Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 20:08
treesje16
treesje16 is offline
heey allemaal
mijn tepels zijn soms ingetrokken, het is niet zo dat het altijd is maar als ik op mijn rug lig bijv. of heel strak truitje zonder bh. nu heb ik ooit ergens vaag gelezen dat er een apparaatje is waar je je tepel mee kan oprekken ofzo dat hij niet meer intrekt. heeft iemand er ook van gehoort of zelf ook gedaan? of andere tips?
alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:43
Verwijderd
Het klinkt extreem pijnlijk en ik denk niet dat het op een mooie manier kan werken. Het is toch niet erg als je tepels soms 'ingetrokken' zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:49
rare kwast
rare kwast is offline
als vrouwen met een kind een ingetrokken tepel hebben raden "wij" ze aan hun borst te masseren
Oud 18-03-2004, 17:58
treesje16
treesje16 is offline
heey
het is ook niet echt zo dat het heel verschrikkelijk erg is, maar het is niet echt mooi en als je er wat aan kan doen. ik zla dat masseren eens proberen
groetjes
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:29
luna_p
luna_p is offline
eeeh tepelpiercing helpen
Bij mij zelf zijn ze ook altijd ingetrokken ( alleen niet bij aanraking en kou) Met piercing kunnen ze niet meer na binnen en het is sierlijk( maar dat is mij menig)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-03-2004 @ 15:43:
Het klinkt extreem pijnlijk en ik denk niet dat het op een mooie manier kan werken. Het is toch niet erg als je tepels soms 'ingetrokken' zijn?
Hm, ik denk dat ze zo'n "zuig-ding" bedoelt. Daarmee "zuig" je je tepel er zeg maar uit. Heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het niet zo pijnlijk als het klinkt. (tenzij je tepel erg gevoelig zijn mischien) Maar ik heb geen idee of het werkt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:34
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
grl schreef op 21-03-2004 @ 20:54:
Hm, ik denk dat ze zo'n "zuig-ding" bedoelt. Daarmee "zuig" je je tepel er zeg maar uit. Heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het niet zo pijnlijk als het klinkt. (tenzij je tepel erg gevoelig zijn mischien) Maar ik heb geen idee of het werkt.
Ja, heb ik ook wel eens van gehoord, schijnt wel te werken. Je kunt het geloof ik bij de drogist kopen, maar eh, ik weet niet hoe het echt heet en of ze die dingen overal verkrijgbaar hebben.

Regels voor berichten