Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 08:20
x Liene
x Liene is offline
Dit is de situatie: mijn vriend en ik (nu al een hele tijd samen) zijn ongeveer al een maand/1.5maand aan het proberen sex te hebben. (niet oraal ofzo, maar gewoon dé sex)
Het probleem is echter dat dit niet lukt.
Dat ligt aan bepaalde factoren.
1- hij geraakt niet bij me binnen. Ook niet als hij me vingert zodat de spier goed genoeg ontspannen is
2- als hij een condoom omdoet, verdwijnt zijn erectie.
3- vaak hebben we niet een zee van tijd, dus is het met beetje stress erachter.
4- Het kan enkel bij zijn thuis (ik heb geen slot, en aangezien mijn ouders radicaal tegen sex etc zijn, kunnen we het risico van betrapt geraken, niet riskeren)
5- vaak als we tijdens een poging, al een tijdje hebben zitten proberen van hem eindelijk bij mij binnen te krijgen, zitten we er na een tijd echt bij van: laat maar.. Whatever. Omdat we dan geïrriteerd geraken.

Nu weet ik zelf ook wel oplossingen en dat is: blijven proberen blijven proberen. Maar als je na 1.5maand echt nog nergens staan(buiten oraal) geraak je wel geïrrteerd.
En, dat je je vagina kunt 'uitrekken' weet ik ook, maar zelfs als hij dat doet, lukt het nog niet.
en we willen het allebei zo graag..

Kan iemand helpen? Hoe het eventueel wel gaat lukken?

Liefst serieuze reacties

Bedankt..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 09:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Glijmiddel al geprobeerd? Met dat spul wil geloof ik alles ongeveer wel naar binnen .

En over die erectie weg met condoom: doe hem op een leuke, erotische manier om. Trek hem zachtjes af terwijl je hem omdoet, pijp hem als ie eromheen zit, dat soort dingen. Dat werkte bij mij wel redelijk (ik heb ook een schijthekel aan die dingen en ze werken ook zo demotiverend op mij).

Hoop dat je hier iig al iets aan hebt.
Oud 11-03-2004, 11:12
Verwijderd
Je zou de pil kunnen gaan gebruiken, als jullie geen SOA's hebben kun je dan dat condoom achterwege laten. Je bent 17, dus je ouders hoeven er niets van te weten. Wel is het zo dat ze het op de verzekeringsbrieven kunnen zien, maar je kunt er ook voor kiezen om het zelf te betalen (bij de meest voorgeschreven pil kost dat zo'n 25-30 euro per jaar), dan merken ze er niets van.

Dat het bij hem thuis moet, lijkt me niet zo'n super probleem; dat jullie vaak weinig tijd hebben, wel, want stress en sex gaan niet zo heel goed samen, vooral niet als het om een eerste keer gaat. Als je ouders zo tegen sex zijn, dan mag je vast niet bij hem blijven slapen? Dat zou namelijk heel wat meer tijd geven. Misschien is het een idee om een keer bij hem te gaan eten en dan zeg maar meteen na het eten naar boven te gaan; dan heb je iig nog een hoop tijd, de hele avond.'

Glijmiddel is inderdaad een oplossing om 'm makkelijker naar binnen te krijgen, dat is echt verbazingwekkend glibberig spul. Maar het kan ook goed zijn dat je van te voren wel ontspannen was, maar op het moment supreme denkt 'ohjee, nu moet-ie er in' en onbewust de spieren toch aanspant. Bedenk dat-ie er niet in één keer in hoeft. Gewoon zachtjes hem zijn penis tegen jouw vagina aan laten drukken, misschien een beetje laten wiebelen zodat het lekker voelt, zachtjes blijven drukken tot-ie er een paar centimeter in zit, en dan rustig een klein beetje terug en dan weer terug erin, en dan weer een klein beetje naar achteren en ietsje dieper erin dan de keer daarvoor, en na een tijdje zit-ie er helemaal in en kun je bewegen zo veel je wilt . En dat hoeft dan waarschijnlijk na een tijdje niet nodig; je vagina went aan het idee dat er een penis in gaat .

