Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind de 'aber why don't you follow me' toch wel enigszins vervelend worden nu.
|
Oh ik heb die gordeldier dinges ook gezien afgelopen weekend. Dat gordeldier klinkt wel alsof de vering van zijn auto het niet doet en ze op een hobbelige weg rijden.
"Stuur maar door" vind ik nog steeds ![]() Die vent kijkt op het laatst trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En die van Polis Direct ofzo, dat mensen geld uit hun auto's gooien, onder het motto "ze betalen veelste veel" ("Want alleen níet verzekeren is goedkoper") ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ow wacht, nee de slechtse en foutste reclame is die met die 2 koppels die aan het tafelvoetballen zijn. "Zo, netjes" zegt de ene man tegen die andere als hij gewonnen heeft. "Nétjes? Weet je wát netjes is??"
Zie je het al voor je: jij en je vriendin hebben een bevriend stelletje op bezoek, je bent aan het tafelvoetballen (op zich al ongeloofwaardig genoeg) en dan begint je vriend (of jíj) opeens over schoonmaken en pakt er de Swiffer bij.Gezellig! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En die van 'doe eens wat aan je haar' begint toch ook sterk over mijn toleratiegrens heen te komen. Volgens mij was ik nog die pimpin' druppel van dreft vergeten. |
![]() |
|
De foutste en slechtse reclame van het moment vind ik die van dat meisje op een kopieërapparaat.
De blaadjes zijn op en ze liggen nét iets te hoog om ze zo te pakken, dus gaat ze op het kopieërapparaat zitten. Terwijl er een jongen binnen komt, drukt ze met haar knie op een knopje en 'werkt het kopieërapparaat weer'... Je snapt wat er gebeurt... Die reclame vind ik zó slecht, omdat ie zó niet Nederlands is! En hij klopt dus gewoon niet...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is WEL een lekker wijf! [/oppervlakkig mode] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die nieuwe van lenen.nl, met die bank.
![]() En die van Swiffer is zwaar irritant. Kijk, dat je op Swiffer komt onder een potje tafelvoetbal is al erg, maar dat je dan ook het idee krijgt het Swifferen te gaan verslaan is helemaal idioot. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Whaha ik vind hem geweldig ![]() ![]() Ik vind die van de DubbelFriss een Kutreclame.. Té vaak gezien ![]() |
![]() |
|
Oh er schiet er mij een te binnen die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Ook een reclame voor een reinigingsmiddel en dan is zo'n gast aan het schoonmaken (
![]() Afschieten die hap. ![]() |
![]() |
|
|