![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Zelfde triotje ook? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou alleen een trio doen als ik een bui van pure geilheid ben... ik vind seksen om de seks verschikkelijk en helemaal als je het op afspraak gaat doen
![]() ![]() |
![]() |
|
Met zijn tweeen kan je lekker knuffelen en intiem zijn. Met zijn drieen lukt dat niet. Dus ik bedank voor de trio.
|
Voor alleen de seks lijkt het me best bijzonder geil, maar erna, wat doe je erna, als de geilheid bevredigd is. Je kleren aantrekken en weer naar huis? Nog even gezellig als een nest jonge hondjes in elkaar blijven liggen? Samen naar de kroeg? Of samen een filmpje kijken op de bank?
|
![]() |
||
Citaat:
als het niet je vriendin is ligt het al heel anders.. maar.. dan zit waarschijnlijk 1 van die 2 andere van de 3 met dat zelfde prob als ik hier probeer duidelijk te make ![]()
|
Trio ... een ex van mij heeft het wel eens voorgesteld [daar ze een beetje bi neigingen heeft], maar ik heb het nooit gedaan. Ik vind zowieso dat seks [omdat je van iemand houd] iets moois en intiems is tussen 2 personen, zodra het er meer zouden worden is het gewoon pure lust, en zo zou ik niet tegen iemand aan kunnen kijken waar ik een relatie mee zou hebben.
Nou wil dit niet zeggen dat het geen fantasie van mij is, maar ik denk dat ALS ik het zou doen, dat het vies tegen zou vallen. Misschien voor sommigen een domme reden, maar ik hou nog graag wat te dromen over ![]()
|
Been there done that. Geen aanrader. Ik vond er iig geen klap aan. MMV kan misschien anders zijn, maar VVM zal ik je niet aanraden. In principe ben je een godgruwelijke tijd lang bezig met eigenlijk net niets en uiteindelijke actie duurt misschien 2 minuten. De eerste 10 minuten zijn leuk, daarna wordt het gruwelijk saai en begin je te etteren in de hoop dat het dan sneller over is. Zo was het bij mij iig wel.
Wat betreft de consequenties: als jij de buitenstaander bent zeg maar bij 2 vage bekenden van jou is er vaak weinig aan de hand. Doe je het met 2 goede vrienden en is er een stel in het spel kan het voor de nodige wrijving zorgen. Of tussen het stel, of tussen het stel en jou. En believe me, da's geen pretje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En niemand van ons (m-v-m) denkt er anders over, al is het nooit herhaald.
|
Opzich lijkt het me wel leuk, beide eigelijk ( m-m-v & v-v-m)
alleen ik weet zeker dat als ik de v-v-m met mijn vriend doe, dat ik ontzettend jaloers ga worden, ik wil gewoon niet dat hij aan een ander zit ![]() en ik heb ook veel liever intieme seks met zn 2en nu ik erover nadenk.
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring met alle sociale dingen waarbij je met z'n drieën bent, is dat er eentje altijd net iets minder 'bij hoort' dan de andere twee. Dus nee, een triootje lijkt mij niets. Dan nog liever een kwartetje.
En ik zou 't al helemaal nooit van te voren afspreken, brrr. Afspreken dat je seks gaat hebben. Dat werkt niet. |
![]() |
|
Ik zou het ook niet met mijn vriend willen, ik wil hem niet delen, zo eerlijk ben ik wel. Ik zou het ook niet met een stelletje doen, ik heb geen zin de buitenstaander te zijn. Ik zou het ook niet met goede vrienden doen, want wat doe je erna? En ook niet met volkomen vreemden, er moet wel sexuele spanning zijn. Ik val niet op vrouwen, dus dat valt af, en ik val niet op homo's, dat zit er dus ook al niet in.
De theorie lijkt me wel eens geil, maar de praktijk is zelfs om over na te denken al te lastig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, ik sta er niet afwijzend tegenover, maar de kans dat het er met/bij mij ooit van komt schat ik in als nihil. |
![]() |
||
Citaat:
Een ervaring om nooit te vergeten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me echt helemaal niets, een trio. |
![]() |
||
Citaat:
En aangezien vrouwen over het algemeen net iets meer jaloers zijn aangelegd dan mannen kan je je voorstellen dat dat helemaal geen goed plan is ![]()
|
Ja, met 2 mannen, DP, toppunt van geilheid.
Met 1 man en een vrouw, verschilt echt per keer. Iedereen denkt dat de aandacht dan alleen op de man ligt, maar dat hoeft helemaal niet. Met 2 vrouwen hoop ik ook eens mee te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Een trio is denk ik wel iets wat ik wel eens wil ervaren. Met of zonder vaste vriendin. Als zij haar gevoel voor de ander net zo gescheiden kan houden en ik ben daar overtuigd van, dan vind ik dat best. Als zij zich er ook van kan overtuigen dat ik dat ook kan is het helemaal eerlijk. Maar mensen kunnen erg snel jaloers zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #84. Missy | 500 | 02-12-2007 22:51 | |
Seksualiteit |
Eerder triootje dan kwartetje? Soullar | 39 | 24-04-2006 16:21 | |
Seksualiteit |
DUO of TRIO wixxer | 53 | 30-01-2003 19:00 | |
Seksualiteit |