Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar om toch te reageren.... de droomvrouw voor iedere man is heel anders en per persoon verschillend, ik vind dat ze lief moet wezen, en iets moet hebben wat anders is dan anderen... ook moet haar uiterlijk verzorgt zijn, en minimaal toch een beetje knap (maar door lichaamsverzorging word je wel een beetje knap).... that's its ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Oke er zijn een paar eisen die ik stel:
- strak kontje - mooie tieten - lekker bekkie - lekkere billen - kneedbare borsten - een geil smoeltje Meer vraag ik niet. Oh en verwacht niet in in een lange rok en een wollen jas op te draven, want daar zit ik echt niet op te wachten. ![]() ![]() Even serieus. Mijn droomvrouw, die bespring ik als ik die zie. Beschrijving is dus niet van toepassing. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ong. 170.
Haarkleur: ik vind rood mooi maar is niet echt een must. Kleur ogen: Groen vind ik erg mooi. Ze moet absoluut reizen geweldig vinden naar de US of nog beter Australie. Verder moet ze sportief zijn, niet over haar heen laten lopen, humor hebben, en als we het toch over droomvrouwen hebben je moet er een kick mee kunnen krijgen in de vorm van: Samen bungeejumpen, politiepetten jatten, Snowboarden en net als ik niet teveel vooruit denken; gewoon niet druk maken om de toekomst (beetje kan nooit kwaad natuurlijk).
|
Verwijderd
|
Liefst heb ik een brunette, die qua leeftijd niet zoveel scheelt van mij, qua lengte ook niet... Maar vooral dat ze net zo van t leven geniet als ik en van humor houdt. Voor de rest zal t mij niet zoveel uitmaken, ze moet good looks hebben, uitstraling, goed gekleed en ze moet wel een beetje van voetbal houden... Maar ja... waar vind je zo'n vrouw?
![]() ![]() |
![]() |
|
tralalalaala, wat vreemd nou weer dat niemand zegt; ''als funkypunk natuurlijk''
![]() @ts: verzin er de volgende keer niet een vriendin bij, dat is net zo zielig als mijn broertje van 6 die zegt dat hij snoepjes moest pikken voor zijn vriendje
Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed om het toch maar te beantwoorden (ik benadruk wel dat het mij niet alleen om uiterlijk gaat!!!!!!) Lang (1.80 ongeveer), lang donker haar en een leuk bekkie Beetje slank mag wel maar niet te. Ook weer niet 100 kilo. Maar goed, onthoudt het volgende: Al draagt een aap een gouden ring, het blijft nog steeds een lelijk ding.
||
Citaat:
![]() *niet op je toetsenbord knoeien dus*
|
Ik heb een foto van een van de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien (en nog steeds zie) op mijn computer staan. Die heeft lang blond haar, bruine ogen, ongeveer 1.70 m. Echt supermooi
![]() Maar mijn vriendin zal ze nooit worden. Heb namelijk nu al een vriendin. Het innerlijk van die knappere meid is echt minder. Ik ben een half jaar lang gek op die geweest alleen maar vanwege haar uiterlijk. Op een gegeven stond ze me om een of andere reden die ik nooit te weten ben gekomen stom uit te lachen. Maar mooi is ze wel. Dus: mooiste type meid voor mij: blond, ongeveer 1.70 m en bruine ogen, lief gezichtje, slank.
||
Citaat:
En ze staat altijd met een ander meisje gewoon in een hoek van de kroeg... heel terugtrokken, maar toch met een soort "air" over zich heen vind ik. Ook dus een beetje neerkijkend op anderen. Ach ja, wat zit ik eigenlijk te zeuren, ik heb een leuke vriendin, en die ene knappere meid, gewoon nix van aantrekken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 | |
Liefde & Relatie |
voor de mannen!! (borsten) Verwijderd | 114 | 26-02-2004 09:05 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor de mannen. Signy | 20 | 08-05-2003 19:23 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
De Kantine |
het nut van de vrouw is het dienen van de man? Talon | 40 | 06-07-2002 17:15 | |
Vrije tijd |
de laatste wedstrijden voor de "flandriens" Boogie | 28 | 16-04-2002 18:57 |