Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 19:24
paard van troje
paard van troje is offline
Welnu als dit niet kort en krachtig is:

"De zon gaat onder, ik voel me bijzonder"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 19:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
"De zon gaat onder, en ik vind dit NIET bijzonder."

Sorry, maar zo'n zinnentje kan iedereen wel bedenken...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:51
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Ik begrijp het omdat het simpel is. Ofwel begrijp ik het niet omdat het te simpel is en dan wens ik verdere uitleg.
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:56
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 26-04-2004 @ 20:24 :
Welnu als dit niet kort en krachtig is:

"De zon gaat onder, ik voel me bijzonder"
Ga weg, asjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:06
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Geweldig, fantastisch, geniaal, alle lof. Je wint hier vast vele prijzen mee! Heb je al eens gedacht om het uit te geven?
__________________
't Kan verkeren.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 02:37
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
hmmm een zinnetje kan poezie prima vertalen hoor. Waarom meteen zo kortaf en denigrerend?
"Misschien begint geloven in God wel bij de aandacht, de bewogenheid voor de ander." Toon hermans.
En wat dachten jullie van de wandspreuken?
als jullie dan al iets afkraken kom dan ook ergens mee, want dit is gewoon geouwehoer over niks.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 07:08
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Secreet schreef op 27-04-2004 @ 03:37 :
als jullie dan al iets afkraken kom dan ook ergens mee, want dit is gewoon geouwehoer over niks.
Laat haar dan eerst maar met iets daadwerkelijks komen, dat zinnetje was niets.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 12:29
Verwijderd
te kort, een gedicht mag wel wat meer inhoud hebben. Anders geformuleerd had het beter geweest.

de zon
gaat onder
en daardoor
voel ik me
bijzonder

zo vind ik hem al veel beter.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:14
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-04-2004 @ 13:29 :
te kort, een gedicht mag wel wat meer inhoud hebben. Anders geformuleerd had het beter geweest.

de zon
gaat onder
en daardoor
voel ik me
bijzonder

zo vind ik hem al veel beter.
Nee eigenlijk was het juist de bedoeling om in zo kort mogelijke bewoordingen toch zo "veel" mogelijk te zeggen (door het te verlengen vervaagt het effect een beetje), maar ja zo te zien apprecieren "serieuze poeten" (of mensen die denken dat ze dat zijn) dat niet, jammer en als het dan toch zo gemakkelijk is, maak er dan zelf een, ik daag jullie, de o-zo-grote-en-hoogstaande poeten uit om een "gedicht" in dezelfde stijl te schrijven (antwoord alsjeblief niet met : "daartoe verlaag ik me niet" een typisch antwoord van ignorante mensen )

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vraag een kind te rijmen met onder en dan krijg je ook zo'n zin.

En hij is ook niet origineel....
Kijk, als die origineel was ok, dan was het nog iets...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:39
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-04-2004 @ 16:36 :
Vraag een kind te rijmen met onder en dan krijg je ook zo'n zin.

En hij is ook niet origineel....
Kijk, als die origineel was ok, dan was het nog iets...

Dit is dus net wat ik bedoelde!! Vind er zelf een als bewijs dat het toch zo gemakkelijk is (vraag het aan een kind als je zelf niet genoeg inspiratie hebt)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:06
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 16:14 :
Nee eigenlijk was het juist de bedoeling om in zo kort mogelijke bewoordingen toch zo "veel" mogelijk te zeggen (door het te verlengen vervaagt het effect een beetje), maar ja zo te zien apprecieren "serieuze poeten" (of mensen die denken dat ze dat zijn) dat niet, jammer en als het dan toch zo gemakkelijk is, maak er dan zelf een, ik daag jullie, de o-zo-grote-en-hoogstaande poeten uit om een "gedicht" in dezelfde stijl te schrijven (antwoord alsjeblief niet met : "daartoe verlaag ik me niet" een typisch antwoord van ignorante mensen )
Spaar me. Als je het over mij hebt, ik voel mij absoluut geen "poet". Zoals je kan zien op http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...zoekwoord=poet betekent poet namelijk het volgende:
poet (de ~)
1 [inf.] buit


Ik geloof niet dat deze definitie op mij van toepassing is. Zou je mijn verzoek alsjeblieft alsnog met onmiddelijke ingang willen honoreren? Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:24
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
Renard schreef op 27-04-2004 @ 17:06 :
Spaar me. Als je het over mij hebt, ik voel mij absoluut geen "poet". Zoals je kan zien op http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...zoekwoord=poet betekent poet namelijk het volgende:
poet (de ~)
1 [inf.] buit


