Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 00:10
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zie de Topic er niet van. Waar is die? Als ie niet bestaat dan;

Wat vinden 'we' van 't spel? 't Lijkt mij erg leuk. Oke..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 00:44
Verwijderd
Je kraamt onzin uit, Pieter.

Maar xiii lijkt me wel een uiterst vet spel...comic style graphics spreken me wel aan.
maar een keer zien te downloaden dus.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 00:59
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik vind het origineel, dat wel.. ook leuk om ff te spelen maar tis maar een korte SP vind ik, wel jammer
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:49
iRoy
iRoy is offline
Kheb hem op de Xbox en vind het op zich wel een aardig spel, maar soms gebeuren er dingen die ik niet had verwacht... Zo verscheen er ineens een team vol met bewapening voor mijn neus XD
Oud 13-12-2003, 15:57
Verwijderd
De titel moet je natuurlijk wel zetten als "XIII" en niet als 13, dat leest zo 'vertaaldnaarnederlandsomdatwehetandersnietsnappen'
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:11
Verwijderd
leuk om een keer te huren, maar ik ga hem niet kopen. Er komen opeens veel te veel leuke xboxspellent tegelijk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 22:07
Overjoyed
Overjoyed is offline
ik heb 'm op Xbox, maar 3 keer gespeeld ofzo, vind 'r niet veel aan, misschien moet ik wat verder komen in 't spel ofzo
Oud 13-12-2003, 22:48
Verwijderd
Gaaf spel. Ik heb hem uiteraard op de PC. Vooral leuk omdat het in zogenaamde cell rendering is gedaan, oftewel cartoonstijl. Wel vervelend dat het savesysteem niet echt lekker in elkaar zit en dat het een beetje kort is (vier CD's is even een weekendje doortrekken).
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 22:56
Rhinus
Rhinus is offline
Wat zijn de systeem eisen eigelijk?

Die cartoon stijl is gaaf. Ik zag laatst reclame van een X-Box met dat spel (en nog een ander spel) voor 199 Oiro. En ik betrapte me erop dat ik even nadacht of ik dat ding moest kopen.

Hopelijk doet ie 't op mijn PC. Maar dat lijkt me sterk. Dus vandaar de syseem eisen vraag .

(PIII-1000 NVidea(??)2MX(??) 256MB RAM)

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 23:31
Verwijderd
De systeemeisen zijn niet echt heel erg hoog, aangezien XIII gewoon de Unreal-engine heeft, ik geloof versie 820 ofzo. Dat is een eerdere versie dan UT2003. In principe moet het goed lopen op een DirectX8-kaart, dus een Geforce 3/4 TI, Radeon 8500 of hoger. Een Geforce 2MX/4MX is onvoldoende om het lekker te kunnen spelen. De processor hoeft niet bijzonder snel te zijn, maar een Athlon 1400/Pentium-III 1333/Pentium-4 1.5 GHz is toch wel het minste.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 11:27
o rey
o rey is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-12-2003 @ 00:31:
Een Geforce 2MX/4MX is onvoldoende om het lekker te kunnen spelen.
hmmm, mijn vorige kaart was een geforce4 mx440 en daar draaide de demo toch redelijk tot goed op. (25+fps @ 1024x768)
Oud 14-12-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
o rey schreef op 14-12-2003 @ 12:27:
hmmm, mijn vorige kaart was een geforce4 mx440 en daar draaide de demo toch redelijk tot goed op. (25+fps @ 1024x768)
Dat is niet goed draaien. Ik heb zelf een GF4 Ti 4600 en daar draait hij op plekken zelfs nog redelijk langzaam, maar ik wil gewoon dat een spel te allen tijde 50+ FPS draait. Dat is lekker spelen. 25 FPS is voor een first-person shooter echt te weinig.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 12:58
Rhinus
Rhinus is offline
Dank voor de info. 25 FPS is mij ook te langzaam. Ik wil ook de hele tijd soepel beeld. En dat is dan blijkbaar 50+ FPS. Jammer dus.

