Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb allemaal van die Vage dingetjes die ik meemaak.
Zo ook gisteren avond. Staat mijn bed ineens zachtjes te schudden... heb ik ook als mijn buurman de deur te hard dicht smijt (dus het hangt beetje af van of je in een rijhuis woont) daarbij kan dat ook zijn als iemand in het huis de deur toe doet) paar dagen terug hoorde ik ook al een "regen van zandkorreltjes " langs me muur naar beneden vallen, alleen waar komen die korrels vandaan? tenminste heb ze niet gevonden ofzo maar ik hoor het , alsof er zandkorrels of gipskorrels langs je muurposters kletteren, heel vaag, want ik heb geen gips op mijn muur helemaal geen harde dingen [ zachtboard] Kan zijn dat er nog een valse buitenmuur achter zit. Heb ik ook.. En daar vallen soms ook stukjes cement vanaf, waardoor je zo'n regenval van steentjes krijgt iig. ook heb ik vaak dat ik dingen aanvoel, bijvoorbeeld "ik krijg nu een sms. dan krijg ik dat ook direct " niet altijd maar bestvaak Is normaal ![]() Ook zie ik vertraagde beelden achter bewegende dingen, ben ermee naar de oogarts geweest maar die wist niet wat ik bedoelde en had er ook nog nooit van gehoord.Moeheid, slechte zenuwverbinding van oog naar hersens Het allervaagste was wel dat ik een keer sochtends na 08:00 uur wakker werd omdat mijn bed schudde en een kattespeeltje helemaal heen en weer ging en ik schrok me dood ik dacht wat gebeurd er ! en toen hied het op, ik keek op de klok en het was iets na achten. Ik kom beneden en vraag aan me ouders en broer of zij dat ook voelden zij "waar heb je het over?"nogmaals -> deuren OF je huis staat gewoon op instorten ![]() Nou ineens op de radio bleek er een aardbeving te zijn geweest in limburg iets na achten, alleen het was onmogelijk om dat te voelen in amsterdam ![]() echt nog meer vage dingen , wie herkent dit? ik werd gisteren gewoon bang, want de volgende dag vroeg ik aan me ouders en broer of zij ookwel is hun bed voelen schudden, nou nee zeggen ze. Ik was maar op de bank gaan slapen... Ps: niet bang zijn *dikke zoen* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dat van dat zand kan ik verklaren
soms woeden zoals over het laatst hevige zandstormen in de sahara die zandkorrels worden dan tientallen km weggeslingerd zodat ze bij de zee aankomen waar wolken gevomd worden die dan weer onze richting kunnen opdrijven dit stond enkele dagen geleden in de krant ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Helderziend??! Verwijderd | 64 | 22-03-2010 16:49 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |