![]() |
|
![]() |
Soms zitten we wel een uur of 2 te proberen.. En lukt het nog niet.. Vooral omdat na 'zo een poging' zijn erectie weg is. Het duurt ook een tijdje voordat zijn erectie echt terug goed aanwezig is.
Ja, zijn vingers passen idd wel.. En "we hebben vaak niet een zee van tijd" nuja, maak daar maar van -> we hebben nooit een zee van tijd. 2uur is lang, weet ik wel, maar zelfs dán lukt het nog niet.. Ik zit aan de pil, maar hij is overbezorgd dat ik zwanger geraak. Maar binnenkort moet ik zowiezo bloedafname doen, en dan kan ik ook laten meten of mijn pil helemaal werkt. Glijmiddel, euhm, moet je zoiets dan bij de apotheker halen? of? En nee, ik mag niet bij hem blijven slapen. Zelfs niet na 8maanden. ![]() |
![]() |
|
AAAH! Meteen stoppen met proberen!
Penetratie is sowieso niet alles hoor. Stel je er niet te veel van voor. Dan zit dat ding erin, na veel moeite en pijn, en dan denk je: "nou, was daar al dat gedoe nou over? Sex is voorspel, masturbatie, orale sex, echte sex en naspel. Ieder van die factoren zijn even belangrijk. Komen jullie eigenlijk al klaar bij elkaar, en door elkaar? Daar zou ik eens mee beginnen. En ga er boekjes over lezen. Jullie zijn veel te veel gericht op het piemel-moet-erin aspect, en dat is fout. Aan penetratie moet je pas gaan denken als je zo gruwelijk geil wordt van elkaar dat je het echt tijdens het vrijen niet meer houdt. Neem me! Denk jij dan. Ik wil in haar! denkt hij dan. En dan gaat het in het heetst van de strijd wel vanzelf. Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 12:11. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als dat allemaal goed zit, dan is het omdat je bang bent voor betrapping, en bang voor zwangerschap. Dat kan de lol in sex flink vergallen. Maar waarom krijgt hij niet eens eenvinger in je? Krijg jij dat wel bij jezelf? Eventueel tijdens de wederzijdse masturbatiesessies?
Inclusief al het andere is "de sex" wel degelijk great, overigens.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik sluit me aan bij Juno.
Als dat "we willen zo graag" en de oplossing is "proberen en blijven proberen".. Het legt allemaal zo'n druk op jullie.. het moet nu echt. Dit leidt tot prestratiedwang, druk, stress een onontspannen sfeer, falen en irritatie. Focus er niet zo op. Door alle druk ben jij misschien wel helemaal niet ontspannen en ik denk als ik dit zo lees dat zodra je overgaat tot proberen van penetratie en dat dan 2 uur achter elkaar dat je nog maar aan 1 ding denkt en het plezier van de seks en de liefde voor elkaar bijna helemaal vergeten wordt. Probeer het eens een paar weken niet meer. Als je bij elkaar wilt blijven en je laat testen dat jullie alletwee clean zijn kun je ook aan de pil of hormoon spiraaltje of iets anders waardoor condoom niet meer hoeft en het iets makkelijker wordt. Dan ga je gewoon vrijen en seksen en als je dan een keer hardstikke opgewonden bent dan kom je wel op het idee dat hij hem er eens in probeert te steken. Ik denk dat het dan misschien wel opeens wel lukt. Relax dus een beetje en geniet, SounD
||
Citaat:
als hij me van te voren gevingerd heeft, wat eigenlijk is wat ze bedoelt, denk ik.. Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 12:58. |
![]() |
|
Ik denk ook dat die druk niet werkt. Ik heb het zelf ook weleens dat zij te gespannen is ofzo, en dan kan je nog zo proberen maar dan heeft het gewoon geen zin. Ik denk dat die beperkte errectie ook wel een beetje bijdraagt aan de stress.
Wat mij ook net te binnenschiet is een situatie die soms weleens voorkomt bij mijn vriendin en ik. Stel het is bij haar ontspannen en nat en alles is, maar bij mij is de erectie nog niet helemaal 100%, dan wil die dr ook niet in en dan lijkt het alsof het bij haar te gespannen is, maar na erop gelet te hebben wanneer dat weleens voorkwam, blijkt het probleem dan toch bij mij te liggen. Als je dan toch m probeert erin te krijgen, dan werkt dat averechts en dan wordt de ander gespannen en dan krijg je inderdaad een 'laat maar' situatie. Denk dat er misschien die overeenkomst is tussen die beperkte erectie, de haast en dat het niet lukt. In dat geval zal je toch echt de tijd voor elkaar moeten nemen, want het moet echt aan 2 kanten dik in orde zijn wil het een beetje soepel gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ONTSPAN ONTSPAN ONTSPAN ONTSPAN, neem de tijd... |
![]() |
|
1- Je moet gewoon proberen te ontspannen, hoe lastig dat het ook maar klinkt. Als je maar de hele tijd denkt van 'het gaat weer niet lukken' dan lukt het ook echt niet. Niet al teveel bij nadenken en gewoon doen is de enige optie.
2- Je zou ook gewoon aan de pil kunnen gaan, dan heb je geen last meer van al dat gekloot met condooms en hoef je je daar ook geen zorgen meer over de maken. Mocht je niet elkaars eerste zijn laat je je (of je partner) gewoon even testen. Zo gepiept. 4- Tja, dan maar geen seks bij jou thuis he want zeik hebben over seks met je ouders is niet leuk ![]() 5- Ik snap dat gevoel wel, maar moet niet geirriteerd gaan raken omdat de seks niet gelijk bij de eerste paar pogingen lukt. Ervaring komt met de tijd. Dus gewoon blijven proberen totdat het ooit wel lukt!
|
Mijn eerste keer ging ik boven, zodat ik de boel een beetje kon sturen en in de goede richting duwen. (heb je dat al eens geprobeerd?) Als je dan ook nog glijmiddel gebruikt en tijdens het voorspel allebei ontzettend geil bent geworden en bovendien nog even rustig de tijd hebt (als je die mogelijkheid ergens kunt vinden) heb je volgens mij een behoorlijk grote kans dat het lukt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd en verveling op school Gevederde | 209 | 09-02-2005 07:08 | |
Liefde & Relatie |
verliefd en ik verveel me (de meest vreemde combi in eeuwen) Charlottetje | 8 | 16-01-2004 17:45 | |
Liefde & Relatie |
"vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje framboosje | 8 | 13-03-2003 17:34 | |
De Kantine |
vervelen vervelen vervelen - wat te doen tegen verveling king112 | 18 | 28-07-2002 12:31 | |
De Kantine |
vervelen is vervelend, maar is vervelend ook.. Verwijderd | 25 | 12-06-2002 17:28 |