Ik geloof niet dat deze definitie op mij van toepassing is. Zou je mijn verzoek alsjeblieft alsnog met onmiddelijke ingang willen honoreren? Bij voorbaat dank.

oh "mijn god"n een echte grapjas,

Ben je echt zo stom als je jezelf voordoet?
poëten is meervoud van poëet ( wat een debiele reactie)
Als je ideeen gaat opzoeken vind je natuurlijk ook niets hé!!
tsssss.....
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 19:56
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 17:24 :
oh "mijn god"n een echte grapjas,

Ben je echt zo stom als je jezelf voordoet?
poëten is meervoud van poëet ( wat een debiele reactie)
Als je ideeen gaat opzoeken vind je natuurlijk ook niets hé!!
tsssss.....
Renard stelt zich aan, dat zien we allemaal wel. Ga er niet op in.

Ik zal, omdat je het standpunt dat door menigeen hier wordt of werd gesteund niet lijkt te begrijpen en om op Secreets woorden te reageren, je eens uitleggen hoe weinig je zinnetje inhoudt, hoe makkelijk je het kunt vormen en hoe weinig het bijdraagt aan wat dan ook.
Citaat:
Secreet schreef op 27-04-2004 @ 03:37 :
hmmm een zinnetje kan poezie prima vertalen hoor. Waarom meteen zo kortaf en denigrerend?
"Misschien begint geloven in God wel bij de aandacht, de bewogenheid voor de ander." Toon hermans.
En wat dachten jullie van de wandspreuken?
als jullie dan al iets afkraken kom dan ook ergens mee, want dit is gewoon geouwehoer over niks.
Secreet, hier is niet betwist dat een zinnetje als deze 'iets' kan hebben, waardoor het aanspreekt. Meestal bevat zo'n zin een gerijmd, leuk detail over een mensenlijke eigenschap of een levensadvies (als spreekwoorden). Wanneer een dergelijk puntdicht of epigram uit 1 zin bestaat, is het noodzakelijk dat, deze samenhang vertoont. De hele zin is gericht op één doel. Dus niet: er komt een olifant langs, gisteren heb ik pudding gegeten. Dit is al één zaak waar deze zin niet aan voldoet: dat de zon onder gaat zegt op het eerste gezicht niets van dat je je bijzonder voelt. Is dit wel het geval, dan dient dit verder uitgelegd te worden. Anders is de waarde van de uitspraak nihil. De originaliteit is dan ook volledig weg: iedereen kan twee willekeurige zinnen/zinsdelen aan elkaar rijgen en het een gedicht noemen. Hier kom ik nog op terug.

Verder is het mooi om zo'n zin, omdat hij toch al zo instabiel is in zijn uppie, enig grondvest te verschaffen door hem te laten rijmen en van metrum te voorzien. Ook omdat deze zinnen vaak de intentie hebben te onderwijzen en daarom in het hoofd moeten blijven hangen. De rijm is daarvan aanwezig, hoewel deze het enige criterium is dat de poeet gevolgd heeft. Maar het komt zeer geforceerd; het heeft er dan ook alle schijn van dat dit, in de hoop serieuze reacties ontlokt te kunnen krijgen, een methode was om de dichterlijke waarde aan deze zin nog enigszins te kunnen verdedigen. Misschien is de intentie anders; het komt wel zo over.

Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 16:14 :
Nee eigenlijk was het juist de bedoeling om in zo kort mogelijke bewoordingen toch zo "veel" mogelijk te zeggen (door het te verlengen vervaagt het effect een beetje), maar ja zo te zien apprecieren "serieuze poeten" (of mensen die denken dat ze dat zijn) dat niet, jammer en als het dan toch zo gemakkelijk is, maak er dan zelf een, ik daag jullie, de o-zo-grote-en-hoogstaande poeten uit om een "gedicht" in dezelfde stijl te schrijven (antwoord alsjeblief niet met : "daartoe verlaag ik me niet" een typisch antwoord van ignorante mensen )
Ik steek van wal. Leg, indien je vindt dat mijn zinnen qua niveau niet overeen komen met het jouwe, uit, waar het verschil zit. Hier zou je dichterlijke verantwoording van de door jou gefabriceerde zin aan het licht moeten komen.

Ik ben bang, al heel lang.
Zonder jou voel ik me moe, in de wei staat een koe.
Op vakantie ga ik graag, het liefst naar Praag.
Ach en wee, hier groeit geen weegbree.
Ik ga door een deur, in de vijver zwemt een steur.
's Nachts is het donker, er rijmt hier niets op.
Ik fluit een wijsje en eet graag een ijsje.
Wat is het leven leuk, ik lig in een deuk.

