Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik vind ook dat we die actie moeten houden, en dan kunnen we daar idd wel samen naar kijken ![]() Heb je ze nog steeds op video? dan kunnen we ze nog zien ![]() Had je ook een favoriete troetelbeer en/of aflevering? Ik ben uit principe nergens fan van, maar misschien ga ik voor de troetelberen een uitzondering maken ![]() |
![]() |
|
Ik! Ik! Ik!
De eerste film die ik in de bioscoop zag was van de Troetelbeertjes. Ik weet niet hoe oud ik was, maar ik weet nog wel dat mam de stoel vast moest houden anders klapte hij dicht met mij ertussen ![]()
||
Citaat:
![]() Zoiets maak je niet vaak mee ![]() Wanneer beginnen we dan aan die actie? en hoe gaan we dat aanpakken? ![]() Ik heb ze niet meer op video.. ook dombo geloof ik niet meer ![]() mijn favoriete troetelbeer was die sterke troetelbeer ![]() de enige aflevering die ik me nog een beetje kan herinneren, is dat ze samen met een meisje ergens onder de grond zitten enzo, en op een gegeven moment moeten ze ergens overheen lopen, over een opening in een brug, en dan maken de troetelbeertjes een brug met hun stralen ![]() ![]() Oke ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Riemen addict? €v€li€n | 51 | 14-09-2003 18:43 | |
Films, TV & Radio |
Tekenfilmquiz!! RACKX | 19 | 19-07-2003 14:07 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het vaakst gezien? Shibby | 123 | 25-02-2003 22:04 | |
Films, TV & Radio |