Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dumpen dus die handel, want zo werkt het niet. |
![]() |
|
Ga gewoon met hem erover praten. Misschien heeft ie niet eens door dat ie het doet.
Koppig gaan doen en hem zelf ook niet meer bellen is het domste wat je kan doen. Want dan kan hij precies het zelfde gaan denken, en dan ben je om niks kinderachtig met zijn tweetjes bezig. -Desecrator
|
je eigen niet zo druk maken om em. als hij niets van zich laat horen heeft hij daar ook vast een reden voor, en nou ja als jij het uitmaakt heb jij er ook een reden voor.
je verdient vast beter dan een vriendje die nix van zich laat horen. bovendien zou je beter vrijgezel kunnen zijn dan met hem te nemen. Nou ja, tenzij hij een super goeie reden heeft...maar dan is de vraag waarom zei hij je dat niet meteen...
|
ik heb dit ook gehad..
![]() ik had een half jaar met een jongen en op het laatst liet hij helemaal nix meer van zich horen, ik ben gewoon naar hem toe gegaan en heb het er met hem over gehad en hij schoof alle schuld op mij! ik heb hem nog een kans gegeven, maar na een maandje hebbik het toch maar uitgemaakt, het ging echt niet meer.. en nu wil ie me terug.. naja ![]() maar je moet toch echt gaan praten en proberen op een of andere manier om weer contact te zoeken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Limburgse kersensaai #740 Verwijderd | 500 | 06-11-2009 18:04 | |
De Kantine |
SaaiK Meet #637 TopDrop | 500 | 29-06-2009 18:55 | |
Psychologie |
Muur JiJi | 3 | 27-08-2006 17:15 | |
De Kantine |
Je beste vriend/ vriendin belt op ,en heeft NET gesekst met een persoon uit de kroeg Verwijderd | 52 | 18-09-2003 07:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stress? Vini-Vidi-Vici | 13 | 25-06-2003 09:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Hmm, wat vinden jullie het mooiste lettertype uit word? kastdeur | 37 | 29-05-2003 16:52 |