Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 12:52
Lautitia
Lautitia is offline
Ik zie de beste vriend van n goede vriend van me wel zitten, maar hij noemt me alsmaar n muts en vindt me maar saai. Toch weet ik van die goede vriend van me dat die jongen me wél leuk vindt *zucht, ingewikkeld, maar goed*.

Nu wil ik es n date aangaan met hem, in mn favoriete restaurant & hem laten zien dat ik niet saai ben. Hebben jullie misschien nog verleidingstechnieken die nog niet in mn trucendoos *sja, stom woord * zitten? Het is de bedoeling dat ie me zo ongeveer t toilet in moet willen sleuren ...
Oud 30-04-2004, 13:49
Smartie
Smartie is offline
Lijkt me iig handig als je je trucendoos hier openlegt zodat we die technieken hier niet achterlaten voor je...
Oud 30-04-2004, 14:11
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Smartie schreef op 30-04-2004 @ 14:49 :
Lijkt me iig handig als je je trucendoos hier openlegt zodat we die technieken hier niet achterlaten voor je...
Ik ben van plan n rokje te dragen, dat ff ter informatie bij deze 2 trucs...

- Slipper / sandaal / enz. uittrekken en met je been langs zijn benen strijken, met je voet richting schoot.
- String uittrekken en die op zn schoot leggen .

Ik geef toe, het zijn niet de handigste trucs , maar het zijn de eerste die me meteen te binnen schieten .
Oud 30-04-2004, 14:15
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Loveprofusion schreef op 30-04-2004 @ 15:11 :

- Slipper / sandaal / enz. uittrekken en met je been langs zijn benen strijken, met je voet richting schoot.

Ik geef toe, het zijn niet de handigste trucs , maar het zijn de eerste die me meteen te binnen schieten .

Als dit laatste zou gebeuren in een restaurant wanneer ik een gezellig diner zou willen hebben, ben ik in staat om op te staan en naar huis te gaan...

(kortom niet echt mijn stijl).

Speel met woorden, lach vriendelijk creeer gezellige sfeer waarin je je beiden durft te laten gaan en elkaar een btje gaat zitten plagen en verleiden! Werkt bij mij veel beter dan bij voorbaat de deur ( ) wagenwijd open te zetten! Hij moet jou wel verleiden heur

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 14:19.
Oud 30-04-2004, 14:15
deesmees
deesmees is offline
is dat niet overdreven voor 1e date
Oud 30-04-2004, 14:23
Lautitia
Lautitia is offline
Nou snappen jullie vast ook wrom k advies vraag...
Oud 30-04-2004, 14:26
deesmees
deesmees is offline
je hoeft toch niet meteen met je voeten over zn been te aaien of je string uit te doen

dan is het net of je op seks uit bent oid dan neemt ie je helemaal niet serieus

hij moet gewoon zo maar zien dat je niet saai bent en dus moet je gewoon jezelf blijven en geen rare dingen doen zoals je net voorstelde
Oud 30-04-2004, 15:02
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:

Ga dan gewoon meteen wijdbeens op de tafel liggen
Oud 30-04-2004, 16:32
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Citaat:

omg zeg. Dat van rokje aantrekken kan ik nog inkomen, omdat het je misschien gewoon mooi staat, je 'trucjes' zijn dan weer een beetje jammer. Het ligt er natuurlijk ook aan want je van die jongen wilt. Ben je op zoek naar een serieuze relatie, of meer een fling?
Oud 30-04-2004, 20:59
kuivaar
kuivaar is offline
Zou je eerst niet bedenken/ vragen waarom hij je saai vindt? Ligt dat aan jou of aan hem? Je moet iig gewoon jezelf blijven en proberen je goede kanten te laten zien. Als je dan iets met zo n slip gaat doen lijkt me dat nogal verwarrend voor die gozer.
Oud 30-04-2004, 21:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Eaglewing schreef op 30-04-2004 @ 15:15 :

Als dit laatste zou gebeuren in een restaurant wanneer ik een gezellig diner zou willen hebben, ben ik in staat om op te staan en naar huis te gaan...

(kortom niet echt mijn stijl).

