Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mannen en vrouwen zijn toch gewoon gelijk? Wie zegt dat de vrouw minder is, het kan toch net zo goed omgekeerd zijn? Belachelijk. Vrouw en man zijn dus gelijk aan elkaar, niemand is de meerdere. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je vraagstelling klopt niet bij 3 moet het ja zijn maargoei ik wil best iemand gelukkig maken maar ik wil niet alleen maar liefde geven |
![]() |
|
ik denk dat het van allebei de kanten evenveel moet komen, met andere woorden het dienen van de één moet niet ten koste gaan van het geluk van de ander. als het goed is, bestaat daar ook wederzijds begrip over
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Een vrouw hoort zichzelf gelukkig te maken met behulp van haar levenspartner en andersom natuurlijk ook.
En een partner die je belet gelukkig te zijn mag twijfelen aan zijn of haar liefde. De woorden van een Nederlands jongetje: ‘Een relatie hoort te zorgen dat beide partijen gelukkig zijn.’ |
![]() |
|
ja hoor helemaal gelijk
![]() stel je voor je vrouw laat de pizzadoos op de tafel staan gaat naar werk dan zit jij de hele dag thuis met die zooi opgescheept en je vrouw is er mooi vanaf ik bedoel RUIM DIE TROEP EENS OP ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik vind dat je een vrouw moet liefhebben. Als je beiden een drukke baan hebt dan moet je eerst beter nadenken voor dat je kinderen gaat krijgen en of je het wel kan combineren.
Je moet gewoon maar kijken wie er het beste wat minder kan gaan werken, wie heeft de minst belangrijke functie zeg maar Ik vind niet dat de vrouw minder rechten heeft dan de man alleen omdat ze minder spierweefsel heeft ![]()
|
Verwijderd
|
het nut van de vrouw is niet het dienen en gelukkig maken van de man, tenzij het nut van de man is om de vrouw te dienen en geluklkig te maken.
hiermee krijg je een wereld waarin iedereen altijd maar bezig elkaar te dienen en elkaar gelukkig te maken, zou mooi zijn, maar zo sociaal kun je iedereen niet krijgen... als een man gelukkig is met een vrouw om wie ze is en niet om wat ze doet, dan is het goed. andersom ook. Als een vrouw speciale dingen moet gaan doen en zichzelf moet opofferen om haar man gelukkig te maken, zit er iets verkeerd. vind ik dan he ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |