Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 14:49
Jets
Jets is offline
hey daar, ik ben sinds 3 jaar al heel erg verliefd op een jongen, die studeert sinds dit jaar in antwerpen. Hij is echt de ware voor mij, en hij heeft gezegd dat ik de ware ben voor hem. Maar het probleem is, hij woont zo ver weg, nou ver weg, ik woon in tilburg, maar we hebben gewoon te weinig tijd. We zijn zelfs meer dan goede vrienden, maar we hebben nog nooit wat met elkaar gehad..... hoe kan ik zorgen dat ik hem wat meer zie, moet ik prioriteiten stellen of kan ik hem gewoon niet meer zien??

wie heeft er ook wel eens zo'n probleem gehad??

alvast bedankt,,

liefs....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 15:07
Gaea
Gaea is offline
Weekenden dan?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:18
Luna
Luna is offline
als jullie de ware voor elkaar zijn, laat hem dan nu lekker studeren en ga jij van je jeugd genieten en dan zien jullie elkaar daana weer
Oud 21-03-2004, 16:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tilburg - Antwerpen valt toch nog wel mee?
Maar als het echt ware liefde is maakt afstand niks uit. Jullie zouden elkaar in het weekend kunnen zien en contact houden via bellen enzo.

Als hij er zich ook voor inzet is het geen probleem denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:54
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Probeer Nederland Frankrijk maar eens even. Ligt nog verder van elkaar af.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:08
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ok, dit heb ik dus ook gehad, behalve dat -de ware- gedoe.

Twee maanden geleden had ik een feest van een vakantievriendin uit Amsterdam. Woon zelf in Roermond, dus was wel ff een reisje van 2 uur met de trein, plus 20 euro heen en 20 euro terug. (ongeveer). Maarja, daar was dus een jongen waar ik echt gewoon in 1 avond helemaal stapel op werd. Echte liefde op het eerste gezicht. Hij bleef ook logeren, en lag samen met mij in 1 bed Maar er is niet meer gebeurd als zoenen (nogal genant als je met zen 6en op 1 kamer ligt he). Maar oke, volgende dag diep triest terug naar Roermond.
En nu dus niks.. bellen, smssen, chatten, schrijven enzo wel, maar nooit meer gezien. Zonde.. Mis hem wel, maar heb gewoon geen geld en tijd om naar hem toe te gaan. Heb op het moment nogal een gecompliceerd leven... En trouwens, hij is nu naar Amerika, een of andere studie ofzo, weet het verder ook niet precies, maargoed, tis allemaal maar rot.

Probeer in ieder geval contact te houden, dat is altijd fijn. Misschien over een paar jaar.. je weet maar nooit he. Zo denk ik dan maar. Maargoed, misschien ben ik wel zo'n optimist..

Veel liefs, Leeuwtje
Oud 21-03-2004, 20:12
Coral
Coral is offline
Een goede vriend van me heeft anderhalf jaar een relatie gehad met een meisje uit Belgie. Dus t kan goed gaan!!
Oud 22-03-2004, 08:05
meisje
meisje is offline
Koop een voordelenurenkaart bij de ns
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 08:11
OceanEye
OceanEye is offline
komt wel goed denk ik! ik heb ook een vriendin die een vriend heeft in het geloof ik zuidelijkste puntje van nederland terwijl zij in noord-holland woont. zij gaan heel vaak met de trein naar elkaar toe en in de vakanties gaat ze gewoon een paar dagen ofzo naar 'm toe
Oud 22-03-2004, 09:31
norrel
norrel is offline
Mijn vriendin woont ook in belgie en we zijn nu een half jaar samen. Als ik vanuit eindhoven, waar ik op kot zit, naar haar ga met de trein ben ik 5 uur onderweg. De reistijd Tilburg-Antwerpen is slechts 1,5 uur dus dat kan bijna niet het probleem zijn. Verder nog een gouden tip voor treinreizen in Belgie: koop een Go-Pass!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 10:39
Jets
Jets is offline
eej thnx, we hebben het voortaan geregeld, dat als hij in het weekend naar zijn ouderlijk huis gaat, hij ook naar mij komt en blijft slapen of andersom, we hebben nu dagelijks contact via msn, telefoon of gewoon via mail, ik krijg ook cadeautjes via de post gestuurd, maarja......

in ieder geval bedankt voor jullie reacties...

liefs........ jets
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 12:59
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb ook een vriend gehad die twee uur reizen bij mij vandaan woonde. Ik heb het vijf maanden volgehouden, daarna was ik het reizen helemaal zat. Nu heb ik een vriend die best wel dichtbij woont en daar voel ik me veel beter bij.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:52
jij
jij is offline
je hebt nog niet echt wat met hem..en in je andere topic praat je al over samenwonen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 22:00
Verwijderd
Mijn ervaring is dat het niet werkt. Hoe waar je ook voor elkaar mag zijn, 250 km is teveel. Maar Tilburg-Antwerpen is nog niet eens zo'n afstand, vanuit mij is het allebei 20 min dus. Pak nog een uurtje, dat is toch te doen als hij een auto heeft? Of kijk je ouders eens lief aan.

Maar als je het druk hebt, hoe druk heb je het dan? Ik bedoel, ik wil niets liever dan nu naar iemand toe gaan, maar ik ben van 6u op zit hele dag op stage in Brussel en ben pas om 8u thuis, dat is gewoon onvermijdelijk, het vrijwilligerswerk dat ik doe, kan ik ook niet zomaar laten zitten en zondags werk ik. Dat zijn dingen waar ik niet onderuit kan. Uitgaan, verenigingen, tvprogramma's, sport, dat kan wat mij betreft allemaal op de 2e plaats komen. Niet dat ik daar nu überhaupt al tijd voor heb . Dus als je echt om hem geeft, dan kunnen dingen die niet met school of werk te maken hebben altijd schuiven.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 12:11
jetzt
jetzt is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 22-03-2004 @ 22:52:
je hebt nog niet echt wat met hem..en in je andere topic praat je al over samenwonen?
ja dat is dus pas geleden gebeurd... we hebben nu dus wel wat, maar ik zit nog steeds over die afstand.... en dat samenwonen???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten