Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan heb je toch alsnog 2 poorten die worden aangewezen? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Welke poort zou de ander aanwijzen als poort van de hemel? Jij moet dan de andere poort nemen.
Dat is niet het antwoord! Je weet namelijk niet of degene waar je het aan vraagt liegt of de waarheid spreekt. Als je niet weet wie de waarheid spreekt en wie liegt kan je het raadsel niet op deze manier oplossen. Je kan wel aan één van de 2 vragen of ze een door jouw aangewezen poort willen opendoen. Afhankelijk van wat je ziet achter de deur kun je kiezen om door de openstaande of de dichtte deur te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je moet wel zorgen dat ze kunnen praten.. als je ze een grote ring in de mond stopt kunnen ze dat niet meer..
||
Citaat:
![]() tijdje terug nog zitten kijken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
heeft de man kinderen? Als er een briefje ligt met "Hoi pap, ik houd van je en wil je niet kwijt" dan denk ik niet dat hij zelfmoord pleegt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Raadsel iemand-8000 | 1 | 31-10-2010 10:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Raad van State: school mag homoleraar wegsturen' Gatara | 40 | 10-06-2009 14:30 | |
Hoge raad spreekt man vrij van beledigen islam T_ID | 75 | 20-03-2009 10:27 | |
Hoge Raad: verrechtsing strafklimaat door politiek Gatara | 25 | 07-05-2006 18:30 | |
De Kantine |
Raad De Forummer Negrotiator | 89 | 15-01-2004 13:38 | |
De Kantine |
Evito's Raadsel [I] Evito | 44 | 22-05-2003 20:18 |