Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 09:34
kikounette
kikounette is offline
lieverds, ik heb n probleempje, ik ben ONWIJS MASTERLIJK ERG verliefd op n jongen die ik ken via mn stageschool.
soms denk ik: JAAAAAA hij ziet mij ook zitten, de andere keer denk ik:waarom dacht ik dat nou ook al weer??? snappen jullie het nog?
nu is t zo dat ik niet zo'n dappere held ben....maar wel graag zekerheid zou willen.
weten jullie in al jullie wijsheid iets waardoor ik daarachter kan komen???
*KUS*
Oud 15-03-2004, 09:51
elledc
elledc is offline
het hem vragen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:14
Surjirro
Surjirro is offline
Als je toch zo'n beautiful blonde bent, stap op hem af
Oud 15-03-2004, 10:22
Bertram
Bertram is offline
Gewoon proberen iets met hem af te spreken, ook al is daar wel enige lef voor nodig Je kan ook proberen of je zijn msn-adres ofzo kunt krijgen
Oud 15-03-2004, 16:02
kikounette
kikounette is offline
ik heb zn msn al.......hij zegt niks......als ik wat zeg zegt ie niks trug. k heb ook zn nummer......en ik heb wel een aantal smsjes gehad van m....maar als ik nu een sporadische keer iets stuur krijg ik ook niks meer. dat is t punt......ben niet zo'n held....zou niet weten waar te kijken als ik t m zou vragen. ohja....dat beautiful blonde is mn bijnaam..zo noemt mn beste vriend me. ben zelf niet zo uberlovend over mezelf hoor. haha krijgen jullie allemaal vet verkeerde ideeen!!
XxXx
Oud 15-03-2004, 16:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
haha had ik tijdje geleden ook.
zie je hem nog weleens, beetje net alsof het zomaar in je op komt vragen of hij wat mee gaat eten ofzo en dan meteen wat afspreken voor volgende keer. dat had ik gedaan en toen kwam ik er snel achter dat ik hem toch helemaal nix vond
Oud 17-03-2004, 19:45
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
gewoon vragen dan ben je ook recht door zee en je hebt gelijk antwoord en geen onzekerheid dat ie nx terug zegt ofzo....
Oud 17-03-2004, 20:14
Verwijderd
He, meis, hihi, dat jij hier ook zit Ik hoop dat je hier wat antwoorden vind die je kunnen helpen..
Ben er voor je!
Kus
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 10:50
kikounette
kikounette is offline
ja ik hou jullie maar weer ff op de hoogte. ZOOO STOM. gisteren had ik een masterlijke kans...ik stond met m alleen buiten....en net toen ik de moed verzameld had om te vragen: ,,hey! ga je n keertje mee wat leuks doen?" komt mn stagemaatje naar buiten: ja ga je nou nog mee ik dacht dat je zo nodig je trein moest halen. oke en bedankt. weg mooi moment. maar volgende week is er weer een kans. hoop ik............
XxXx
Oud 19-03-2004, 19:47
meisjke
meisjke is offline
heej ik herken dit wel ja... t ene moment denk ik dat ie mij ook heel leuk vind, en dan zegt iedereen dat ook .... maar t andere moment dan denk ik t word tog helemaal nooit wat,omdat t allemaal al zo lang duurt.... maar ja misschien durft hij t ook niet zo goed ( dat zegge ze bij mij steeds dat ie zelf ook nie durft te vragen ..) maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:08
bassgirl
bassgirl is offline
haha ja dat herken ik weat je schrijft vd de ene x denk ik van ja hij vind me wel wat, andere x niet. had ik ook heel erg, nja we hebben nu 9mnd iets dus hij vond me wel iets .... maar hij trok heel veel met meisjes om, en ik mwrkte duidelijk dat hij zenuwachtig werdt als ik in de buurt kwam, al kende we elkaar niet (op school) en na een poosje begon ie hoi te zeggen, en later af en toe wat opmerkingen over onzinnige dingen.. en vabuit dat ging ie zwaaien.... maar bij mij werdt ie een bdje verlegen, en verder was ie dat totaal niet (ja kheb goed opgelet) moet je es proberen m te observeren hoe ie omgaat met andere, en hoe met jou...... zit er een duidelijk verschil in tja dan zou t best goed kunnen.
of zeg dat je alleen naar de stad gaat niemand kon... of hij toevallig zin heeft... gewoon zoiets bedenken *hint*
Oud 19-03-2004, 22:53
AngelLena
AngelLena is offline
Juiste moment afwachten en dan idd, pop the question zoals je al bijna gedaan had. Veel meer kan je niet doen, als ie nee zegt met volle overtuiging dan heb je je zekerheid, zegt ie ja, dan spreek je iets af en dan kan je verder gaan kijken. Enige tip die ik je kan geven: wees niet telleurgesteld als het niets wordt. Maar: het nee heb je, het ja kan je krijgen.

Heel veel succes iig!
Oud 20-03-2004, 10:10
kikounette
kikounette is offline
tsja dat observeren doe ik al n tijdje. hij zit te kijken...en te kijken.....doet heel "stoer" enzo...tegen mij. maar nou vroeg ik dus offie mee wilde n keer ijsje eten ofzo..zeg ie: ja ....in de zomer ofzo wel....en nu zwijgt ie me dood op msn. beetje jammer, hij kan ook gewoon meteen NEE zeggen. daar heb ik meer aan. maarja....ik ben niet zo dapper dat ik dat tegen m durf te zeggen!
ik blijf hopen en jullie op de hoogte houden!!
XxXx
Oud 20-03-2004, 13:39
ilse
ilse is offline
Citaat:
kikounette schreef op 20-03-2004 @ 11:10:
tsja dat observeren doe ik al n tijdje. hij zit te kijken...en te kijken.....doet heel "stoer" enzo...tegen mij. maar nou vroeg ik dus offie mee wilde n keer ijsje eten ofzo..zeg ie: ja ....in de zomer ofzo wel....en nu zwijgt ie me dood op msn. beetje jammer, hij kan ook gewoon meteen NEE zeggen. daar heb ik meer aan. maarja....ik ben niet zo dapper dat ik dat tegen m durf te zeggen!
XxXx
beetje flauwe reactie...
Oud 20-03-2004, 13:58
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
kikounette schreef op 20-03-2004 @ 11:10:
XxXx
Lekker lullig idd
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:05
--Rob Smid--
--Rob Smid-- is offline
gwoon doen, vragen en...........
heb ik ook gdaan en toen...zei ze nee maar ja, ze wil me nu opeens wel vaker zien enzow, heeft ze nu opeens medelijden met me???*vrouwen*zucht..........
Oud 23-03-2004, 16:12
kikounette
kikounette is offline
ben ik weer om jullie op de hoogte te houden.
ik kan t kort houden: hij moet me niet.
ik msn sinds kort ook met n vriend van m.....en die had mij op zn website gezet....daar was mijn "lover" zeg maar ,nogal boos over...dus ik zei dat tegen die vriend, zegt ie:
jaaa....maar hij s nogal vaag bezig...want hij zit je volgens mij hardstikke in de zeik te nemen.
wat blijkt: hij zit mij wel allemaal schattige lieve smsjes te sturen enzo...maar ondertussen heeft ie een vriendinetje van.....14 jaar.
oke.....laat maar dan he.

XXX
Oud 23-03-2004, 16:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
was het anders geweest als ze 23 was?

en gebruk het woord 'masterlijk' niet (zoveel) aargh
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:12
kikounette
kikounette is offline
hmm.....misschien niet...misschien wel.....wat me eigenlijk het ergst dwars zit is dat ie me gewoon alsmaar aan t lijntje heeft gehouden.
sorry masterlijk is gewoon n masterlijk leuk stopwoord
XX
Reageren

Regels voor berichten