Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (als we toch gaan mierenneuken ![]() Ik heb m trouwens net, lijkt me erg leuk (op aanraden van iemand anders). De tekenfilmstijl spreekt me enorm aan. Er was trouwens ook een racespel gemaakt in dezelfde stijl, weet alleen niet meer hoe 't heet. Iemand? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik ben niet echt enthousiast over het spel.
De stijl is echt super, en de manier van vertellen ook. Wat dat betreft hebben ze de 'comic-feel' perfect weergegeven. Maar qua gameplay schiet het spel in mijn ogen echt te kort. Het is zo lineair als de pest. Nergens heb ik echt het gevoel gehad dat ik een 'op zichzelf staande wereld' betreed, maar meer gangetje voor gangetje, kamertje voor kamertje, leveltje voor leveltje af moet werken...Ook de hoeveelheid details in de omgeving is maar matig. Kale muren, weinig interactie, op een paar voorwerpen na. De wapens waren ook niet cool. De rifles zijn ongelofelijk onnauwkeurig, zelfs als je één kogel tegelijk afschiet. Mikken op lange afstand werd hiermee dus een kwestie van geluk. Het kwam er op neer dat ik gedurende (vrijwel) het hele spel met mn pistooltjes en revolver heb lopen spelen, die tenminste op de crosshair nauwkeurig hun doel raken. ...nog wat vergeten? Ik vond het ook te kort, en het werd nergens écht moeilijk (op hard). Nog al een teleurstelling dus...:\ |
![]() |
||
Citaat:
dat spel heet auto modellista |
![]() |
||
Citaat:
![]() ikzelf heb hem vanmiddag gekocht en ik heb net een uurtje gespeeld, tot nu toe vind ik hem goed, en de comic-style is ook cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Deel je mening!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote: wat vind je van de nick-ava-sig van de vorig forummer? Topic #2 mepsteen | 500 | 20-02-2007 18:51 | |
Games |
Sony @ E3 Carn | 129 | 19-05-2006 04:10 | |
Games |
[XIII]foutmelding wat doen om het wel te spelen Maradinus | 3 | 14-07-2005 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Paus overleden Miles | 152 | 10-04-2005 01:37 | |
Games |
[XIII] Kom er niet uit BestGamer | 14 | 29-05-2004 18:19 |