Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 14:22
erwtje
erwtje is offline
Ik ben saai, althans dat vind een vriendin van me.
Ik spreek in vakantie's niet veel af met mensen ik blijf gewoon het liefst thuis beetje lezen, beetje relaxen etc.
Ik ga niet vaak uit deed het wel eens maar ik ga nu niet meer zoveel met die mensen om waar ik toen mee uitging dus heb niet echt meer iemand om mee uit te gaan. veel mensen vragen dan ook altijd ga je nog uit? ik zie je daar of daar ook nooit meer. ik zeg dan meestal gewoon dat ik het niets meer aan vind. maar ik zie dan gewoon aan hun gezicht dat ze me saai vinden. omdat ik niet op stap ga.

Vandaag wist die vriendin van me het er goed in te wrijven dat zij zoveel had gedaan deze vakantie en ze was op stap geweest en ze was daar blijven slapen en ze had dit gedaan en dat gedaan.
en ze zei tegen me dat ik zelf meer moest ondernemen en mensen op te bellen. maar dan denk ik bij mezelf wie moet ik dan opbellen? ik heb wel vrienden maar... die hebben ook zeg maar weer hun vrienden en ik denk dat ze liever met die vrienden gaan dan met mij. misschien moet ik niet voor een ander denken maar toch..

ik zit hier dus al een tijdje mee of ik nou saai ben. soms zeg ik dan tegen mezelf ja je bent echt saai onderneem dingen doe dingen (ookal komt dat weer mijn vraag naar voren met wie moet ik dingen ondernemen) en aan de andere kant denk ik ach wat maakt het uit zo ben ik en niet anders. maar die kant begint het een beetje te verliezen en ik begin nu mezelf echt een saai iemand te vinden die geen vrienden heeft en alleen maar thuis zit.

zijn er misschien mensen die dit herkennen? of tips hebben?
alvast bedankt
Oud 04-03-2004, 14:34
Miss Helena
Miss Helena is offline
Wat vind jij er zelf van? Vind je het fijn om thuis te zitten, of ga je liever weg als je moest kiezen. Hoe meer je onderneemt, hoe meer contacten je legt. Ik heb een tijd gehad dat ik nergens zin in had, thuis bleef, etc. Nu ik meer dingen onderneem, heb ik veel contact met mensen, etc. Het is wat je zelf wilt. De één blijft liever thuis, leest/kijkt films oid, de ander onderneemt meer. Voor de een is thuisblijven saai, voor de ander is juist bijv. uitgaan saai. Je bent niet per se saai, misschien kom je zo wel op een vriendin over, maar voor hetzelfde geldt was je saai overgekomen als je hele andere dingen deed. Kijk naar wat je zelf wilt, wil jij niet de hele tijd thuis zitten, ga er dan es uit. Je hoeft niet dag en nacht weg te zijn, af en toe is ook al fijn. Is weer eens wat anders
MH

En idd, denk niet voor een ander. Het is helemaal niet gezegd dat ze met anderen liever omgaan dan met jou. Ze doen misn wel meer met anderen omdat jij vaker thuis zit.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:37
Gothic
Gothic is offline
LOL dan ben ik ook saai...

