wat je wil, in je renesse is vin ik wel alles
Oud 17-04-2004, 22:49
Quiana
Quiana is offline
Zeeland > Nederland > Europa.
Oud 18-04-2004, 09:37
Verwijderd
camping.pagina.nl mss en dan zeeland?
Oud 18-04-2004, 09:46
Miracle
Miracle is offline
Jongeren camping 5 km van Renesse (of is dat te dichtbij?

Met een beetje googlen kom je ook al een heel eind.
Oud 18-04-2004, 15:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 18-04-2004 @ 10:46 :

Dat schijnt een hele leuke jongerencamping te zijn. En als het te dicht bij Renesse is probeer het dan eens op Walcheren, denk aan: Oostkapelle, Dishoek, Zoutelande, Vrouwenpolder. Ook allemaal best gezellig.
Oud 19-04-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 18-04-2004 @ 10:46 :

Daar ga ik naar toe deze zomer, maar daar moet je dus 16 voor zijn.
Oud 19-04-2004, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 19-04-2004 @ 08:30 :
Daar ga ik naar toe deze zomer, maar daar moet je dus 16 voor zijn.
maar volgens mij hoeft niet iedereen 16 te zijn op een camping, er zijn in die groep van salviado al een paar 16, das denk ik genoeg.
Oud 19-04-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 19-04-2004 @ 08:39 :
maar volgens mij hoeft niet iedereen 16 te zijn op een camping, er zijn in die groep van salviado al een paar 16, das denk ik genoeg.
Kan, maar er staat: de minimum leeftijd van onze bezoekers is 16 jaar.
En je moet een kopie van je paspoort of identiteitsbewijs meesturen.
Oud 19-04-2004, 13:40
computer
computer is offline
In zeeuws-vlaanderen kan je dan sowieso al niet terecht, je moet hier wil je op een camping mogen staan minstens een iemand van boven de 18 bij je hebben.
Oud 19-04-2004, 18:55
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben 2 jaar geleden op een superleuke camping in Cadzand geweest, maar ik meen me te herinneren dat die camping na die zomer het jongerengedeelte ging sluiten, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan ook niet echt op de naam komen eigenlijk
Oud 20-04-2004, 00:23
Floris_22
Floris_22 is offline
Ik weet niet wat er mis is met Renesse. Ik ben in 2002 naar camping Duin en Strand geweest, en daar een fantastisch tijd gehad. De sfeer die daar hangt is geweldig. Er kan weinig gebeuren, ouders hebben duidelijk een verkeerd beeld. Tuurlijk, er zijn meiden en drank. Maar ja, als ik me niet vergis, heb je dat in de locale discotheek ook.
Alleen moet je verdomd goed uitkijken als je vanaf de camping naar het strand wilt. Iedereen steekt daar een 80km weg over, wat niet helemaal veilig is.
Oh ja, en na een bepaalde tijd niet te veel herrie maken, want ze doen niet moeilijk om je eraf te schoppen. Wij moesten gelukkig alleen op het matje komen bij de grote baas.
Oud 21-04-2004, 22:46
Verwijderd
Ik vind Renesse niet tof Ik zou zeggen ga naar Camping Dishoek. Je zit gelijk aan het strand en het ligt ongeveer tussen Middelburg en Vlissingen in!
Oud 22-04-2004, 19:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-04-2004 @ 23:46 :
Ik vind Renesse niet tof Ik zou zeggen ga naar Camping Dishoek. Je zit gelijk aan het strand en het ligt ongeveer tussen Middelburg en Vlissingen in!
Dat is een leuke camping ja, ben ik een paar jaar geleden ook geweest. Je zit maar 100 m van het strand af. Het is trouwens wel meer een familiecamping dan een jongerencamping hoewel er voor jongeren ook wel wat te doen is.
Oud 28-04-2004, 11:28
vivelafete!
vivelafete! is offline
Dishoek of Zoutelande heb je leuke campings. Of in Vlissingen heb je ook een leuke direct achter de boulevard. Retranchement is ook leuk bij het zwin en paar km bij cadzand bad vandaan.
of
camping de schotsman (kamperland) aan het veerse meer!!!!! daar zitten vooral ook veel jongeren zomers, er is ook een waterski wakeboard baan en een sk8parkje. Het is wel aan het veerse meer maar de zee ligt er naast!!!
Advertentie

Regels voor berichten