En dat je na een tijdje iets hebt van 'laat nu maar', dat is op zich niet zo erg, dan wacht je toch lekker tot een volgende keer? Of, beter nog, je gaat lekker naakt liggen knuffelen en zoenen, en misschien krijg je dan wel weer zin om 't toch weer te proberen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:42
Verwijderd
1,5 maand noem je lang???
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 11-03-2004 @ 12:42:
Ze zijn niet 1.5 maand samen, ze zijn al veel langer samen. Ze proberen nu al 1.5 maand het uh .. penetratie gedeelte van de seks onder de knie te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:51
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
x Liene schreef op 11-03-2004 @ 09:20:
Dit is de situatie: mijn vriend en ik (nu al een hele tijd samen) zijn ongeveer al een maand/1.5maand aan het proberen sex te hebben. (niet oraal ofzo, maar gewoon dé sex)
Het probleem is echter dat dit niet lukt.
Dat ligt aan bepaalde factoren.
1- hij geraakt niet bij me binnen. Ook niet als hij me vingert zodat de spier goed genoeg ontspannen is
2- als hij een condoom omdoet, verdwijnt zijn erectie.
4- Het kan enkel bij zijn thuis (ik heb geen slot, en aangezien mijn ouders radicaal tegen sex etc zijn, kunnen we het risico van betrapt geraken, niet riskeren)
5- vaak als we tijdens een poging, al een tijdje hebben zitten proberen van hem eindelijk bij mij binnen te krijgen, zitten we er na een tijd echt bij van: laat maar.. Whatever. Omdat we dan geïrriteerd geraken.

Nu weet ik zelf ook wel oplossingen en dat is: blijven proberen blijven proberen. Maar als je na 1.5maand echt nog nergens staan(buiten oraal) geraak je wel geïrrteerd.
En, dat je je vagina kunt 'uitrekken' weet ik ook, maar zelfs als hij dat doet, lukt het nog niet.
en we willen het allebei zo graag..

Kan iemand helpen? Hoe het eventueel wel gaat lukken?

Liefst serieuze reacties
Bedankt..
1, ik neem aan dat zn vinger(s) wel passen?
2, doe het dan zonder , serieus: misschien is hij ook wel heel erg gespannen? je hoort het wel vaker namelijk
3, vaak niet? dus soms wel? als het nite lukt is het zeker niet onverstandig op een moment te kiezen waarop jullie wel heel veel tjid hebben
4, mijn vriendin heeft geen deur op haar kamer en daar kan het ook, het is maar net hoe jullie je gedragen ..
5, ik snap dat het frustrerend is, maar hoe lang proberen jullie het dan? dit soort topics komt vrij vaak langs en daarin word altijd aangeraden er veel tijd voor te nemen en je echt 100% te ontspannen
Oud 11-03-2004, 12:05
x Liene
x Liene is offline
Soms zitten we wel een uur of 2 te proberen.. En lukt het nog niet.. Vooral omdat na 'zo een poging' zijn erectie weg is. Het duurt ook een tijdje voordat zijn erectie echt terug goed aanwezig is.

Ja, zijn vingers passen idd wel..

En "we hebben vaak niet een zee van tijd" nuja, maak daar maar van -> we hebben nooit een zee van tijd.

2uur is lang, weet ik wel, maar zelfs dán lukt het nog niet..
Ik zit aan de pil, maar hij is overbezorgd dat ik zwanger geraak. Maar binnenkort moet ik zowiezo bloedafname doen, en dan kan ik ook laten meten of mijn pil helemaal werkt.

Glijmiddel, euhm, moet je zoiets dan bij de apotheker halen? of?

En nee, ik mag niet bij hem blijven slapen. Zelfs niet na 8maanden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:08
juno
juno is offline
AAAH! Meteen stoppen met proberen!

Penetratie is sowieso niet alles hoor. Stel je er niet te veel van voor. Dan zit dat ding erin, na veel moeite en pijn, en dan denk je: "nou, was daar al dat gedoe nou over?

Sex is voorspel, masturbatie, orale sex, echte sex en naspel. Ieder van die factoren zijn even belangrijk.

Komen jullie eigenlijk al klaar bij elkaar, en door elkaar? Daar zou ik eens mee beginnen. En ga er boekjes over lezen. Jullie zijn veel te veel gericht op het piemel-moet-erin aspect, en dat is fout.