Dan ga ik maar weer TTDLX-en .
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-12-2003 @ 23:48:
Ik heb hem uiteraard op de PC. Vooral leuk omdat het in zogenaamde cell rendering is gedaan, oftewel cartoonstijl.
Cell-shading .
Oud 14-12-2003, 15:01
Battie
Battie is offline
XIII is echt wel masterlijk kerel...op het eerste geziech dan...als je het een tijdje hebt gespeeld wordt je der een beetje pia van...tenminste dat vind ik...maarja..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 18:18
Overjoyed
Overjoyed is offline
Misschien als ik Rainbow Six 3 heb uitgespeeld dat ik aan XIII ga beginnen, ik ben met Rainbow six 3 op de helft dus dat moet goed komen!
Ik hoop het toch wel binnen 4 dagen uit te spelen!
Zodat ik goed genoeg ben om het online te gaan wagen
Oud 15-12-2003, 00:22
Stevill
Stevill is offline
Erg leuk gedaan in de stijl van Jet set future radio (waarvan ik de GP immer vind zuigen) maar f*ck die Batman kreten maken mij het al helemaal niet waard om het spel te lenen laat staan kopen.
Oud 15-12-2003, 00:24
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 14-12-2003 @ 19:18:

Zodat ik goed genoeg ben om het online te gaan wagen
Pffff n00bphobe
Oud 18-12-2003, 15:34
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
het is een extreem cool spel

en online is helemaal hip!
Oud 20-12-2003, 02:35
DeuS
DeuS is offline
Als het spel net zo gaaf is als de strip waarop hij gebaseerd is, dan belooft het wat. Maar goed, ik heb alleen de strips gelezen.
Oud 22-12-2003, 20:09
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Leuk spel. Sfeervolle singleplayer, het snipen is leuk gedaan.
Oud 23-12-2003, 13:19
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 15-12-2003 @ 01:24:
Pffff n00bphobe
direct-l00k-a-like
Oud 27-12-2003, 15:15
JUH
JUH is offline
En trouwens wat een achterlijk save-systeem btw :>
Oud 07-01-2004, 23:20
miro
miro is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 14-12-2003 @ 15:50:
Cell-shading .
cel-shading

(als we toch gaan mierenneuken )

Ik heb m trouwens net, lijkt me erg leuk (op aanraden van iemand anders). De tekenfilmstijl spreekt me enorm aan. Er was trouwens ook een racespel gemaakt in dezelfde stijl, weet alleen niet meer hoe 't heet. Iemand?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:31
bullitgetit
bullitgetit is offline
Ik ben XIII net uitgespeeld en er komt dus nog een vervolg op maar ik snap er verder niet zo heel veel van hoe het zou precies zit. Kan iemand mij vertellen waarom hij nou juist XIII is?
Oud 09-01-2004, 18:34
Overjoyed
Overjoyed is offline
ik heb net medal of honor rising sun uitgespeeld, en eergister rainbow six 3, dus misschien heb ik nu tijd om aan XIII te beginnen!
Oud 09-01-2004, 23:58
Verwijderd
Hmm, ik ben niet echt enthousiast over het spel.
De stijl is echt super, en de manier van vertellen ook. Wat dat betreft hebben ze de 'comic-feel' perfect weergegeven. Maar qua gameplay schiet het spel in mijn ogen echt te kort. Het is zo lineair als de pest. Nergens heb ik echt het gevoel gehad dat ik een 'op zichzelf staande wereld' betreed, maar meer gangetje voor gangetje, kamertje voor kamertje, leveltje voor leveltje af moet werken...Ook de hoeveelheid details in de omgeving is maar matig. Kale muren, weinig interactie, op een paar voorwerpen na.
De wapens waren ook niet cool. De rifles zijn ongelofelijk onnauwkeurig, zelfs als je één kogel tegelijk afschiet. Mikken op lange afstand werd hiermee dus een kwestie van geluk. Het kwam er op neer dat ik gedurende (vrijwel) het hele spel met mn pistooltjes en revolver heb lopen spelen, die tenminste op de crosshair nauwkeurig hun doel raken. ...nog wat vergeten? Ik vond het ook te kort, en het werd nergens écht moeilijk (op hard). Nog al een teleurstelling dus...:\
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:34
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
miro schreef op 08-01-2004 @ 00:20:
cel-shading

(als we toch gaan mierenneuken )

Ik heb m trouwens net, lijkt me erg leuk (op aanraden van iemand anders). De tekenfilmstijl spreekt me enorm aan. Er was trouwens ook een racespel gemaakt in dezelfde stijl, weet alleen niet meer hoe 't heet. Iemand?

