Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k heb pil geslikt omdat..omdat ik niet cker weet of alles wel ok is,
kben gwn een doendenker en drom doe ik mezelf pijn alle antwoorden weet ik al maar k ben btje depri omdat ik ongesteld ben ![]() maargoed, k heb nu goed gesprek met m op msn en k zie m vandaag nogwel, dus alles komt wel goed.. dus sex wordt zoiezo uitgesteld ivm ongesteldheid ![]() maar hijs wel liev, gaat ie me altijd verzorgen enzo mja iig, thx voor reactie *geeft kusje* |
![]() |
|
Ik vind het gedrag van je vroend ronduit schandalig. Wie denkt meneer wel dat 'ie is??? Dit is iets wat jullie samen moeten oplossen en niet iets waar hij lekker jou alleen mee kan opzadelen en zelf doen alsof er niets gebeurd is. Je steld je absoluut niet aan, kom voor jezelf op (Xena-warrior-princess-modus)! Je vriend en je ouders zijn degene die fout bezig zijn, niet jij!!!
succes ![]()
|
![]() |
ej SuperSanne
![]() thx voor je reactie ![]() khad gister goed gesprek met m, en hou zou er rekening mee houden, en ik zou rekening met hem houden, En dat kan hij alleen maar doen als ik hem vertel hoe ik me voel, en dat doe ik nu dus ook, (ookal is dat mayb soms eng ofzo) naar qua mn gevoel tonen heb ik geen angst ![]() kzie m vanaaf weer, en btw, ik heb ook met mn ouders gesproken, (niet dat hun ooit veranderen) maar ik heb iig gezegt wat ik d8, en ik weet, ik ben 17, maar je ouders horen je, ongeacht je leeftijd te steunen, en dat zullen ze voor n groot deel toch niet doen, maar ze weten nu iig hoe ik er echt over denkt. kusje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Persoonlijke problemen binnen relatie(s) Trance Maniak | 36 | 20-05-2009 08:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlanse steun aan inval Irak Mark Almighty | 130 | 04-04-2007 18:23 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
'Nieuwe verkiezingen houden bij te weinig steun voor kabinet' Gatara | 76 | 24-06-2005 15:38 | |
VN troepen waarschijnlijk naar Irak ~ wachten op goedkeuring VN Veiligheidsraad Gatara | 58 | 09-05-2004 13:39 |