Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 22:29
levi's
levi's is offline
Hee ik wil mijn tanden witter hebben, en ik heb bij de kijkshop en product gezien voor 50 euro namelijk Pure White.
Ze zeggen dat je binnen 5 dagen pure witte tanden krijgt. Heeft iemand ervaring met dit product? het lijkt mij best interessant.

Of weet iemand iets anders waardoor je tanden heel wit worden, behalve je tanden goed te poetsen

thanx
Verwijderd
geen koffie en thee drinken!
Met citaat reageren
bellleblaas
bellleblaas is offline
lijkt me niet goed voor je tanden. Bovendien vind ik dit geen lifestyle. Slotje?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:30
Verwijderd
Binnen vijf dagen puur wit? Dat lijkt me dezelfde werking hebben als die Quick 'n Brite-shit, drie keer gebruiken en je hebt geen tanden meer
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:34
Verwijderd
Hmm ik heb die van een bepaald tandpasta merk ofzo, werkt wel een beetje, maar je glazuur gaat er mega veel pijn van doen, dus niet zo goed denk ik

maar ik verplaats em ff naar L&G
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 23:29
Verwijderd
Gewoon aan je tandarts vragen Ik heb ook niet de meest witte tanden, en vorige keer heeft hij ze dan ook gepolijst ofzo. En je kan altijd vragen wat die je aanraadt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 09:58
Verwijderd
Kleur van je tanden zelf kun je niet veranderen, je kunt wel het glazuur polijsten inderdaad zodat het witter wordt of een beetje gaat glimmen. Je snapt dat het daar dus wel dunner van wordt, dus de bescherming is minder, je zult vaker naar de tandarts moeten om nieuwe glazuur erop te laten aanbrengen.

In elk geval zou ik er niet zelf mee aan de slag gaan. Die speciale whitener-tandpasta is ook niet echt koosjer, dat spul bevat gewoon een microscopisch fijn gruis waardoor je glazuur ook een beetje gepolijst wordt, maar je hebt dan natuurlijk veel minder controle en garantie op een goed resultaat.,
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 10:58:
Kleur van je tanden zelf kun je niet veranderen, je kunt wel het glazuur polijsten inderdaad zodat het witter wordt of een beetje gaat glimmen. Je snapt dat het daar dus wel dunner van wordt, dus de bescherming is minder, je zult vaker naar de tandarts moeten om nieuwe glazuur erop te laten aanbrengen.

In elk geval zou ik er niet zelf mee aan de slag gaan. Die speciale whitener-tandpasta is ook niet echt koosjer, dat spul bevat gewoon een microscopisch fijn gruis waardoor je glazuur ook een beetje gepolijst wordt, maar je hebt dan natuurlijk veel minder controle en garantie op een goed resultaat.,
Kun je tegenwoordig ook al nieuw glazuur op je tanden aan laten bregen?...goh...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:00
Verwijderd
Wat je tanden bleekt in dat soort bleekmiddeltjes die je in zo'n omhulsel om je tanden moet doen is waterstofperoxide. Op zich is dat niet goed voor je, maar zolang je het niet inslikt en het in dat omhulsel houdt valt het wel mee denk ik. M'n broertje heeft dat ook eens gedaan, bij de tandarts trouwens.
Hij kreeg toen een omhulsel dat speciaal op zijn gebit was ontworpen, dat was dus duur. Het werkte wel trouwens.

Wat er in dat Pure White zit, is natriumpercarbonaat. Nou zeggen ze "dat is zo veilig want er zit geen waterstofperoxide in", maar dat is dus onzin. In water valt het uiteen in soda en waterstofperoxide.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:23
kleinedraak
Citaat:
bertbart schreef op 18-03-2004 @ 23:29:
geen koffie en thee drinken!
Als je tanden al geel zijn en je drinkt geen kofiie of thee of rookt niet worden ze daar niet witter op hoor ze worden alleen minder snel geel! Zelf ben ik ook ernaar opzoek, maar de tandarts raadde me aan om dat spul allemaal niet te gebruiken(duur omdat het niet (echt) goed werkt) maar om zo'n behandeling bij hem re doen. Mja, das ram duur en mijn tanden zijn van nature al geel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 23:09
jet
jet is offline
theradent extra white
Oud 20-03-2004, 07:34
Qamra
Qamra is offline
It sucks. Dat je het ff weet.
Oud 20-03-2004, 17:09
kleinedraak
Citaat:
jet666 schreef op 20-03-2004 @ 00:09:
theradent extra white
Citaat:
It sucks. Dat je het ff weet.
Ja en wie moeten we nu geloven? Wie heeft wat uitgeprobeerd en waaraan zag je dat het wel hielp/ en na hoelang?(als het hielp)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 10:58:
Dat is niet waar... nouja, bij sommige whitening tandpasta's wel, maar de meesten hebben gewoon spul dat er voor zorgt dat nieuwe aanslag niet aan je tanden blijft zitten, en terwijl je lichaam langzaam de oude overtollige aanslag wegwerkt en er geen nieuwe bij komt worden je tanden iets lichter. Ze worden er alleen niet echt wít van, maar krijgen gewoon een normale kleur. Als je tanden al een normale kleur hebben, dan heeft het geen zin.

Maar spul dat je tanden in 5 dagen wit maakt, dat zou ik niet zo vertrouwen, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:22
jet
jet is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-03-2004 @ 18:09:
Ja en wie moeten we nu geloven? Wie heeft wat uitgeprobeerd en waaraan zag je dat het wel hielp/ en na hoelang?(als het hielp)

volgensmij had qamra het over pure white, en ik over theradent...

correct me if i'm wrong

Regels voor berichten