|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij religieus? | |||
Ja, streng religieus |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3.77% |
Ja, gewoon religieus (elke week naar een dienst) |
15 | 14.15% |
Ja, een beetje (alleen op feestdagen) |
6 | 5.66% |
Ja, niet-actief (ook niet op feestdagen) |
5 | 4.72% |
Nee, atheist |
39 | 36.79% |
Nee, kan me niets schelen ook |
37 | 34.91% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jah oke je bedoelt zoiets als de jehova's??? |
![]() |
||
Citaat:
Ga lekker thuis je geloof uit oefenen maar laat andere mensen ook in hun waarde. Bovendien, heb ik nooit iets van t hele geloof begrepen. Tuurlijk weet ik in wie mensen geloven het verhaal van geloven ed. Maar ik heb nooit begrepen waarom mensen in zon verhaal geloven. Noem t kortzichtig maar t is gewoon zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En als ze dat irritant vinden, jammer dan. Moeten ze hun geloof maar voor zichzelf houden. Ik heb géén hekel aan monnikken en nonnen enzo. Laatst in Zwitserland stapte een groepje nonnen op bergschoenen uit de trein, met een grote stevige rugzak om en telescoopstokken (uitschuifbare bergwandelstokken) eraan. ![]() ![]() Over het algemeen heb ik voor echt religieuze mensen (geestelijken, nonnen enzo) wel veel respect. Minder voor mensen die continu proberen je over te halen om je tot hun geloof te bekeren. |
![]() |
|
Ik ga heel erg met miro mee. Niks tegen geloof, maar als jij wilt geloven moet je ook zo consequent zijn dat je een ander ook zijn geloof laat hebben (of gewoon geen geloof).
![]()
||
![]() |
Citaat:
over die verlossing ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen gelooft in zichzelf en in het doel dat men zich stelt waarvoor men dingen doet. |
![]() |
|
Ja, gewoon gelovig: ik vind van mezelf dat ik gewoon gelovig ben (Christen) maar ik vind niet dat ik daarvoor perse iedere week in de kerk hoef te zitten, ik kan ook op mijn eigen manier geloven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pleiaden en Multidimensionaliteit Rakshasa | 62 | 10-11-2003 19:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Wat is je broekmaat? :D [vrouwen] Gatara | 100 | 20-01-2003 20:22 |