dat spel heet auto modellista
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:13
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 10-01-2004 @ 00:58:
De stijl is echt super, en de manier van vertellen ook. Wat dat betreft hebben ze de 'comic-feel' perfect weergegeven. Maar qua gameplay schiet het spel in mijn ogen echt te kort. Het is zo lineair als de pest. Nergens heb ik echt het gevoel gehad dat ik een 'op zichzelf staande wereld' betreed, maar meer gangetje voor gangetje, kamertje voor kamertje, leveltje voor leveltje af moet werken...Ook de hoeveelheid details in de omgeving is maar matig. Kale muren, weinig interactie, op een paar voorwerpen na.
De wapens waren ook niet cool. De rifles zijn ongelofelijk onnauwkeurig, zelfs als je één kogel tegelijk afschiet. Mikken op lange afstand werd hiermee dus een kwestie van geluk. Het kwam er op neer dat ik gedurende (vrijwel) het hele spel met mn pistooltjes en revolver heb lopen spelen, die tenminste op de crosshair nauwkeurig hun doel raken. ...nog wat vergeten? Ik vond het ook te kort, en het werd nergens écht moeilijk (op hard). Nog al een teleurstelling dus...:\
werk je bij een gamesblad?
ikzelf heb hem vanmiddag gekocht en ik heb net een uurtje gespeeld, tot nu toe vind ik hem goed, en de comic-style is ook cool
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 23:30
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 10-01-2004 @ 00:58:

Deel je mening!
Oud 19-01-2004, 20:54
Psychomatt
Psychomatt is offline
Citaat:
Sparks schreef op 13-12-2003 @ 13:49:
Kheb hem op de Xbox en vind het op zich wel een aardig spel, maar soms gebeuren er dingen die ik niet had verwacht... Zo verscheen er ineens een team vol met bewapening voor mijn neus XD
ja dat verwachte ik ook niet ik heb em ook op de xbox en ziet er errug vet uit als je het mij vraagt
Oud 19-01-2004, 21:02
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 23-12-2003 @ 14:19:
direct-l00k-a-like
Oud 19-01-2004, 22:07
Artus
Artus is offline
kheb de demo op de ps2 gespeeld, leek me wel een leuk spel
maarja ik koop geen shooters op de console aangezien ik dat niet echt relaxt vind spelen
Oud 31-01-2004, 12:41
HaLO gAmEr
HaLO gAmEr is offline
De singlepayermode sucks
Maar gelukkig kan je online!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:05
Verwijderd
Hoe kan je trouwens quickloaden met de singleplayer? Als ik F5 druk "quicksaved" hij, maar als ik op f8 (of f9, kweet niet zeker) druk, gaat hij meteen terug naar het begin van het level.

of kan het gewoon helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:09
Verwijderd
Kan niet nee. Drie hoeraatjes voor het save systeem!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 08:35
Verwijderd
Ik was er ondertussen zelf al achter gekomen, maar toch bedankt

Wat een onzin eigenlijk, het spel op zich is hardstikke tof, maar dit savesysteem is slechts negatief voor de speelervaring
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:50
Metal
Metal is offline
Het spel rockt keihard, ik heb het eindelijk uitgespeeld en ik ga nu met rainbow six 3 verder
Al was het spel idd wel wat simpel, ik heb zelden moeite gehad met levels....
Oud 19-02-2004, 17:42
p-chez
p-chez is offline
Ik vond 't vrij onorigineel. Qua graphics is 't spel heel origineel, maar dan is de gameplay en 't verhaal vrij matig.

Maargoed, ik heb 'm op de XBox gespeeld, en 't speelde wel lekker weg verder.
Oud 20-02-2004, 23:50
Verwijderd
Heel leuk spel! Maar replay value? Kheb het 1x gespeeld en zie het niet zo zitten om het nog 1x te doen in een korte tijd. Maar dat komt wel weer! Ik vond het overigens wel relaxt dat het een wat langer spel is dan bv Max Payne 2 & Call of Duty.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:15
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zal 'm binnenkort ook eens gaan downloaden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 17:52
Apo-Apo
Apo-Apo is offline
Citaat:
Glow schreef op 13-12-2003 @ 01:44:
Je kraamt onzin uit, Pieter.

Maar xiii lijkt me wel een uiterst vet spel...comic style graphics spreken me wel aan.
maar een keer zien te downloaden dus.
Als je deze spel speelt (lang) dan lijkt het geen "comic" dat is nou het leuke van XIII !!
Oud 16-03-2004, 19:50
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb 't ondertussen ook. (Orgineel!) (Oke, wel tweede hands.)

En 't is op zich wel leuk. Maar 't save systeem is K*T en (maar dat kan ook aan mij liggen) ik kan de documenten niet zien onder 't spel zelf. Ik moet dan eerst exit-en zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:08
Maradinus
Maradinus is offline
Zekker maf spel coole graphics

trouwens en komt ook een vervolg uit wat ik ha m uitgespeeld stond en "to be continued........."

wie heeft hier mer nieuws van??

greetz Maradinus
Reageren

Regels voor berichten