Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Blaadjes lezen.....
Kijk is op internet bij een gerenomeerde hardware site zoals bijvoorbeeld www.tomshardware.com Hier zijn genoeg benchmarks te vinden van grafische kaartjes, en je bespaard je ook weer wat geld wat je anders uitgeeft aan computerblaadjes. En bovendien zijn de sites waar ik het over heb ook het meest recent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik heb nu weer mn oude gf4ti4200 terug want die 9600xt is vergeleken met een ti4200 geen 180 euro waard (wat ik er toen voor moeste betalen) tis een leuke kaart, een beetje de ti4200 van nu zeg maar ![]() ontopic: de xt komt wel goed uit de tests, maar ene 9800pro is een st ukje duurder [en ook wel iets beter] vergelijken met pricewatch vind ik niet rieeel, als hij het bij zjin plaatselijke pc shop wil halen kunnen die prijzen veeel meer schelen..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Standaard word nou toch wel 300W meegeleverd bij behuizingen? |
![]() |
||
Citaat:
maar dit was sarcastisch...
||
Citaat:
Maar in die mening zal ik vast wel alleen staan. :/
||
Citaat:
ik ga niet een slechtere vidkaart kopen omdat dat beter is voor het mileu ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar let wel dat het rendement van een gloeilamp maar enkele procenten is, een gloeilamp kun je daarom beter een elektrisch kacheltje noemen. Als je kijkt naar spaarlampen (factor 6 tot 8 meer rendement) gaat dat al een stuk beter. Voor 11W heb je dezelfde lichtsterkte als 60W gloeilamp. Om die reden heb ik ook overal leuke spaarlampjes, ziet er echt mooi uit ook. ![]() En heus niet vanwege de energierekening, maar gewoon omdat waar je kunt besparen je niet onnodig moet verspillen. Verspilling is zonde. Bewust omgaan met de natuur en beschikbare middelen leert je de dingen te waarderen in het leven. Maar nu wordt het een preek enzo. ![]() Anyways, my thoughts..
||
Citaat:
Ik zou ook voor de 9800 Pro gaan, omdat ik op meerdere plaatsen heb gelezen (& gehoord van mensen) dat 'ie sneller is. ![]() En als je het voor CoD doet; die mag je wel van mij kopen, €25, sealed & ongebruikt) @ Stroomverhaal: stroom zal steeds meer een issue worden bij PC's. Ik vertel mensen nu al dat ze een Athlon moeten kopen ipv een Prescot omdat ie oa minder stroom verbruikt. Mijn Pa loopt ook al te zeuren dat de stroomrekening zo ontzettend omhoog is gegaan door "die pc van jou'.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast stelde je alsof niemand dat respect zou hebben. Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ík heb dat respect iig wel.
|
Verwijderd
|
ik heb de FX5200 voor €59,- en ben daar al zeer tevreden mee
![]() het ligt eraan wat je te besteden en wat je er voor over hebt. volgens mij is die FX5900 ook een prima kaart, en er zit toch echt nog wel €40,- verschil in. Dan moet je overwegen of die radeon dat waard is of niet, wat betere prestaties betreft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom vergelijk je een budgetkaart (5900 XT) met een prestatiekaart (9800 PRO)? Bij NVidia is de 'XT'-uitvoering wat bij ATi de 'SE'-uitvoering is: goedkoop en voor instappers dus.
-FlorisvdB: FX5200 zal vast een grappig kaartje zijn, maar om nou te zeggen dat-ie bruikbaar is voor spellen.... Er zijn ook mensen die UT2k4 'lekker' vinden draaien met een Geforce4 MX ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[videokaart] heeft moeite met sommige spellen Verwijderd | 35 | 11-09-2004 21:21 |