Moet ik verder gaan?
__________________
't Kan verkeren.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 20:24.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:07
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 27-04-2004 @ 20:56 :
Renard stelt zich aan, dat zien we allemaal wel. Ga er niet op in.

Ik zal, omdat je het standpunt dat door menigeen hier wordt of werd gesteund niet lijkt te begrijpen en om op Secreets woorden te reageren, je eens uitleggen hoe weinig je zinnetje inhoudt, hoe makkelijk je het kunt vormen vormt en hoe weinig het bijdraagt aan wat dan ook.

Secreet, hier is niet betwist dat een zinnetje als deze 'iets' kan hebben, waardoor het aanspreekt. Meestal bevat zo'n zin een gerijmd, leuk detail over een mensenlijke eigenschap of een levensadvies (als spreekwoorden). Wanneer een dergelijk puntdicht of epigram uit 1 zin bestaat, is het noodzakelijk dat, deze samenhang vertoont. De hele zin is gericht op één doel. Dus niet: er komt een olifant langs, gisteren heb ik pudding gegeten. Dit is al één zaak waar deze zin niet aan voldoet: dat de zon onder gaat zegt op het eerste gezicht niets van dat je je bijzonder voelt. Is dit wel het geval, dan dient dit verder uitgelegd te worden. Anders is de waarde van de uitspraak nihil. De originaliteit is dan ook volledig weg: iedereen kan twee willekeurige zinnen/zinsdelen aan elkaar rijgen en het een gedicht noemen. Hier kom ik nog op terug.

Verder is het mooi om zo'n zin, omdat hij toch al zo instabiel is in zijn uppie, enig grondvest te verschaffen door hem te laten rijmen en van metrum te voorzien. Ook omdat deze zinnen vaak de intentie hebben te onderwijzen en daarom in het hoofd moeten blijven hangen. De rijm is daarvan aanwezig, hoewel deze het enige criterium is dat de poeet gevolgd heeft. Maar het komt zeer geforceerd; het heeft er dan ook alle schijn van dat dit, in de hoop serieuze reacties ontlokt te kunnen krijgen, een methode was om de dichterlijke waarde aan deze zin nog enigszins te kunnen verdedigen. Misschien is de intentie anders; het komt wel zo over.

Ik steek van wal. Leg, indien je vindt dat mijn zinnen qua niveau niet overeen komen met het jouwe, uit, waar het verschil zit. Hier zou je dichterlijke verantwoording van de door jou gefabriceerde zin aan het licht moeten komen.

Ik ben bang, al heel lang.
Zonder jou voel ik me moe, in de wei staat een koe.
Op vakantie ga ik graag, het liefst naar Praag.
Ach en wee, hier groeit geen weegbree.
Ik ga door een deur, in de vijver zwemt een steur.
's Nachts is het donker, er rijmt hier niets op.
Ik fluit een wijsje en eet graag een ijsje.
Wat is het leven leuk, ik lig in een deuk.

Moet ik verder gaan?
Als je wilt, ja!!! zeker!

mmmmhhh.... je hebt een punt moet ik toegeven, ik geef het op mijn zinnetje te verdedigen, mijn verdediging is murwgebeukt door jullie o-zo enthousiaste reacties
Ik vind trouwens dat je een echt natuurtalent bent!! Waw je zinnetjes zijn gewoon enorm!! echt je geniet mijn volle bewondering van nu af aan!
(heb je ook nog andere gedichten? ik hoop van wel )
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:22
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 21:07 :
(heb je ook nog andere gedichten? ik hoop van wel )
Ik wacht ook al weken in spanning, maar hij is nogal perfectionistisch .

Toen ik je regel las deed het me denken aan een regel uit Polleke(de film, en niet zeiken dat ik onderontwikkeld ben, want de film was gewoon goed). "Ik vind het fijn, om hier te zijn". Daar vond ik het mooi in zijn eenvoud, en omdat het zo oprecht uit dat kleine kind kwam. Hier heb ik dat minder. Misschien omdat je geen klein kind met lieve ogen bent, misschien omdat je het niet in een afkickcentrum voor je vader geschreven hebt, maar waarschijnlijk komt het doordat je de sfeer mist. Dat zal dan waarschijnlijk door het gebrek aan verband komen wat dynamico zo goed uitgelegd heeft.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:50
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
lovetear schreef op 27-04-2004 @ 21:22 :
Ik wacht ook al weken in spanning, maar hij is nogal perfectionistisch .

