Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik woon nu bij m'n vriendin bij haar ouders; eten, compu en een bed heb ik wel.....
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het lijkt me verstandig om te beginnen met proberen je leven weer een beetje op orde te stellen. Ik denk dat het sowieso gewoon echt nodig is dat je een bron van inkomsten ziet te vinden. Of dat nou een uitkering is, een baantje, of wat dan ook. Verder begrijp ik uit je verhaal dat je niet meer bij je ouders woont. Hoe is je contact met hun? Als je nog wel contact hebt; kunnen zij jou niet helpen?? En als je geen contact meer hebt; is het niet mogelijk dat weer op te bouwen? Familie is toch wel echt iets belangrijks. Verder is het zaak iemand te vinden(en dan niet je vriendin denk ik als zij haar eigen problemen al heeft) met wie je kan praten over je problemen en wat je van je leven vind. Dan heb je in ieder geval een begin, en lukt het je mischien ook om alles voor jezelf wat duidelijker te zien. Het is alleen wel zo dat als je zelf niet echt wat wil veranderen aan je leven, het ook echt niet zal gebeuren. Ik weet niet of je aan dit alles wat hebt, maar het is hoe ik het zie.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|