Prima zolang jij je er fijn bij voelt...
Oud 04-03-2004, 14:40
Verwijderd
Je openingszin alleen al "Ik ben saai, althans dat vind een vriendin van me." mijn eerste vraag is dan ook: vind je jezelf saai. Uit je stukje komt -voor mij- naar voren dat je je vooral druk maakt over dat anderen je saai vinden. Je zegt zelf dat je het liefst thuis blijft in de vakantie, maar aan de andere kant komt ook naar voren dat je deels weinig onderneemt omdat je niemand hebt om dingen mee te doen.
Als je wel dingen wilt doen, maar niet weet met wie; bel bijvoorbeeld die vriendin die zegt dat je saai bent eens op, zij gaat wel uit, heb jij zin om op stap te gaan, vraag dan of je eens met haar mee zal gaan. Tegen die mensen die zeggen dat ze je in een bepaalde kroeg ofzo nooit meer zien kun je ook eerlijk zeggen dat je meestal met die-en-die ging maar dat je die niet zo veel meer ziet, maar hee, zouden zij het niet leuk vinden als je eens met hen mee zou gaan?
Misschien ken je gewoon weinig mensen, mijn vriendenkring is ook vrij klein. Een mogelijke 'oplossing' is bij een vereniging gaan, sport of scouting bijvoorbeeld. Hier maak je snel veel nieuwe vrienden, maar dit blijft ook vaak alleen 'binnen de vereniging', dat is mijn ervaring, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik bedoel dus dat je die mensen dan wel op die club ziet maar daarbuiten ook niet veel, op een enkeling na, maar ach, je hoeft natuurlijk ook geen compleet elftal nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:41
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 04-03-2004 @ 15:34:
Wat vind jij er zelf van? Vind je het fijn om thuis te zitten, of ga je liever weg als je moest kiezen. Hoe meer je onderneemt, hoe meer contacten je legt. Ik heb een tijd gehad dat ik nergens zin in had, thuis bleef, etc. Nu ik meer dingen onderneem, heb ik veel contact met mensen, etc. Het is wat je zelf wilt. De één blijft liever thuis, leest/kijkt films oid, de ander onderneemt meer. Voor de een is thuisblijven saai, voor de ander is juist bijv. uitgaan saai. Je bent niet per se saai, misschien kom je zo wel op een vriendin over, maar voor hetzelfde geldt was je saai overgekomen als je hele andere dingen deed. Kijk naar wat je zelf wilt, wil jij niet de hele tijd thuis zitten, ga er dan es uit. Je hoeft niet dag en nacht weg te zijn, af en toe is ook al fijn. Is weer eens wat anders
MH

En idd, denk niet voor een ander. Het is helemaal niet gezegd dat ze met anderen liever omgaan dan met jou. Ze doen misn wel meer met anderen omdat jij vaker thuis zit.
ja ik vind het eigenlijk wel fijn om thuis te zitten maar ik vind het ook leuk om dingen te ondernemen en ergens heen te gaat etc. mijn vraag aan jou is hoe ben jij over je 'thuiszitperiode' heen gekomen? Maar ik wil best met iemand ergens heen enzow maar ik durf het niet te vragen en ik hou niet zo van nieuwe contacten leggen.
Oud 04-03-2004, 14:52
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 04-03-2004 @ 15:40:
Je openingszin alleen al "Ik ben saai, althans dat vind een vriendin van me." mijn eerste vraag is dan ook: vind je jezelf saai. Uit je stukje komt -voor mij- naar voren dat je je vooral druk maakt over dat anderen je saai vinden. Je zegt zelf dat je het liefst thuis blijft in de vakantie, maar aan de andere kant komt ook naar voren dat je deels weinig onderneemt omdat je niemand hebt om dingen mee te doen.
Als je wel dingen wilt doen, maar niet weet met wie; bel bijvoorbeeld die vriendin die zegt dat je saai bent eens op, zij gaat wel uit, heb jij zin om op stap te gaan, vraag dan of je eens met haar mee zal gaan. Tegen die mensen die zeggen dat ze je in een bepaalde kroeg ofzo nooit meer zien kun je ook eerlijk zeggen dat je meestal met die-en-die ging maar dat je die niet zo veel meer ziet, maar hee, zouden zij het niet leuk vinden als je eens met hen mee zou gaan?
Misschien ken je gewoon weinig mensen, mijn vriendenkring is ook vrij klein. Een mogelijke 'oplossing' is bij een vereniging gaan, sport of scouting bijvoorbeeld. Hier maak je snel veel nieuwe vrienden, maar dit blijft ook vaak alleen 'binnen de vereniging', dat is mijn ervaring, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik bedoel dus dat je die mensen dan wel op die club ziet maar daarbuiten ook niet veel, op een enkeling na, maar ach, je hoeft natuurlijk ook geen compleet elftal nieuwe vrienden
ja ik vind mezelf saai maar toch weer niet ik denk dat je gelijk hebt met dat ik me vooral druk maak om wat anderen zeg maar van me vinden. dat is het denk ik ook. Het is ook zo dat ik weinig mensen ken eigenlijk ook weinig vrienden heb. Ik zit ookal bij een vereniging alleen daar zijn niet veel mensen van mijn leeftijd en als ik bijvoorbeeld bij een nieuwe vereniging ga dan heb ik weer dat ik nieuwe contacten moet leggen en daar hou ik echt niet van omdat ik dan weer niet weet wat ik moet zeggen,rooie kop krijg. en dat vermijd ik dan liever ook.
Oud 04-03-2004, 16:00
Verwijderd
Je bent voor anderen misschien saai, maar wiens probleem is dat; dat van jou of dat van anderen? Vind jij thuis zitten ed saai? (Volgens mij niet, want je schrijft "ik blijf gewoon HET LIEFST thuis beetje lezen, beetje relaxen etc.".) Dan is er toch geen probleem? Zodra [b]jij[b] het saai vindt worden, dan heb je een probleem. Of zodra je vrienden verliest, die je niet wilt verliezen, omdat je nooit iets mee gaat doen ofzo.

Wanneer je wel dingen wilt doen, maar ze niet doet, bv. omdat je denkt dat anderen geen zin hebben...dan zou ik me afvragen of het niks doen geen andere oorzaak heeft dan het niet willen doen. En dan niet 'zo ben ik nou eenmaal' (is wel lekker makkelijk, maar het is geen oplossing), een mens kan veranderen en het is lang niet altijd een kwestie van 'zo zijn'. Maar zolang jij je er fijn bij voelt, heeft een ander zich er niet mee te bemoeien, vind ik. Je moet niks nl.

Anderen vinden mij ook saai, moeten ze zelf weten, ik ga geen dingen doen waar ik geen zin in heb, omdat dat zogenaamd zou 'moeten' of omdat het zogenaamd zo zou horen. Misschien 'hoort' wat ik doe wel. Doe lekker waar je zelf zin in hebt, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:16
Balance
Balance is offline
Ik denk dat je beter kan doen wat jij leuk vindt (ook als dat tv kijken op een zaterdagavond is!) dan meegaan met dingen die je vrienden doen 'omdat het moet'.
Als 'jezelf zijn' hetzelfde betekent als 'saai zijn' dan is dat maar zo. In ieder geval is het dan niks negatiefs, want jezelf zijn is alleen maar goed .
Ik vind 'met de meute meegaan omdat het moet' juist saai.
Oud 04-03-2004, 16:26
MieX
MieX is offline
Ik herken je hele verhaal wel zo'n beetje. Ik heb ook niet zo vaak vriendinnen die vragen of ik gezellig mee ga winkelen of gezellig mee ga stappen op zaterdag, dat komt doordat ik nu op de universiteit wel vriendinnen heb, maar die wonen meestal nogal ver weg, en zo'n beetje al mijn vriendschappen van de middelbare school zijn nogal op een laag pitje komen te staan, ik spreek die mensen nog maar heel weinig, vooral omdat er geeneen in dezelfde stad studeert..
Met verenigingen heb ik niet echt ervaringen dat het je vrienden oplevert, ik kan echt serieus helemaal niemand opnoemen waar ik goed mee op kan schieten, die ik vaak spreek en die ik op een vereniging heb leren kennen (bij de meeste verenigingen, o.a. 11 jaar scouting, heb ik meer vijanden dan vrienden gemaakt, ik heb hiervoor ook al vaak zat de oorzaak bij mezelf gezocht (gebeurt nog steeds wel eens), maar ik kom meestal toch tot de conclusie dat het niet aan mij ligt..)
Oud 04-03-2004, 16:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Zoals de anderen zeggen: blijf gewoon naar jezelf kijken. Je moet doen wat jij het leukst vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:20
littlegurl
littlegurl is offline
Jij bent absoluut niet saai! Dat heeft hier niks mee te maken! Je hebt een laag zelfbeeld en bent onzeker. Je durft niks te ondernemen of iemand op te bellen omdat je dan bang bent dat die mensen het helemaal niet leuk vinden met jou. Die mensen begrijpen natuurlijk niet waarom je opeens niet meer uitgaat en noemen dan maar het woord saai omdat dat het eerste is wat in hun op komt!!!

Onzekerheid en een laag zelfbeeld is erg vervelend, je denkt dingen die eigenlijk helemaal niet waar zijn. Je denkt dat mensen je niet mogen terwijl dat wel zo is en daar raak je nogal eens vrienden mee kwijt!!