Aan penetratie moet je pas gaan denken als je zo gruwelijk geil wordt van elkaar dat je het echt tijdens het vrijen niet meer houdt. Neem me! Denk jij dan. Ik wil in haar! denkt hij dan. En dan gaat het in het heetst van de strijd wel vanzelf.

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 12:11.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:08
x Liene
x Liene is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 11-03-2004 @ 12:42:
Citaat:
Ze zijn niet 1.5 maand samen, ze zijn al veel langer samen. Ze proberen nu al 1.5 maand het uh .. penetratie gedeelte van de seks onder de knie te krijgen.
We zijn nu 8maanden samen. En proberen ongeveer 1.5maand
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:10
x Liene
x Liene is offline
Citaat:
juno schreef op 11-03-2004 @ 13:08:
AAAH! Meteen stoppen met proberen!

Penetratie is sowieso niet alles hoor. Stel je er niet te veel voor. dan zit dat ding erin, en dan denk je"nou, was daar aldat gedoe nou over?

Sex is voorspel, masturbatie, orale sex, echte sex en naspel. Ieder van die factoren zijn even belangrijk.

Komen jullie eigenlijk al klaar bij elkaar, en door elkaar? Daar zou ik eens mee beginnen. En ga er boekjes over lezen. Jullie zijn bveel te veel gericht op het piemel moet erin aspect, en dat is fout.
Buiten het 'hij moet er in'-aspect zit alles goed hoor. Ja we komen klaar bij elkaar en door elkaar. Maar we willen ook wel dé sex, ook al lijkt het volgens jou niet zo great. Maar daar gaat het bij mij niet over. Wel om het feit dat we het allebei wel willen, en het niet lukt
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:14
juno
juno is offline
Als dat allemaal goed zit, dan is het omdat je bang bent voor betrapping, en bang voor zwangerschap. Dat kan de lol in sex flink vergallen. Maar waarom krijgt hij niet eens eenvinger in je? Krijg jij dat wel bij jezelf? Eventueel tijdens de wederzijdse masturbatiesessies?

Inclusief al het andere is "de sex" wel degelijk great, overigens..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
juno schreef op 11-03-2004 @ 13:14:
Als dat allemaal goed zit, dan is het omdat je bang bent voor betrapping, en bang voor zwangerschap. Dat kan de lol in sex flink vergallen. Maar waarom krijgt hij niet eens eenvinger in je? Krijg jij dat wel bij jezelf? Eventueel tijdens de wederzijdse masturbatiesessies?

Inclusief al het andere is "de sex" wel degelijk great, overigens..
Citaat:
x Liene schreef op 11-03-2004 @ 13:05:
Ja, zijn vingers passen idd wel..
le-zen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:29
SounD
SounD is offline
Ik sluit me aan bij Juno.

Als dat "we willen zo graag" en de oplossing is "proberen en blijven proberen"..
Het legt allemaal zo'n druk op jullie.. het moet nu echt. Dit leidt tot prestratiedwang, druk, stress een onontspannen sfeer, falen en irritatie.

Focus er niet zo op. Door alle druk ben jij misschien wel helemaal niet ontspannen en ik denk als ik dit zo lees dat zodra je overgaat tot proberen van penetratie en dat dan 2 uur achter elkaar dat je nog maar aan 1 ding denkt en het plezier van de seks en de liefde voor elkaar bijna helemaal vergeten wordt.

Probeer het eens een paar weken niet meer. Als je bij elkaar wilt blijven en je laat testen dat jullie alletwee clean zijn kun je ook aan de pil of hormoon spiraaltje of iets anders waardoor condoom niet meer hoeft en het iets makkelijker wordt.
Dan ga je gewoon vrijen en seksen en als je dan een keer hardstikke opgewonden bent dan kom je wel op het idee dat hij hem er eens in probeert te steken. Ik denk dat het dan misschien wel opeens wel lukt.