Toen ik je regel las deed het me denken aan een regel uit Polleke(de film, en niet zeiken dat ik onderontwikkeld ben, want de film was gewoon goed). "Ik vind het fijn, om hier te zijn". Daar vond ik het mooi in zijn eenvoud, en omdat het zo oprecht uit dat kleine kind kwam. Hier heb ik dat minder. Misschien omdat je geen klein kind met lieve ogen bent, misschien omdat je het niet in een afkickcentrum voor je vader geschreven hebt, maar waarschijnlijk komt het doordat je de sfeer mist. Dat zal dan waarschijnlijk door het gebrek aan verband komen wat dynamico zo goed uitgelegd heeft.

mmmh... ik heb het uitgevonden toen ik samen met men vriend in de duinen zat te kijken naar de zonsondergang....( was m.a.w. gewoon weer zo'n stomme opwelling van me )
is dat genoeg beschrijving van de sfeer?

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:53
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 26-04-2004 @ 22:06 :
Geweldig, fantastisch, geniaal, alle lof. Je wint hier vast vele prijzen mee! Heb je al eens gedacht om het uit te geven?

dynamico ( wat is je echte naam bye the way? is zo stom om iemand paard van troje of dynamico te noemen-> mijn naam is Anatalia)

volgens mij spreek je hier jezelf een beetje tegen, niet??
of was het gewoon sarcastisch bedoeld
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 20:57
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 21:50 :
mmmh... ik heb het uitgevonden toen ik samen met men vriend in de duinen zat te kijken naar de zonsondergang....( was m.a.w. gewoon weer zo'n stomme opwelling van me )
is dat genoeg beschrijving van de sfeer?
Op zich wel, maar die context komt in je gedicht niet naar voren natuurlijk, die zou je juist moeten beschrijven .
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:28
paard van troje
paard van troje is offline
Je hebt gelijk! Het enige probleem is dat het moeilijk is om in een zin een context weer te geven
in ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:37
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Na bovenstaande reactie's te hebben gelezen, denk ik dat het op zich een leuk idee is, maar dat deze vorm zich gewoon niet leent voor dit onderwerp: óf je kiest ervoor deze context te beschrijven, dus kies je een andere vorm, óf je probeert wel zo'n zin te schrijven, maar probeert een andere inhoud te weergeven. Ik denk dat dit soort gedichtjes zich niet echt voor situatiebeschrijvingen lenen, maar meer voor 'statements'/overwegingen, net als het voorbeeld dat eerder werd gegeven.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:47
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
de zon komt op en ik voel me fokt op
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 09:50
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Ja leuk. Dit is het beste gedicht van de tien topics die ik hier net heb aangeklikt. Heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 10:50 :
Ja leuk. Dit is het beste gedicht van de tien topics die ik hier net heb aangeklikt. Heel leuk!
Dat meen je niet....
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:48
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-04-2004 @ 11:33 :
Dat meen je niet....
Jawel, hij geeft met zijn gedicht de hele wereld weer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2004, 10:53
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 11:48 :
Jawel, hij geeft met zijn gedicht de hele wereld weer.
Hij is een meisje.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 11:48 :
Jawel, hij geeft met zijn gedicht de hele wereld weer.
Heb je het over de TS?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:05
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-04-2004 @ 11:53 :
Heb je het over de TS?
Ja die bedoelde ik.

Is dat een undercover van jou ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:05 :
Ja die bedoelde ik.

Is dat een undercover van jou ofzo?
Nee . Ik kan niet eens dichten....

Nou, zo'n simpel zinnetje wel... Toen ik een klein kindje was (in de 1e ) moesten we ook gedichtjes schrijven en volgens mij zat deze zin (die van de TS) in mijn gedicht.

Dus nee... niks bijzonders...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:23
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Wat voor een wijsheid spreekt uit dit gedicht...!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:23 :
Wat voor een wijsheid spreekt uit dit gedicht...!
Geen...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:29
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Precies, precies!!!! En meer wijsheid dan dat is er niet!
Oh ik ben nu superenthousiast door je leuke antwoord
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:30
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:29 :
Precies, precies!!!! En meer wijsheid dan dat is er niet!
Oh ik ben nu superenthousiast door je leuke antwoord
Deze zin gaat nog jaren door je hoofd spoken als je niet ophoudt (;
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:32
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
EggeD schreef op 29-04-2004 @ 12:30 :
Deze zin gaat nog jaren door je hoofd spoken als je niet ophoudt (;
Ik begrijp je even niet? Bedoel je dat je me uit woede gaat ontvoeren en jaren lang gaat martelen in je kelder of sla ik nu de plank mis?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:29 :
Precies, precies!!!! En meer wijsheid dan dat is er niet!
Oh ik ben nu superenthousiast door je leuke antwoord
Oh wat een wijsheid... wijsheid die er niet is is geen wijsheid.

Zo

Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 11:39
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-04-2004 @ 12:37 :
Oh wat een wijsheid... wijsheid die er niet is is geen wijsheid.

Zo

Je hebt tegeltjes
en je hebt spiegels.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2004, 11:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:39 :
Je hebt tegeltjes
en je hebt spiegels.
Klopt, bedankt voor de info.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:15
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 12:32 :
Ik begrijp je even niet? Bedoel je dat je me uit woede gaat ontvoeren en jaren lang gaat martelen in je kelder of sla ik nu de plank mis?
Bijna bijna, ik heb niet de luxe van een kelder dus zal het openbaar gebeuren: tijdens het ondergaan van de zon zal je op de grote rijbaan tenondergaan.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:23
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Citaat:
EggeD schreef op 29-04-2004 @ 13:15 :
Bijna bijna, ik heb niet de luxe van een kelder dus zal het openbaar gebeuren: tijdens het ondergaan van de zon zal je op de grote rijbaan tenondergaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:30
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mu schreef op 29-04-2004 @ 13:23 :
Tijdens het rijzen van de zon zul je herrijzen, ik vermaak me bijzonder.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:34
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
Sinds wanneer worden een profeet zijn eigen profetieën voorspeld?

De tijden zijn niet meer zoals ze waren
vroeger was alles beter
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:35
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Stelletje spamnichten, hou eens op!
Citaat:
lovetear schreef op 27-04-2004 @ 21:22 :
Ik wacht ook al weken in spanning, maar hij is nogal perfectionistisch .
Sorry lovetear. Ik beloof dat ik binnenkort iets zal plaatsen.
Citaat:
paard van troje schreef op 27-04-2004 @ 21:53 :
dynamico ( wat is je echte naam bye the way? is zo stom om iemand paard van troje of dynamico te noemen-> mijn naam is Anatalia)

volgens mij spreek je hier jezelf een beetje tegen, niet??
of was het gewoon sarcastisch bedoeld
Dat was het inderdaad.

Anatalia klinkt mooi! Maar ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat je op internet niet je gegevens door mag geven.. En anonimiteit bevalt me wel (hoewel mijn broertje hier ook zit en dat mijn anonimiteit niet echt bevordert..). Noem me maar gewoon Dyno als je Dynamico te lang vindt.
__________________
't Kan verkeren.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:41
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Niet zo chatten graag . Bij chatten moet hij dicht.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:14
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Mijn excuses, de zon ging onder.

Registratie van tijd is een zonde, God heeft de tijd namelijk niet geschapen. Om zoveel moeite te doen voor iets ongoddelijks is pure blasfemie, dus heeft God in het jaar 0 de mens het recht onvoorspelde profetieen te doen ontnomen, daarom voorspel ik bij voorbaat. Niet dat ik het zelf nog snap, maar goed. Moet God het me maar niet zo lastig maken. Laat de zon gewoon lekker ondergaan.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:46
paard van troje
paard van troje is offline
Citaat:
Dynamico schreef op 29-04-2004 @ 13:35 :
Stelletje spamnichten, hou eens op!
Sorry lovetear. Ik beloof dat ik binnenkort iets zal plaatsen. Dat was het inderdaad.

Anatalia klinkt mooi! Maar ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat je op internet niet je gegevens door mag geven.. En anonimiteit bevalt me wel (hoewel mijn broertje hier ook zit en dat mijn anonimiteit niet echt bevordert..). Noem me maar gewoon Dyno als je Dynamico te lang vindt.
Dank je "Dyno" ( ) voor je complimentje, als het zo bedoeld was tenminste (eigenlijk kan ik niet goed omgaan met complimentjes, weet nooit hoe ik moet antwoorden)
Wees gerust, ik zal je anonimiteit niet schenden, neenee zo ben ik niet, ben je trouwens van plan om meer van die "zinnetjes" zal ik ze maar noemen te schrijven, ik blijf je eeuwige fan in ieder geval

*lekjes*

bye the way ik ben een stout kind dus ik zeg ook nog mijn leeftijd erbij, ik ben 16 en woon in Antwerpen (het Rome van het noorden

Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 20:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag
Dingaantouwtje
60 26-02-2010 22:59
De Kantine Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3
Verwijderd
500 12-01-2010 13:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Interpretatie gedicht
iBart
9 11-06-2007 20:26
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Mijn eerste gedicht op deze site
Raakvlak
13 08-08-2003 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.