![]() |
|
Het tv-programma: Kopzorgen omgaan met psychische problemen
zendt morge (donderdag) om 17.13 op Ned 1 iets uit over Borderline. Misschien wel intressant voor mensen die er wel al veel over gehoord hebben maar toch iets meer erover willen weten. Vriendin die borderline heeft gaat er ook heen kijken enzo, kijken of ze zichzelf echt zo herkent in anderen. jullie hoeven niet te kijken was alleen maar een tip ![]() Lees hier meer: http://www.teleac.nl/pagina.jsp?n=112302 Groetjes......... |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn antwoord (als ex-"stagairé" psychische jeugdinrichting ![]() Mijn advies: laat je testen bij een psychiater, die kan je verder helpen, en laat je op zijn minst gewoon poli-klinisch helpen, want feit blijft, praten helpt ![]() Hopelijk heb je hier wat aan en hoef je niet weer iedere keer een Persoonlijkheids-stoornis topic te openen ![]() Oja, leonoor, ik had je bijdrage in het Psychologie maandblad over auto-mutilatie gelezen toevallig laatst, ik zag opeens een heel stuk over scholieren.com erin staan ![]()
||
Ik kan me anders nog heel goed herinneren dat jij eens een keertje vroeg over de sympromen van borderline, en dat je de hele tijd door bleef drammen over van "maar ik herken me er zelf ook zo heftig in"en durf nou niet te zeggen dat het niet zo is want daar bevestig je dat hele borderline gebeuren dan alleen maar mee
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 20:59. |
![]() |
||
Ik heb ff gezocht en hier komt zo'n post van jou die nergens op slaat
Citaat:
en meteen beginnen te freaken als iemand gewoon een normale vraag stelt ![]() ![]()
||
Citaat:
|
http://www.teleac.nl/pagina.jsp?n=146051
Staat tussen 1 van de tekstjes ergens een link naar een videofragment over die elektroshock therapie
|
![]() |
|
|