En nog wat tips:
Probeer toch wat te ondernemen. Hoewel je eigenlijk geen zin hebt of liever alleen thuis bent probeer iemand op te bellen. ALs je dat nog niet durft ga dan met een nichtje/zusje/hele goede vriendin wat doen, dat is altijd minder eng!!
En leg je vriendin uit dat je bang bent dat je vrienden liever iets doen met hun eigen vrienden, als ze een goede vriendin is zal ze dat uit je hoofd praten en je de volgende keer meesleuren!!!
Oud 04-03-2004, 17:33
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
erwtje schreef op 04-03-2004 @ 15:41:
ja ik vind het eigenlijk wel fijn om thuis te zitten maar ik vind het ook leuk om dingen te ondernemen en ergens heen te gaat etc. mijn vraag aan jou is hoe ben jij over je 'thuiszitperiode' heen gekomen? Maar ik wil best met iemand ergens heen enzow maar ik durf het niet te vragen en ik hou niet zo van nieuwe contacten leggen.
Nieuwe contacten leggen is idd moeilijk. Ik ben meer op aandringen van mijn vrienden iets gaan doen, maar misn dat je aan die ene vriendin (die jou zgn. saai vindt) kan vragen of ze een keertje meegaat naar de bios, naar de stad, iets wat je zelf leuk vind. Zij zal dat denk ik wel waarderen en dan begin je bij iemand die je al langer kent, is t ook niet zo eng
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:18
Verwijderd
ik denk ook wel eens dat ik saai ben, of dat ik zo naar de buitenkant overkom. Aan de andere kant ben ik de enige die weet hoe ik in elkaar zit. Niemand heeft iets te zeggen over wat ik wil of niet en niemand weet hoe ik denk. Je moet je niets aan trekken van andere, zij vinden andere dingen dan jou leuk en daar kun jij niets aan doen.

(excuses voor dit warrige verhaal, maar ik bedoel het goed )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:26
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 04-03-2004 @ 19:18:
ik denk ook wel eens dat ik saai ben, of dat ik zo naar de buitenkant overkom. Aan de andere kant ben ik de enige die weet hoe ik in elkaar zit. Niemand heeft iets te zeggen over wat ik wil of niet en niemand weet hoe ik denk. Je moet je niets aan trekken van andere, zij vinden andere dingen dan jou leuk en daar kun jij niets aan doen.

(excuses voor dit warrige verhaal, maar ik bedoel het goed )
Tis niet warrig hoor Zo denk ik er ook over.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 22:11
saartjeh
saartjeh is offline
hey
relax joh, valt toch wel wa mee, iig, vind je jezelf saai dan???
zeg gwoon tegen die mensen dat je nie egt mensen kent die naar die plaats gaan of discotheek of wat dan ook, dan nodigen ze je vast wel uit. want zelf zeg je ook dat je graag wel heen wil maar al1 niet meer met de mensen om gaat die naar de plaatsen gaan. Dus daar zou ik zeker wat aan doen. Daarnaast kun je ook met vrienden die dingen doen, nodig ze uit om gwoon gezellie bij jouw thuis te wezen, die mensen ontmoet je daaro in die discotheken en ook wel btje op skool, doe anders iets van een sport, want ja, je kunt zelf wel denken dat je nie saai bent en ik zal me ook vooral nie te veel aantrekken van wat die mensen zeggen als k jou was maar vrienden is toch niet een verkeerd iets!? Dus ga anders gwoon naar bios ofzow, zo te horen ivnd je uitgaan wel leuk dus probeer gwoon eerlijk te zijn tegen die mensen. Ga anders op club of sport ofzow waar je wat meer mensen ontmoet die ook zo zijn, ik neem aan dat je ook wel van films kijken houd, nou dan ben je ook egt niet de enigste op deze aarbol d8 ik zo, boeken lezen dat doen dr indd minder, maar joh, weest trots op wie je bent (bla, wat klinkt da stom) en maak je nie zo druk over wat anderen van je vinden. Ik zou gwoon wel wa meer contact zoeken, daar is nix mis mee, en wie je bent en of dat saai is, dat boeit toch nie,
he meis trek ut je nie zo aan okeej.
ik ga nu naar beneden, mensjes willen aand8 hi.
heel beel suc6 iig, laat ff weten ook hoe ut vdr gaat enzow

liefs, sara
Oud 06-03-2004, 21:01
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
erwtje schreef op 04-03-2004 @ 15:22:
... ik zeg dan meestal gewoon dat ik het niets meer aan vind. maar ik zie dan gewoon aan hun gezicht dat ze me saai vinden. omdat ik niet op stap ga.

... ik zit hier dus al een tijdje mee of ik nou saai ben. soms zeg ik dan tegen mezelf ja je bent echt saai onderneem dingen doe dingen (ookal komt dat weer mijn vraag naar voren met wie moet ik dingen ondernemen) en aan de andere kant denk ik ach wat maakt het uit zo ben ik en niet anders. ...
zijn er misschien mensen die dit herkennen? of tips hebben?
alvast bedankt
Je vind er niets meer aan of je zegt dit gewoon als excuus naar anderen toe?

