Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 15:33
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
wat doe je nou als je (zogenaamde) vriend je niet meer belt en zelfs helemaal nix meer van zich laat horen?('')
terwijl je zelf wel van alles probeert!!!!

Nou mensen reageer!!!!.....('') ('')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 15:34
Verwijderd
euhm er naa toe gaan en vrage wat er aan de hand is ??
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:54
Verwijderd
sja.. als je em niej kan bereiken, op echt geen enkele manier dan is dr niet veel wat je kunt doen denk ik.. Hooguit wachten tot je hem wel bereikt en dan om verklaring vragen.. heeft ie geen goeie verklaring.. dumpen.. dan verdien je beter
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:08
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Shorty Number 1 schreef:
wat doe je nou als je (zogenaamde) vriend je niet meer belt en zelfs helemaal nix meer van zich laat horen?('')
terwijl je zelf wel van alles probeert!!!!

Nou mensen reageer!!!!.....('') ('')
LAAT hem lekker barsten TOCH? laat gewoon NIX van je horen.. waarscheinlijk ziet ie je gewoon niet meer zitten.. en issie te laf om dat te zeggen
Oud 02-05-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
sja.. als je em niej kan bereiken, op echt geen enkele manier dan is dr niet veel wat je kunt doen denk ik.. Hooguit wachten tot je hem wel bereikt en dan om verklaring vragen.. heeft ie geen goeie verklaring.. dumpen.. dan verdien je beter
Eens. Als hij niets van zich laat horen, jij er alles aan doet, maar hij gewoon niet reageert.. dan is er iets mis. Dan kun je hem beter dumpen, dan heeft ie er blijkbaar geen zin in.. of alleen als hem dat uitkomt en daar ben je te goed voor.
Dumpen dus die handel, want zo werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:11
DEChengst
DEChengst is offline
Ga gewoon met hem erover praten. Misschien heeft ie niet eens door dat ie het doet.

Koppig gaan doen en hem zelf ook niet meer bellen is het domste wat je kan doen. Want dan kan hij precies het zelfde gaan denken, en dan ben je om niks kinderachtig met zijn tweetjes bezig.

-Desecrator
Oud 03-05-2002, 09:27
moenbase
moenbase is offline
je eigen niet zo druk maken om em. als hij niets van zich laat horen heeft hij daar ook vast een reden voor, en nou ja als jij het uitmaakt heb jij er ook een reden voor.
je verdient vast beter dan een vriendje die nix van zich laat horen. bovendien zou je beter vrijgezel kunnen zijn dan met hem te nemen. Nou ja, tenzij hij een super goeie reden heeft...maar dan is de vraag waarom zei hij je dat niet meteen...
Oud 03-05-2002, 09:38
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik heb dit ook gehad..
ik had een half jaar met een jongen en op het laatst liet hij helemaal nix meer van zich horen, ik ben gewoon naar hem toe gegaan en heb het er met hem over gehad en hij schoof alle schuld op mij!
ik heb hem nog een kans gegeven, maar na een maandje hebbik het toch maar uitgemaakt, het ging echt niet meer..
en nu wil ie me terug.. naja

maar je moet toch echt gaan praten en proberen op een of andere manier om weer contact te zoeken
Reageren

Regels voor berichten