Speel met woorden, lach vriendelijk creeer gezellige sfeer waarin je je beiden durft te laten gaan en elkaar een btje gaat zitten plagen en verleiden! Werkt bij mij veel beter dan bij voorbaat de deur ( ) wagenwijd open te zetten! Hij moet jou wel verleiden heur
Uhuh. Een beetje rustig aan. Ga gewoon een gezellig avond hebben in dat restaurant, flirt wat, laat 'm merken dat je 'm wel leuk vindt. Maar ga niet meteen je string uittrekken... mijn hemel.
Oud 30-04-2004, 22:35
Verwijderd
Play hard to get, to get the player hard

Een advies: veel mannen vinden zo'n benadering te aggressief - en als ze er wel van houden, dan zijn ze meestal niet uit op een serieuze relatie.

Het idee is, dat je hem subtiel laat weten dat je hem leuk vindt. Doe waar vrouwen het beste in zijn: erotiserende hints, zoals je haar opzij slaan en je hals blootleggen, diep aankijken, lachen om zijn grapjes (ook al zijn ze vaak niet leuk, hè dames ) - enfin: ik denk dat de dames hier dat beter weten dan ik.

Als ie daar niet in hapt, dan kan het betekenen dat hij gewoon verlegen is. Dat blijkt volgens mij ook uit het feit dat hij je een 'saaie muts' vindt. Dit wijst er volgens mij op dat hij zich geen houding weet te geven en dan maar van die domme opmerkingen plaatst - gewoon aandachtvragerij dus. Laat hem weten dat je hier niet van gediend bent, maar laat ok doorschemeren dat je hem wel ziet zitten.

Verder denk ik dat een restaurant niet de beste plaats voor dit soort aangelegenheden. Je kunt niet ff een intiem gesprek houden. Volgens mij werkt uitgaan nog steeds het beste - je hebt wat meer privacy en meestal ben je wat losser (Yep, mr. Al Cohol).

Kortom: het werkt beter als je je vrouwelijke subtiele sensualiteit in de strijd gooit, dan je gedragen string - bewaar dat maar voor als je tien jaar samen bent (Uh ah).

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 22:59.
Oud 01-05-2004, 08:59
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Waarom op sexualiteit
Naja, als je het op sexgebied duidelijk wil maken, neem het initiatief.
Oud 01-05-2004, 11:44
Preaper
Preaper is offline
De vraag is of je die kerel wilt versieren voor de sex of voor een serieuze relatie.
Ben je uit op sex: gebruikt jouw technieken.
Wil je een serieuze relatie: Forceer dan niets, wees jezelf. Kom je er hier niet mee uit, dan gaat die relatie toch niet lukken.
Oud 01-05-2004, 13:47
Verwijderd
Als je echt geile dingen wil doen met als enig doel om hem geil te krijgen, doe dat dan op zo'n manier dat het net lijkt of het per ongeluk gaat, of dat het lijkt of je het alleen speels bedoelt. Je string onder tafel uittrekken en op zijn schoot leggen zal een jongen vast wel leuk vinden als-ie al tijden je vriendje is en als hij kickt op geilheid in het openbaar, maar op een eerste date zullen de meesten het echt te ver vinden gaan.

Maar een rokje aan, dat is natuurlijk nooit een probleem (tenzij je lelijke benen hebt ), en dan mag je best een beetje subtiel-sexy met je heupen bewegen tijdens het lopen (maar niet waggelen... subtiel blijven).
Als speels-sexy idee is hem kietelen en stoeien wel leuk, maar dat kun je beter niet in een restaurant doen, da's meer iets voor als je naar het park gaat .
In een restaurant, kies dan een tafeltje met kaars uit, zodat je hem romantisch-sexy met dat kaarslicht in je gezicht aan kunt kijken. Als je hem aankijkt, doe dan je hoofd een beetje naar voren (niet zover dat het opvalt) en kijk hem aan door je ogen op te slaan; dat ziet er op een vrij onschuldige manier verleidend uit .
Oud 01-05-2004, 14:02
Verwijderd
saaie piet...
Oud 01-05-2004, 16:46
clubje
clubje is offline
Hij vind je saai maar jij vind van niet. Je vraagt om tips om te bewijzen dat je niet saai bent, en je komt opdagen met zaken zoals "mijn string uitdoen"

Volgens mij ben jij echt saai, sorry.
Oud 01-05-2004, 16:47
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Ennem jij gaat hem vragen voor een date? want hij vindt jou maar niets????
Of heb ik daar overheen gelezen?
Oud 01-05-2004, 22:09
sn0w
sn0w is offline
Citaat:
Miss-Q-tie schreef op 01-05-2004 @ 17:47 :
Ennem jij gaat hem vragen voor een date? want hij vindt jou maar niets????
Of heb ik daar overheen gelezen?
als ie jou saaai vind dan wil hij toch niet met jou een date.. tenminste dat lijkt mij best logisch toch..
en vooral nie je string uitdoen hee
Oud 01-05-2004, 22:43
Verwijderd
ik zou het wel een hele gave actie vinden, maar ik ben bang dat de meeste jongens zich geïntimideerd zouden voelen
Oud 02-05-2004, 00:20
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Loveprofusion schreef op 30-04-2004 @ 13:52 :
Ik zie de beste vriend van n goede vriend van me wel zitten, maar hij noemt me alsmaar n muts en vindt me maar saai. Toch weet ik van die goede vriend van me dat die jongen me wél leuk vindt *zucht, ingewikkeld, maar goed*.

Nu wil ik es n date aangaan met hem, in mn favoriete restaurant & hem laten zien dat ik niet saai ben. Hebben jullie misschien nog verleidingstechnieken die nog niet in mn trucendoos *sja, stom woord * zitten? Het is de bedoeling dat ie me zo ongeveer t toilet in moet willen sleuren ...
Dat woord trucendoos vind ik toch wel echt helemaal geweldig ......

Gebruik je humor , want dat heb je zeker wel

Verder heb ik eigenlijk nix te melden
Oud 02-05-2004, 08:36
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Citaat:
sn0w schreef op 01-05-2004 @ 23:09 :
als ie jou saaai vind dan wil hij toch niet met jou een date.. tenminste dat lijkt mij best logisch toch..
en vooral nie je string uitdoen hee

Ja dat leek mij ook al, zou hij dan zelfs wel een date willen?¿

Nou ja, zoals al veel anderen zeiden; play hard to get.
Dat werkt echt bij 9 van de 10 jongens.
Alleen dat gaat weer moeilijk als je hem gaat vragen om te daten...

Ik zou het wat subtieler aanpakken, je ziet hem vaak genoeg toch? Laat je telefoonnummer per ongeluk in zijn buurt wapperen of laat die goede vriend een beetje helpen?
En natuurlijk ondertussen doen alsof jij nix van hem wil...

Maar ja, dat is wat ik zou doen
Oud 02-05-2004, 13:34
Qimm
Qimm is offline
ik heb niet het hele topic aandachtig gelezen, dus ik weet niet of het er al in staat...

maarum eet je toetje maar heel sensueel op (slagroom )
Oud 02-05-2004, 14:47
funkypunk
funkypunk is offline
mijn nieuwste truc (nog niet uitgevoerd)
neem slingers mee, of wat confetti ofzo, doe dat om hem heen of gooit het op hem, en vraag of je 'versier' poging is geslaagd
Oud 02-05-2004, 22:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
lekker handig, date met iemand die je niet ziet zitten. helemaal handig om dan te denken dat-ie meteen met je in bed duikt (je 'het toilet insleurt' , zoals jezelf zegt, wat ik dus totaal niet geil vind, toiletten).

maar goed. probeer eerst eens een gesprek met hem aan te knopen, weet je wel, praten. komt meestal voor de sex.

sowieso, denk ik niet dat hij dan al zo geinteresseerd in je is. zelf zou ik niet de 1e date met iemand vrijen, en al helemaal niet als ze haar string uitdoet. ik bedoel, je bent wel aan het eten hoor....

ff serieus, toch nog :
- heb interesse in hem, maar niet teveel. de meeste jongens luisteren liever dan dat ze praten, maar wel in balans
- zorg dat je dr leuk uitziet, maar niet hoerig. Als hij je al ziet zitten, wil hij wel trots op je zijn
- play hard to get, maar niet zo erg dat hij geen kans ziet.
- verwacht nog niks
Oud 02-05-2004, 23:02
Verwijderd
Iedereen roept hier dat het geen zin heeft op date te gaan met iemand die haar niet ziet zitten, maar er staat toch juist dat hij tegen een vriend van hem wél zegt dat hij haar ziet zitten maar tegen haarzelf zegt dat hij haar saai vindt.

Dat vind ik reden genoeg om de gok te wagen en hem eens even flink te verbazen, meer als pesterijtje dan als serieuze 'seksuitnodiging'. Maar de genoemde truukjes vind ik inderdaad ook weer wat overdreven.

Een beetje langs zijn been wrijven kan op zich geen kwaad, maar dan ook weer niet meteen je voet in zijn kruis douwen. En je string uittrekken, dat kan inderdaad flink verkeerd overkomen. Misschien gaat hij er best op in maar ziet hij het dan als lekker nachtje neuken en geen opstapje naar iets serieus.

Kun je hem niet meenemen op een originelere date dan naar een restaurant gaan om te laten zien dat je niet saai bent. Ga dus bijvoorbeeld iets heel origineels doen wat toch intiem is (weet zo snel even geen leuke voorbeelden ). Of confronteer hem er gewoon rechtstreeks mee. 'Zo, dus jij zegt tegen ... dat je me wel ziet zitten maar tegen mij zeg je dat je me saai vindt. Leg uit. '
Oud 02-05-2004, 23:05
juno
juno is offline
Samen iets doen, ergens waar het niet te druk is, waar mensen niet op je letten, maar waar je wel wat afleiding kunt krijgen van de omgeving als je even niets meer weet te zeggen.

De dierentuin ofzo. Offe.. De stad in, rondslenteren, terrasje zitten, kletsen, appeltaart eten bij Dudok, opeens een arm om je schouders krijgen, en een warm gevoel.. dan via de kortste weg al vrijend en knuffelend naar zijn huis en daar begrijpen waarom het in het engels "making love" heet.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 23:12.
Oud 02-05-2004, 23:06
Verwijderd
Whahaha wat een cool topic is dit
Oud 03-05-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 03-05-2004 @ 00:05 :
hartverwarmend
Ik ga toch voor het slipje
Oud 03-05-2004, 18:20
Elmoo
Elmoo is offline
Wees gewoon lekker jezelf (als je je anders voor gaat doen schiet t natuurlijk niet op). En met wat drankjes en meligheid kom je vanzelf los en ziet hij dat je niet saai bent. Komt heus wel goed
Oud 03-05-2004, 19:52
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Wat je zeker niet moet doen is je anders voordoen dan je zelf bent. Als jij het normaal vindt je string aan de ander te presenteren als een soort 'fuck me' visitekaartje, dan moet je dat vooral doen, maar wees er bedacht op dat dat hem kan afschrikken (maar dan weet je ook meteen of het wat wordt ).

Maar wees lekker jezelf en ga jezelf niet anders voordoen dan je bent. Ben je saai, dan is dat misschien ook wel zo, maar laat je niet uit het veld slaan.

Ik denk dat de aard van je date ook erg zal helpen. In een bios zal je waarschijnlijk geen goed gesprek kunnen voeren.. Tijdens een etentje is lichamelijk contact misschien wat moeilijker aan te leggen en zo zijn er wel meer van dat soort factoren.

Maar ik zou eerst eens zien OF hij wel met een 'ja' reageert op je voorstel voor een date. Als hij dat doet, moet hij toch wel enigszins geinteresseerd in je zijn gok ik zo.

Enneh.. Ik noem mijn vriendin trouwens ook weleens muts
Oud 08-05-2004, 02:56
Pierewietje
Pierewietje is offline
Ik ben saai!
Oud 08-05-2004, 04:08
casual dreamer
casual dreamer is offline
doe een bloesje aan zonder bh en buig perongeluk voorover dat ie net wat van je borsten kan zien niet teveel natuurlijk het dient om hem wat op te geilen

als je drinkt lik daarna aan je lippen zwier wat met je haar

als je zit sla dan het ene been over het andere dat ie een goede blik heeft over je lichaam

doe een lekker geurtje op ik prefereer tommy girl of dolce &gabbana zet je gsm uit er is niets zo irritant als een idioot sms je tijdens een romantisch moment probeer zijn hand vast te houden gewoon alsof het onvrijwillig is

aanrakingen leggen vaak kontakt meer kan ik je niet helpen want ik ben een kerel en heb weinig ervaring op dat gebied

nog 1 tip gebruik weinig make-up naturel geeft een betere indruk
Oud 08-05-2004, 09:45
johnbiezen
johnbiezen is offline
ik zou me iig niet geintimideerd voelen, ik zou het mega-geil vinden als een meisje die 2 voorstellen zou uitvoeren bij mij.

Maarja, het gaat wel wat ver, dus kan je beter een wat lichtere broek aan doen, met een string eronder, die je niet ziet als je gewoon loopt, maar die erdoor heen schijnt als je bukt. Dus dan doe je niet of je je schoen wat beter wilt vastmaken, en dan buk je (mits je een lekker kontje hebt) vlak voor zijn gezicht zodat je string door jouw broek schijnt --> succes gegarandeert
Oud 08-05-2004, 09:48
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 08-05-2004 @ 10:45 :
ik zou me iig niet geintimideerd voelen, ik zou het mega-geil vinden als een meisje die 2 voorstellen zou uitvoeren bij mij.

Maarja, het gaat wel wat ver, dus kan je beter een wat lichtere broek aan doen, met een string eronder, die je niet ziet als je gewoon loopt, maar die erdoor heen schijnt als je bukt. Dus dan doe je niet of je je schoen wat beter wilt vastmaken, en dan buk je (mits je een lekker kontje hebt) vlak voor zijn gezicht zodat je string door jouw broek schijnt --> succes gegarandeert
als je op dat soort meisjes valt natuurlijk... *iew!* en ze wil denk ik niet voor een avondje....
Oud 08-05-2004, 17:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 08-05-2004 @ 09:45 :
zodat je string door jouw broek schijnt --> succes gegarandeert
getsiebah! *kuch slet slet kuch*
Oud 08-05-2004, 19:32
Mu
Mu is offline
Citaat:
Eaglewing schreef op 30-04-2004 @ 15:15 :

Volgens mij ben je op zo'n moment niet in staat op te staan. Dat wil zeggen, als je op staat, bonk je met je als staal aanvoelende tampeloeres zo al het eten van de tafel.
Oud 08-05-2004, 19:34
Mu
Mu is offline
Trouwens, Loveprofusion, wat denk je van dit, je doet helemáál geen string aan, en een een gegeven moment laat je je bestek per ongeluk vallen een beetje naar zijn kant toe. Dan vraag je of hij het op zou kunnen rapen. Als hij met zijn hoofd onder de tafel zit, spreid je je benen en streel je met je benen zijn hoofd, zodat hij het wel móet zien.

Dat is echt vreselijk geil en geen jongen krijgt op dat moment nog eten naar binnen. Hij zal je meteen mee naar het toilet nemen.
Oud 09-05-2004, 03:37
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-05-2004 @ 23:43 :
ik zou het wel een hele gave actie vinden, maar ik ben bang dat de meeste jongens zich geïntimideerd zouden voelen
ik niet hoor
Oud 09-05-2004, 03:41
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
Mu schreef op 08-05-2004 @ 20:34 :
Trouwens, Loveprofusion, wat denk je van dit, je doet helemáál geen string aan, en een een gegeven moment laat je je bestek per ongeluk vallen een beetje naar zijn kant toe. Dan vraag je of hij het op zou kunnen rapen. Als hij met zijn hoofd onder de tafel zit, spreid je je benen en streel je met je benen zijn hoofd, zodat hij het wel móet zien.

Dat is echt vreselijk geil en geen jongen krijgt op dat moment nog eten naar binnen. Hij zal je meteen mee naar het toilet nemen.
dude dat is een droomwereld wat jij zegt

als een meid dat bij mij zou doen matte ik ze zo hard af dat ze 3weken niet kon lopen
Oud 09-05-2004, 08:50
Mu
Mu is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 09-05-2004 @ 04:41 :
dude dat is een droomwereld wat jij zegt

als een meid dat bij mij zou doen matte ik ze zo hard af dat ze 3weken niet kon lopen
Ik ben van mening dat uitspraak [1] zoals hierboven gepostuleerd en uitspraak [2], daaronder vindbaar, enigszins in contrast staan met elkaar. Wens jij de door mij bemerkte discrepantie nader toe te lichten of voel jij niet de aandrang?
Oud 09-05-2004, 15:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zou je zo de wc insleuren .

Op een briefje schrijven "ik ben geil, ik wil je." en dat zonder verder commentaar naar hem toeschuiven werkt ook wel .
Oud 09-05-2004, 15:50
Mu
Mu is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 09-05-2004 @ 16:28 :
Ik zou je zo de wc insleuren .

Op een briefje schrijven "ik ben geil, ik wil je." en dat zonder verder commentaar naar hem toeschuiven werkt ook wel .

of: "Ik ben vreselijk geil, ik wil eerst dat je me neukt en dan wil ik je pijpen."
Oud 09-05-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 08-05-2004 @ 05:08 :
doe een bloesje aan zonder bh en buig perongeluk voorover dat ie net wat van je borsten kan zien niet teveel natuurlijk het dient om hem wat op te geilen

als je drinkt lik daarna aan je lippen zwier wat met je haar

als je zit sla dan het ene been over het andere dat ie een goede blik heeft over je lichaam

doe een lekker geurtje op ik prefereer tommy girl of dolce &gabbana zet je gsm uit er is niets zo irritant als een idioot sms je tijdens een romantisch moment probeer zijn hand vast te houden gewoon alsof het onvrijwillig is

aanrakingen leggen vaak kontakt meer kan ik je niet helpen want ik ben een kerel en heb weinig ervaring op dat gebied

nog 1 tip gebruik weinig make-up naturel geeft een betere indruk
ik zou verkocht zijn
Oud 09-05-2004, 17:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mu schreef op 08-05-2004 @ 20:34 :

Vind je dat nou niet een beetje erg overdreven?
Oud 09-05-2004, 17:09
blurred
blurred is offline
Dat van die string uittrekken was toch hopelijk echt niet serieus bedoeld he?!!!

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 17:13.
Oud 09-05-2004, 17:44
Mu
Mu is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-05-2004 @ 18:08 :
Sorry, ik leef in een waanwereld
Oud 09-05-2004, 18:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mu schreef op 09-05-2004 @ 18:44 :
Sorry, ik leef in een waanwereld
Denk dat dat een kerel meer afschrikt dan dat hij erop ingaat
Oud 09-05-2004, 18:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-05-2004 @ 18:08 :
Ja, dat is het wel. Zeker voor een eerste date. Maar het lijkt me toch stoer om zoiets ooit eens te doen. (niet op de eerste date dan..)
Oud 14-05-2004, 14:29
Lautitia
Lautitia is offline
Hé allemaal, ben ik eindelijk weer eens. Bedankt voor jullie reacties. Er zaten hele hartverwarmende bij, ook hele kritische. Dat laatste vind ik overigens ook niet erg.

Toch heb ik spijt dat ik dit zomaar op n forum gegooid heb , ik hoop intussen heel heel hard dat de forumbaas het eraf wil gooien. Bovendien zijn mn plannen gewijzigd.

Wat ik niet verteld heb, is dat ik die jongen helemaal niet leukleuk vond, en dat mn actie alleen bedoeld zou zijn hem de deksel op zn neus te geven omdat ie me saai noemt. Ik heb die dingen verdraaid omdat ik dacht dat t anders heel verkeerd over zou komen, maar dit aangepaste verhaal valt ook niet echt in de smaak .

Maar ik heb met veel mensen erover gepraat *neej, mn plan stond nog lang niet vast* en ik heb besloten dat hij al die moeite niet waard is. Ik ga op zoek naar iemand die t wel verdient.

Of ik t nog ooit ten uitvoering zal brengen, laat k in het midden. Iig bedankt voor jullie reacties.

Regels voor berichten