Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zeer vermakelijk, echt zo'n superpopcornfilm zonder enige diepgang, verstand op 0, een paar rennende mensen achtervolgt door dino's...meer is er toch niet nodig voor een leuke avond lijkt me...
Ik vond m leuk ![]() Ondanks dat het einde inderdaad buitengewoon slecht is, hoewel het verhaal bij deze Jurassic Park er uberhaupt eigenlijk geen reet toe doet ![]()
|
Ik vind al die Jurrasic Park delen maar slappe aftreksels
![]() De eerste vond ik nog wel aardig, maar 2 en 3... ik weet nu wel dat de T-Rex alle mensen opeet en dat hij gevaarlijk is...
|
![]() |
Er is trouwens ook al een Jurassic Park IV in de maak:
www.imdb.com/title/tt0369610/ Ze weten maar niet van ophouden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb ook wel interesse in dino's, dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Deze kon me al net zo min boeien als deel 2. ![]() Deel 1 heb ik al vaak gezien en kijk ik met genoegen nog een keer, maar 2 en 3 zijn gewoon saai. |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha
![]() ![]() wat ontzettend veel fouten zaten er in die film zeg ![]() die raptors die doodleuk de hele film hun nest verlaten om 2 eieren te zoeken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik al weet hoe ze aan het einde komen.
''Shit! We hebben geen geld meer voor een massale dino-rampage om de mensen te verpletteren!'' ''Ach, dan laten we maar gewoon een legertje komen, is een stuk goedkoper'' ''Ha ja, da's een goed idee'' ''Hey, we hebben nog redelijk wat geld over.'' ''Zullen we anders nog wat vliegende dino's er in gooien voor de fade-out?'' ''Ja, da's wel een goed idee. Man, dit gaat een echte hit worden!'' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vraag me toch af: die vogels kunnen toch nu gaan en staan waar ze willen? Zouden ze dan naar het vaste land gaan? Vast iets voor Deel IV...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond het wel geinig met Cooper zoals:
Billy: How do you know the Kirbys? Cooper: By our churge. En Dr Grant: Who hit me? Mr Kirby: Uhm... That would be Cooper. En Mr Udesky: Don't worry about Cooper he can handle himself! Even later word Cooper omgevreten door de Spinosaurus. Haha LOSER!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dennis Nedry vond ik best cool.
Met dat stuk van: uh uh uh you didn't say the magic word. En: You're stupid no wonder you guys are exstinct! Eigelijk is hij degene die verantwoordelijk is voor de 'ramp'. Of niet?
||
![]() |
Citaat:
Maar als je doordenkt: als Hammond nooit dat park had opgezet, was er ook nooit wat gebeurt... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste gekochte DVD (of video) topic DEADLOCKED | 500 | 25-11-2005 17:15 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 12] Freshh~ | 500 | 11-05-2005 10:36 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Show Your DVD Collection Kubstudent | 39 | 07-01-2004 12:20 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 |