Ik heb ook dat dubbel gevoel en als ik me er dan eindelijk toe aanzet om uit te gaan, dan kunnen die vrienden niet en voel ik me alweer eens afgewezen. Of ze vragen me mee, maar dan voel ik me juist weer slecht op dat moment dat ik het niet zie zitten...
Ik kan ook nooit iets beloven, want het is goed mogelijk dat ik die avond liever alleen zit een boek te lezen.

Aan de ene kant vind ik er dus niets aan, aan het uitgaan.
Maar dan mis ik wel weer die vrienden, alhoewel ik me dan weer bedenk hoe oppervlakkig en saai ik hun gesprekken veelal vind...en sjah, zo kun je doorgaan, é.

Maar als jij zelf gekozen hebt om andere dingen te doen dan uit te gaan, dan is dat jouw goed recht en moet je er niet naar omkijken. Je kan ook een uurtje weggaan of zo, om toch nog te tonen dat je er ook nog bent. Of ervoor zorgen dat je de mogelijkheid hebt weg te gaan wanneer jij wilt.

Veel succes ermee.

Ik heb alles maar vluchtig eens overlezen of zelfs niet, dus sorry als het een herhaling zou zijn van het vorige.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:57
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
phensicske schreef op 06-03-2004 @ 22:01:
Je vind er niets meer aan of je zegt dit gewoon als excuus naar anderen toe?

Ik heb ook dat dubbel gevoel en als ik me er dan eindelijk toe aanzet om uit te gaan, dan kunnen die vrienden niet en voel ik me alweer eens afgewezen. Of ze vragen me mee, maar dan voel ik me juist weer slecht op dat moment dat ik het niet zie zitten...
Ik kan ook nooit iets beloven, want het is goed mogelijk dat ik die avond liever alleen zit een boek te lezen.

Aan de ene kant vind ik er dus niets aan, aan het uitgaan.
Maar dan mis ik wel weer die vrienden, alhoewel ik me dan weer bedenk hoe oppervlakkig en saai ik hun gesprekken veelal vind...en sjah, zo kun je doorgaan, é.

Maar als jij zelf gekozen hebt om andere dingen te doen dan uit te gaan, dan is dat jouw goed recht en moet je er niet naar omkijken. Je kan ook een uurtje weggaan of zo, om toch nog te tonen dat je er ook nog bent. Of ervoor zorgen dat je de mogelijkheid hebt weg te gaan wanneer jij wilt.

Veel succes ermee.

Ik heb alles maar vluchtig eens overlezen of zelfs niet, dus sorry als het een herhaling zou zijn van het vorige.
nou ik vind het uitgaan zelf wel leuk meestal alleen ik zeg meestal dat ik het niets aan vind om uit te gaan waar ik woon (ookal zit daar wel iets van waarheid in). Maar ik wil dan ook best wel uitgaan maar ik zou dus echt niet weten met wie ik zou moeten uit gaan. snapje?

En nee, je valt niet in de herhaling
Oud 07-03-2004, 14:29
GinaGina
GinaGina is offline
als jij saai bent ben ik ook saai, nee ff serieus ik snap je probleem mijn vriendinne zeuren ook altijd dat ik saai ben omdat ik niet mee uit wil enzo maar ik zet gewoon liever thuis, beetje internetten beetje lezen beetje tv kijken niks mis mee toch.
doe gewoon lekker waar jij je fijn bij voelt x
Oud 07-03-2004, 14:37
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 07-03-2004 @ 15:29:
als jij saai bent ben ik ook saai, nee ff serieus ik snap je probleem mijn vriendinne zeuren ook altijd dat ik saai ben omdat ik niet mee uit wil enzo maar ik zet gewoon liever thuis, beetje internetten beetje lezen beetje tv kijken niks mis mee toch.
doe gewoon lekker waar jij je fijn bij voelt x
mjah ik doe ook leiver waar ik me fijn bij voel maar toch ik trek het me wel veel aan wat een ander van me vind en denkt en daar ga ik dan heel erg over piekeren etc.

maar hoe ga jij ermee om als je vriendinnen erover zeuren?
Oud 07-03-2004, 14:53
MoO
MoO is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 04-03-2004 @ 15:34:
MH

Precies wat ik wilde zeggen
Oud 07-03-2004, 14:54
MoO
MoO is offline
En trouwens, ik vind het al heel erg goed van je dat je nee durft te zeggen tegen je vriendinnen!
Want niet veel mensen durven dat.
Oud 07-03-2004, 14:57
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
MoO schreef op 07-03-2004 @ 15:54:
En trouwens, ik vind het al heel erg goed van je dat je nee durft te zeggen tegen je vriendinnen!
Want niet veel mensen durven dat.
Oud 11-03-2004, 18:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
erwtje schreef op 07-03-2004 @ 15:37:
mjah ik doe ook leiver waar ik me fijn bij voel maar toch ik trek het me wel veel aan wat een ander van me vind en denkt en daar ga ik dan heel erg over piekeren etc.

maar hoe ga jij ermee om als je vriendinnen erover zeuren?
Ik heb geen vriendinnen die erover zeuren omdat het dan geen vriendinnen meer van mij zijn als ze zo kunnen zeuren.. Dan heb je gelijk ook weer wat om te ondernemen. Namelijk het zoeken of uitbreiden van je vriendenkring
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:28
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ikzelf heb trouwens in hetzelfde schuitje als jij gezeten (of misschien zit ik er nog).

Ik vind het trouwens strontvervelend dat jouw omgeving jou constant saai noemt. Dat ze ervoor kiezen om hun tijd en aandacht daaraan te besteden zegt ook wat over hunzelf.

Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:30
Snow White
Snow White is offline
Ik heb mezelf vaak hetzelfde afgevraagd als jij Erwtje!
Ik rook niet, drink niet, ga niet uit, houd niet van blowen (of wat dan ook qua drugs of stimulerende middelen) en houd meer van lezen, fotograferen en gedichten of verhalen maken dan andere dingen buitenshuis.
Ik heb er vaak met vriendinnen over gepraat. Zij zijn enorme feestbeesten, het liefste dat ze doen is uitgaan en drinken tot ze erbij neervallen. Maar ...het zijn de liefste meiden van de wereld en zij vinden dat van mij.
Het botst niet, we accepteren het van elkaar. En als we samen zijn, dan doen we gewoon'half half' Zij nemen een breezertje tijdens de film, en ik een sinas

Neuh, jij bent niet saai
Net zo min als ik
Oud 12-03-2004, 17:16
Q
Q is offline
Zeer herkenbaar Maar dat doe ik wel op MSN vertellen

p.s. Ik vind jou niet saai...

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 12:37
Verwijderd
ik ben ook saai....

Lekker rustig
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 15:59
Weylyn
Weylyn is offline
Ik saai? Vast wel. Dat wil ik graag zo houden, lekker rustig.
Oud 14-03-2004, 16:49
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Weylyn schreef op 13-03-2004 @ 16:59:
Ik saai? Vast wel. Dat wil ik graag zo houden, lekker rustig.
idd
kan je je tenminste concentreren op wat echt belangrijk is

ik kan me dus ook erg vinden in jou toppic-startster
maar who cares!
dan vinden die mensen je tog lekker saai
als jij je goed voelt bij een hele vakantie een beetje lezen luieren winkelen enz
vooral doen! tiz jou leven!
wat is btw de deffinitie van 'saai' dat je niet uitgaat of afspreekt?????????
en dat zou niet oppervlakkig zijn, laat me niet lachen zeg!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:49
Verwijderd
als ik je verhaal lees zijn volgens die vriendin alle mensen die niet uitgaan, graag thuis blijven en niet meteen nieuwe contacten leggen op vakantie saai?
nou dan denk ik dat de helft van alle jongeren in nederland saai is.
doe gewoon lekker wat jezelf leuk vind. je kan natuurlijk ook een keer met wat mensen afspreken om film te gaan kijken bij jezelf thuis. En daarna bijv. met hun mee uit. zo hebben jullie allemaal je zin.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:10
Just-Rian
Just-Rian is offline
(misschien is dit al 50 x eerder gezegd en het is ook een hele standaard uitspraak, maaarrr)

dat zij dat vindt zegt meer over haar dan over jou. als jij hier tevreden mee bent is er niks aan de hand. interesses verschillen.
Oud 16-03-2004, 20:15
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
komt me zeer bekend voor. Ik zit ook liever thuis te relaxen of 8er de pc. Ik ga nooit uit, wel af en toe filmpje checken met friends of naar een concert

en dan zeikende ouders als je thuis zit -___-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten