Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk er zo over:
je kan nooit volledig vrij zijn omdat er altijd regels moeten zijn om het leven iets te laten worden. Als je geen regels hebt en vrij bent om te doen en laten wat je wilt wordt het een warboel. dat geld ook voor het doelen stellen in je leven, als je die niet hebt en dus volledig vrij bent stelt je leven ook niets voor. ik denk dat je dus nooit volledig vrij kan zijn omdat je leven dan niets meer voorstelt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ten eerste ligt het eraan wat je onder vrijheid verstaat..
Vrijheid..datgene doen waar je zelf zin in hebt? Joh, dat kan! Je hebt welliswaar regels en beperkingen, maar niemand zegt dat je je daaraan HOEFT te houden... Stel: Je staat op een splitsing, je kunt links of rechtsaf. Das je vrijheid om te kiezen, toch? Stel nou dat je op een splitsing staat en dat je weer links en rechts kan kiezen, maar dat je als je links kiest de bak in gaat... Dan heb je nog de keuze om links te kiezen, je weet alleen wat de consequenties zullen zijn. Afhankelijk daarvan kan je dan besluiten om rechts te gaan, maar het blijft je eigen keuze. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
stel dat ik besluit om te vliegen dat kan dus neit de zwaarte kracht beperkt mijn vrijheid hier dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Werkstuk Godsdienst (levensbeschouwing) over anders. PLZ HELP douwe8 | 1 | 17-11-2009 19:42 | |
Levensbeschouwing Oproep voor meningen xJustxMe | 2 | 01-03-2009 15:37 | |
Levensbeschouwing interview Mikehis14 | 9 | 06-11-2005 19:45 | |
Werkstuk LB - Abortus _mar | 7 | 10-09-2004 22:41 | |
Werkstuk Levensbeschouwing LadyLilith | 5 | 12-04-2004 11:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
werkstuk over de dood...hellep!! miss nice girl | 2 | 20-01-2002 07:45 |