Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik dacht meer aan al die 4 is for enzo en aan w8 ff en al die mafe afkortingen die ik nooit begrijp ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We hebben het over zeldzaam voorkomende woorden en zinsnede's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bij sommige mensen hebben smilies al helemaal geen effect (ielj, wat zijn dat voor tekentjes!) Wel vrij zeldzaam nu, die mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En die afkortingen als idd en iig gebruik ik wel vaak, dat is inderdaad gewoon luiheid en daarbij hen ik minder risico op schrijffouten. Dingen als tog wil ik zo veel mogelijk voorkomen omdat ik dat heel lelijk vind. Maar ja, ik maak die fouten gewoon door mijn dyslexie.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja goed, dan is het een taal 'uitgevonden' door luie mensen, maar het blijft dan toch nog steeds een taal?
Ik denk overigens niet dat het nú al een taal is, het is een soort afgeleide van het AN, maar nog geen eigen taal... daarvoor moet hij nog iets langer mee gaan, imo. (Hé kijk, msn-taal? sms-taal? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Bij een sms heb je geloof ik maar 160 tekens, als je het dan iets inkort vind ik het geen probleem,, over MSN is dat natuurlijk niet zo..
Volgens mij is ABN tegenwoordig AN.. i.v.m de friezen ,limburgers en die figuren uit de buurt van Almeloooooo.. aangezien dat geen beschaafde nederlands is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ach, vaak wil ik op msn soms wat snel zeggen, en als ik heel snel ga typen, maak ik zoveel fouten, dat je er nog minder van begrijpt. Dus ik kan beter dan afkortingen gebruiken. Maar sommige mensen zijn echt erg met afkorthingen, dan begrijp je d'r echt geen fuk meer van
||
Citaat:
![]()
|
|