|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is seks voor jou? | |||
Waar ik voor leef. Seks is het hoogste genot. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 2.43% |
Een onmisbaar deel van mijn leven, zowel binnen als buiten een liefdesrelatie. |
69 | 27.94% |
Een prachtige manier om je liefde te delen maar enkel bínnen een liefdesrelatie. |
148 | 59.92% |
Seks is een puur lichamelijke zaak. Omdat ik lichamelijke zaken niet belangrijk vind, is seks ook niet belangrijk. |
9 | 3.64% |
Seks is de bron van al het kwaad. Ik zweer seks nu en voor altijd af. |
15 | 6.07% |
Aantal stemmers: 247. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is de bron van al het kwaad!
-=[Anti-Neuk-Front!]=- | Zeg 'Nee, ik heb hoofdpijn,' tegen zinloze seks. Ik ben tégen zinloze seks. Zie ook www.zinlozeseks.tk! Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 16:06. |
![]() |
|
Een prachtige manier om je liefde te delen maar enkel bínnen een liefdesrelatie.
Ja, als ik niet van iemand houd vind ik er niets aan hoor. Ik voel me er dan ook niet goed bij. En ja, het is leuk binnen een relatie, maar het hoeft niet altijd, zeker op het begin wil ik nog even afwachten.
|
Verwijderd
|
Een prachtige manier om je liefde te delen maar enkel bínnen een liefdesrelatie...
Ik heb geen ervaring met seks buiten een relatie om, maar ik denk dat dat ook niet echt iets voor mij zou zijn... Verder is seks niet het belangrijkste hoor in mijn relatie, maar het is wel fijn, ja om samen de liefde te delen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gestemd op: onmisbaar deel van mijn leven.
Ik zou wel zonder kunnen hoor soms, er is natuurlijk meer in het leven dan sex....maar het (ook alleen het verlangen naar sex of iemand voor de sex) zorgt voor een gezonde energie, voor evenwicht in je lichaam, goede stofjes, je mens voelen... Je raakt er ook de diepere dingen in jezelf mee: tot de kern komen, je dierlijkheid voelen, je verbonden voelen met alles, je verbonden voelen met je partner en dat soort dingen.... Sex kan echter ook slecht werken als het slecht gebruikt wordt.....tis een krachtig iets... Ben op dit moment buiten mijn relatie niet actief.....durf daar momenteel mijn relatie niet voor op het spel te zetten, zeker niet nu het goed gaat...en ik weet van mezelf dat ik moeilijk met leugens om kan gaan (ze voor me houden bedoel ik)...dussss..... Maar ik verlang wel eens naar sex buiten mijn relatie. Soms, als ik in een 'geile' periode ben, zie ik weleens mensen waarvan ik dan denk: Shit ik heb zin in jou maar dat kan niet. Ik denk ook niet dat mensen monogaam gemaakt zijn (waarom zou sperma anders gemaakt zijn om ander sperma te 'blokken' etc.?)....mensen zijn tegenstrijdig gemaakt op dit gebied, heeeeel tegenstrijdig....(wel monogaam willen zijn maar het niet kunnen, jaloezie, vrije relaties die dan stuk lopen omdat de een meer seks heeft buiten de relatie dan de ander of omdat de een toch verliefd is geworden op een ander etc. etc.) Af en toe is het jammer dat je niet gewoon met iedereen sex kunt hebben wie je wilt....maarja, dat dat niet kan zorgt natuurlijk wel voor een stukje spanning en verlangen. Af en toe zou je ook wel met meerdere mensen op bepaald vlak lichamelijk willen zijn...sex of knuffelen...en dan is het jammer dat je je relatie meteen verpest als je gewoon je liefde wilt delen met een ander...ik weet niet of een hart maar 1 persoon in zich kan dragen.....tja het houdt het wel overzichtelijk, maar of het ook reeeel is? En dan nog iets: relaties zijn er wat mij betreft ook om meer over jezelf te weten te komen. Omdat ieder persoon weer andere aspecten in je aanspreekt en je steeds kennismaakt met andere levensvisies etc. Dit geldt voor omgaan met vrienden maar ook voor liefdes/sexrelaties.....sex is een middel om verbondenheid te uiten/ voelen.....en dus dan ook meer (willen) afstemmen op die persoon en dus meer te leren...relaties zijn intensief en je leert dus ook veel soms....jammer vind ik dan dat je maar met 1 persoon tegelijk een relatie kan onderhouden en dus ook maar een beperkt aantal aspecten van jezelf aanspreekt, want iemand anders zou weer andere dingen in je aanboren etc. Behalve de sex, zou ook dit voor mij een reden zijn om vreemd te gaan...alhoewel het dan ook alleen maar vriendschap zou kunnen zijn...mja vaag.. Maja und so weiter...... Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 00:17. |
![]() |
||
Citaat:
Seks is een primaire levensbehoefte, net zoals eten en slapen. Het probleem is dat het de enige primaire levensbehoefte is die niet per definitie makkelijk bevredigd kan worden, waarom denk je dat er zo veel mensen naar de hoeren gaan? Ik kan ook best een paar weken zonder seks hoor, je gaat er neit dood aan, maar dat je in een relatie makkelijk zonder seks zou kunnen maak je mij niet wijs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoe kan je van zo'n vraag nou een meerkeuzevraag maken?? er zijn nog wel 1000 meer antwoorden mogelijk. ik heb dan ook niet gestemd, voor mij zou: een onmisbaar, minder belangrijk, zowel geestelijk als lichamelijk deel van een relatie of een leuk lichamelijk iets buiten een relatie om meer in de buurt komen.
||
![]() |
Citaat:
ik heb gekozen voor fijn, maar niet het belangrijkste (om t ff samen te vatten). eigenlijk is mijn argument hiervoor als ieder ander en ook logisch: seks is iets wat onmisbaar is, maar het overheerst mijn leven niet. het is niet het belangrijkste. dat we van elkaar houden en respecteren vind ik veel belangrijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kheb gekozen: "mooie manier om liefde te uiten, alleen binnen relatie", ik dan dat ik er dán het meest van zou kunnen genieten, dat het dan ook 'echt' intiem is...
voor mij moet de 1e keer nog komen maar loop er niet achtereen te stressen, wanneer t me overkomt, overkomt me t. ik zie seks niet als een onmisbaar deel van mn leven, een relatie wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() grtz |
![]() |
|
ik weet niet goed wat ik moet stemmen, vind sex wel belangrijk in een relatie maar zou het ook doen zonder dat ik een relatie heb denk ik. dat weet ik eigenlijk wel zeker, heb voor mijn huidige vriend een sexmaatje gehad. het was een goede bekende van mij, ik weet niet of ik het met een onbekende zou doen..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
Seksualiteit |
Schuldgevoel na "eerste keer" Somerandomguy | 22 | 31-08-2015 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof en seks kreeftjepeefje | 111 | 25-06-2009 11:46 | |
Verhalen & Gedichten |
kort stukje voor schoolkrant, seks voor huwelijk *carmen* | 14 | 15-03-2007 09:18 | |
Seksualiteit |
Wat is voor jou macht? Thee Muts | 26 | 03-05-2006 09:18 | |
Liefde & Relatie |
vraagjes...jeweetwel... Secreet | 57 | 28-02-2002 23:37 |