Relax dus een beetje en geniet,

SounD
Oud 11-03-2004, 12:56
juno
juno is offline
Citaat:
Bedankt..
ik kan lezen..maar deze zin had ik anders geinterpreteerd dan zij bedoelde. Er stond: als hij me vingert in de tegenwoordige tijd, en niet:
als hij me van te voren gevingerd heeft, wat eigenlijk is wat ze bedoelt, denk ik..

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik denk ook dat die druk niet werkt. Ik heb het zelf ook weleens dat zij te gespannen is ofzo, en dan kan je nog zo proberen maar dan heeft het gewoon geen zin. Ik denk dat die beperkte errectie ook wel een beetje bijdraagt aan de stress.

Wat mij ook net te binnenschiet is een situatie die soms weleens voorkomt bij mijn vriendin en ik. Stel het is bij haar ontspannen en nat en alles is, maar bij mij is de erectie nog niet helemaal 100%, dan wil die dr ook niet in en dan lijkt het alsof het bij haar te gespannen is, maar na erop gelet te hebben wanneer dat weleens voorkwam, blijkt het probleem dan toch bij mij te liggen. Als je dan toch m probeert erin te krijgen, dan werkt dat averechts en dan wordt de ander gespannen en dan krijg je inderdaad een 'laat maar' situatie.

Denk dat er misschien die overeenkomst is tussen die beperkte erectie, de haast en dat het niet lukt. In dat geval zal je toch echt de tijd voor elkaar moeten nemen, want het moet echt aan 2 kanten dik in orde zijn wil het een beetje soepel gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 11-03-2004 @ 12:51:
Ja sorry hoor... neuken je kunt het of je kunt het niet!!!

ONTSPAN ONTSPAN ONTSPAN ONTSPAN, neem de tijd...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 03:09
Anonymous John
Anonymous John is offline
Misschien een makkelijker standje proberen?
Oud 12-03-2004, 07:58
*Madel*
*Madel* is offline
1- Je moet gewoon proberen te ontspannen, hoe lastig dat het ook maar klinkt. Als je maar de hele tijd denkt van 'het gaat weer niet lukken' dan lukt het ook echt niet. Niet al teveel bij nadenken en gewoon doen is de enige optie.

2- Je zou ook gewoon aan de pil kunnen gaan, dan heb je geen last meer van al dat gekloot met condooms en hoef je je daar ook geen zorgen meer over de maken. Mocht je niet elkaars eerste zijn laat je je (of je partner) gewoon even testen. Zo gepiept.

4- Tja, dan maar geen seks bij jou thuis he want zeik hebben over seks met je ouders is niet leuk Maar ook daarover moet je niet in de stress gaan zitten want dat werkt ook niet erg bevorderend.

5- Ik snap dat gevoel wel, maar moet niet geirriteerd gaan raken omdat de seks niet gelijk bij de eerste paar pogingen lukt. Ervaring komt met de tijd. Dus gewoon blijven proberen totdat het ooit wel lukt!
Oud 14-03-2004, 10:26
SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Koop eens een kleine viborator,dit kan voor beide stimulerend werken en jij bent dan als het goed is meer in de mood,de rest wordt vanzelf appeltje eitje...........en jongelui flink veel oefenen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:32
antispleen~*
antispleen~* is offline
Mijn eerste keer ging ik boven, zodat ik de boel een beetje kon sturen en in de goede richting duwen. (heb je dat al eens geprobeerd?) Als je dan ook nog glijmiddel gebruikt en tijdens het voorspel allebei ontzettend geil bent geworden en bovendien nog even rustig de tijd hebt (als je die mogelijkheid ergens kunt vinden) heb je volgens mij een behoorlijk grote kans dat het lukt.
Oud 15-03-2004, 22:09
Nona
Nona is offline
Soms verwijder ik wel eens domme reacties.
Oud 16-03-2004, 11:27
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
Je geeft de oorzaak al een beetje zelf aan he. Als je moet stressen omdat je nog maar 30 minuutjes hebt voordat er iemand thuis komt, dan lukt het zoiezo niet. Zorg gewoon dat je eens een moment hebt dat je een paar uurtjes enkel voor jullie tweetjes hebben. Is misschien niet zo makkelijk, maar moet toch wel eens lukken? Als je dan rustig de tijd voor elkaar neemt en niet gestressed bent, dan gaat het vast en zeker lukken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten