Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In sommige staten gaat het écht niet goed tussen de blanke en zwarte clans En zo geweldig gaat het ook weer niet met Europa. Na ieder hoogtepunt komt een dal(letje) Hoelang dit dal zal duren, is natuurlijk nog niet duidelijk. Wel moet er altijd een zondebok gezocht worden. Nu worden de Moslims overal bij betrokken. |
![]() |
||
Citaat:
|
In nederland zie ik niet zo snel een burgeroorlog komen, een vriend van mij maakt ook de statement dat binnen 100 jaar een burgeroorlog tussen Moslims en Nederlanders komt. Wat in mijn ogen complete onzin is, tuurlijk zijn er spanningen tussen geloven, vooral sinds de nederlandse jeugd opgroeid zonder geloof. Maar een burgeroorlog, nee, waar zouden ze mee willen vechten? keukenmessen van de albert heijn?
|
![]() |
|
![]() |
Eerder een oorlog tussen de culturen, de moslim cultuur en de westerse cultuur van de VS zal tot grote spannigen leiden in het midden oosten en noord afrika.
Een aanval op syrië sluit ik trouwens ook niet uit, een lekker slap landje, geen bedreiging, dus een makkelijke propaganda prooi voor de VS. |
![]() |
|
![]() |
een burgeroorlog hou je niet tegen door een gebrek aan wapens. en dat gebrek is er overigens ook niet in nederland.
ik denk wel dat er weer een keer een grote oorlog komt om geloof. dat moet haast wel, om de kaarten even opnieuw te schudden; om ieders positie in de wereld weer duidelijk te maken. zoals Hegel (toch?) zei is oorlog noodzakelijk, en ik ben het helaas grotendeels met hem eens
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als mensen een burgeroorlogje willen beginnen hoef je echt geen moeite te doen om aan wapens te komen.
die vinden we toch wel. Ik denk dat amerika zich koest moet gaan houden want europa als al bezig met het boycotten van amerikaanse producten en alles. over dat Iran N-korea lijkt me allebij sterk tegen Iran hebben ze geen enkel sterk bewijs en die werke nu nog mee. ik denk dat als je N-korea gaan binnenvallen het een enorme slachting word. -korea heeft rond de 20 miljoen inwoners 10% das dus 2 miljoen heeft een militaire opleiding. -korea heeft vrij moderne wapens zoals mig-29 die als ie een beetje word gemoderniseerd beter als als de f16 de f18 en ja zelfs het amerikaanse jachtvliegtuig de f-14. alleen de f-22 is beter maar daar hebben ze er nog niet zoveel van. -natuurlijk hebben de koreanen een hele andere mentaliteit dan moslims in het midden oosten kijk maar naar de korea oorlog dan snap je dat wel. vechten tot de dood en sterven voor je land een soort griekse spartanen mentaliteit. Maar we zien wel Ik maak het in iedergeval nog mee ![]()
|
- De volgende grote oorlog wordt een burgeroorlog in Irak tussen de shi'ietische meerderheid en soenieten. Amerika trekt zijn leger terug en de shi'ieten vestigen een eigen staat met behulp van Iran.
- De koning van Saoedie Arabie wordt afgezet en de nieuwe soennitische leider verklaart de jihad aan Iran en de jonge shi'ietische staat. Het Saoedie Arabische leger en enkele honderd duizenden soenieten die gehoor geven aan de jihad rukken beginnen een offensief tegen Iran. - Iran vernietigd de Amerikaanse vloot in de golf aangezien mogelijk partij zullen kiezen voor Saoedie Arabie. - De oorlog tussen de soenitische wereld en de shi'ietische wereld is een feit. - De NAVO (waaronder dus ook Nederland) veroveren de golf terug op Iran en beginnen een offensief vanuit Turkije. De halve wereld is inmiddels betrokken bij deze oorlog. - Noord Korea valt net als de rest van het communisme van ellende uit elkaar binnen de komende jaren (heeft Marx de verelendung toch nog goed voorspelt) |
![]() |
|
![]() |
De volgende oorlog is helaas niet te voorspellen anders konden we deze wel voorkomen.
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat er binnenkort een oorlog komt die niet ver van ons bed zal zijn. Ik voorspel dat binnen nu en 15 jaar de Nederlandse gemeenschap zo verschrikkelijk uitgekakt is op de Islamitische cultuur/gemeenschap dat er binnen ons eigen land een oorlog zal ontstaan. Toen Pim Fortuyn de Islamitische cultuur afschilderde als het zijnde een achterlijke cultuur zag je een mega stijging in populairiteit in de opinie pijlingen. Dit is een van de vele voorbeelden die aantonen dat er ongenoegen heerst en dat zal over niet al te lange tijd gaat uitmonden in geweld. Ikzelf heb een tijdje rondgelopen bij de Landmacht en zeker bij dit soort instaties merk je dat de conservatieve gedachtengangen meer en meer gaan lijden tot een daadwerkelijke gewelds uitbarsting en ik ben van mening dat wanneer er niets aan gedaan wordt vanuit de Islamitische gemeenschap zelf dit ook de enige methode zal zijn om iedereen weer even op zijn plek te zetten. Ik geloof niet in een multi culturele maatschappij! jij wel? |
![]() |
||
Citaat:
Mocht er inderdaad een groot multi cultureel conflict ontstaan (en dan heb ik het niet over de "ontevredenheid" van nu) dan denk ik niet dat een burgeroorlog realistisch is. De staat is immers met gemak in staat een burgeroorlog de kop in te drukken. Burgers hebben immers niet eens de beschikking over vuurwapens, laat staan dat zij opgewassen zijn tegen een goed getrained leger met de modernste wapens. Ik denk in het geval van een groot multi cultureel conflict eerder aan grootscheepse deportaties zoals deze georganiseerd werden onder het stalinisme en het nazisme. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
elvenverhalen - het verhaal van het gevecht om de aarde Dattitude | 8 | 24-05-2005 09:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] oorzaken congres van wenen wmostrey | 5 | 04-05-2005 20:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onveilig Irak Gatara | 46 | 15-11-2003 14:15 | |
Geprivatiseerde oorlog een gevaar of juist niet? Gatara | 35 | 02-09-2003 12:54 | |
Kapitalistische oorlog tegen bevolking begonnen niceman1984 | 1 | 24-05-2003 12:56 | |
Amerika uitgelegd damaetas | 34 | 25-07-2002 20:50 |