Advertentie | |
|
![]() |
|
was hier laatst geen topic van?
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=ego
||
[QUOTE]Blues schreef op 01-03-2004 @ 00:02:
[B] Citaat:
![]() Idd, je moet je aanpassen en daar wil het wel eens fout gaan wat betreft het 'jezelf blijven'. |
![]() |
|
Ik denk dat andere mensen mij wel anders zien dan ik ben. Er zijn maar weinig mensen die mij echt kennen. De meeste mensen zien mij denk ik als een lief, rustig meisje, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben. Vooral op school en werk enzo denken ze dat maar waar ik me echt fijn voel daar ben ik helemaal niet zo,dan ben ik eigenlijk best een kreng en kan ik heel erg kwaad worden.
Laatst bijvoorbeeld had ik rijles, ik was behoorlijk zenuwachtig en later vertelde ik dat ook aan mn instucteur die zei dat hij daar helemaal niks van gemerkt had! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat mensen mij zien als een harde, arrogante tante wat ik ook best wel kan zijn als het nodig is. Ik vind het wel belangrijk hoe anderen mij zien, maar het staat zeker niet op nr 1 bij mij of zo, helemaal als het om kennissen of vreemden gaat niet.
Als bijvoorbeeld iemand met uitgaan tegen mij zegt "arrogant wijf", dan heb ik daar niet echt boodschap aan, maar zodra iemand het zegt die dichter bij mij staat wordt het anders natuurlijk, ik denk dat dit bij iedereen wel zo is.. Maar bovenal ben ik een lief en sociaal meisje wat veel mensen niet kunnen zien als ze me niet goed kennen, maar dat maakt niet uit ![]()
|
![]() |
Ik weet dat veel groepen mensen mij anders zien:
Mijn vrienden zien me zoals ik echt ben; *een meisje met gebruiksaanwijzing, maar als je weet hoe je er mee om moet gaan, gaat er ook nooit meer iets fout... ![]() ![]() *veel nadenkend *vrolijk *optimistisch *lief, sta altijd voor iedereen klaar *onzeker over veel dingen *ik ben erg direct, soms een beetje te direct.. *en ik praat veel.. Andere mensen zien mij: *mensen denken mij altijd zo goed te kennen, omdat ik 1x met ze gepraat heb ![]() ![]() *als altijd vrolijk, en als ik dan ff een keer niet lach dan ben ik gelijk sjagerijnig, ![]() *zelfverzekerd, en ook een goede prater.. (waarschijnlijk zien mensen mij daarom als zelfverzekerd.. ![]() *bitchie/arrogant, omdat ik zeg wat ik vind en af en toe te eerlijk ben.. Maar het vreemde is dat er ook nog een verschil word gemaakt in hoe meiden mij zien en hoe jongens mij zien.. ![]() Op 1 of andere manier zien meiden mij soms als concurrent...en ze hebben altijd wel wat op mij aan te merken of over mij te roddelen.. Terwijl ik meestal met de jongens helemaal geen problemen heb.. ... en ik ook geen problemen heb met andere meiden.. ![]() Ik ben van mening dat mensen je zien zoals ze je willen zien... Dus willen de mensen je arrogant betitelen dan ben je arrogant, willen ze je zien als overdreven, dan ben je overdreven, terwijl veel van die mensen helemaal niet weten hoe je bent.. Ze kennen je niet, maar willen wel ff lopen zeiken... dat vind ik erg ziek.. Ik hoop dat je er wat aan hebt, Liefs, Rio
|
k heb geen idee wat anderen van mij vinden. Ik heb het wel eens aan mijn vriendin gevraagd, dan krijg je dus wel een behoorlijk positief idee, anders was ze m'n vriendin niet, maar die zei het volgende: lief, vreselijk onzeker, rustig, stuudje, af en toe een beetje lullig, kun je goed mee praten.
Zo zien mijn vriendinnen mij dus denk ik, maar ik zie mezelf eigenlijk wat negatiever. En leraren/leraressen?? geen idee. 'k zou het best wel eens willen weten... Of ik altijd mezelf ben? Dat weet ik niet zo goed, want ik weet helemaal niet wie ik ben, eigenlijk, dus ik denk dat ik heel vaak iemand speel. Nou ja, eigenlijk weet ik het allemaal niet zo goed. beetje vaag antwoord, maar zo voel ik me ook... ![]()
|
Ik heb laatst bij filosofie gehoord, dat mensen een soort plaatje in hun hoofd hebben van hoe ze er uit zien. Mannen met een grote penis en vrouwen met grote borsten en grote schaamlippen.. Ons hoofd en onze handen schijnen nogal belangrijk te zijn dus die zijn ook heel groot.. De rest van het lichaam is een beetje ondergeschikt qua functie... Leuk beeld krijg je dan hé?
![]()
|
Hmm, veel mensen vinden mij 'lief en schattig' (hoor ik dan van vrienden en vriendinnen), spontaan, beetje onzeker, direct, goudeerlijk, gevoelig, grappig, sociaal, beetje lui, soms een beetje somber, maar vaak ook vrolijk en positief ingesteld. Verder zien mensen mij als iemand die zich snel zorgen maakt (komt door die onzekerheid denk ik zelf), streng voor zichzelf, denkt teveel na, kijkt eerst de kat uit de boom, een druktemaker, chaoot.
Ik weet dat ik heel zelfverzekerd kan overkomen, vooral in het eerste contact. Sommige mensen vinden mij zelfs een beetje arrogant, maar dat komt omdat ik me niet zo snel laat kennen. Maat als het er op aan komt kan ik heel onzeker zijn ![]() Ik vind mezelf: een druktemaker, chaoot, onzeker, direct, eerlijk, lief (als andere mensen ook lief voor mij zijn) gevoelig, aggressief, vrolijk, meestal sociaal, maar soms heb ik van die periodes, dan kan ik geen mensen (maakt niet uit of t mn beste vrienden zijn of zomaar mensen die t leuk vinden om met me te praten in de kroeg) luchten en die hebben dat gauw genoeg in de gaten. Verder ben ik gemakzuchtig, stel ik altijd alles uit, ben ongedisciplineerd en lui. Maaar als het moet, maar dan ook MOET dan doe ik het, en goed ook! t Beeld dat anderen van me hebben klopt aardig. Dat ik zo goed weet wat anderen van me vinden is omdat t de laatste tijd een beetje kut ging en dat mensen mij een ego-boost hebben gegeven. Hoop dat ze t echt meenden en niet alleen maar zeiden omdat ik even 'zielig' was. Verder heb ik verschillende therapeuten gehad en mn laatste kent me heel goed. En verder ken ik mezelf natuuuurlijk heeel goed *ugh* ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 15:47. |
![]() |
|
Nou ligt eraan. Ik word best vaak gepest en dan zeggen mensen dus negatieve dingen over me. Als ik dan in de spiegel kijk denk ik, ze hebbben gelijk. Soms als mensen zeggen hoe lief enzo ik ben en zo zorgzaam kan ik ook in de spiegel kijken en denken: ze hebben gelijk. Maar over het algemeen is mijn eigen beeld niet zo positief omdat dit er min of meer is ingepest!!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |