Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
idd
Citaat:
Op Kazaa staat toch voornamelijk mainstream... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh wil je white power muziek? Skrewdriver moet je dan maar downloaden, alles wat niet op "all skrewed up" staat is allemaal white power en nationalistisch gejank.Ik denk dat die band echt de grootste impact heeft gemaakt op white power gebied, qua muziek dan.
||
![]() |
Citaat:
maar iemand welis gelezen over blanken en aziaten zijn superieur tegenover zwarten.... behoort tot een uitgebreid onderzoek, ze zeggen dit niet zomaar.. Je kan er dus niet omheen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(wtf moet dit op muziek???) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ook al waren ze paars en het waren er geen.. dat is dan toevallig. wat fokt het. donkere getinte mensen zijn MENSEN ja. en nelson is een goed voorbeeld voor grote denker even als martin luther king. dus stfu man...
|
Verwijderd
|
Ik heb opzich niks tegen hun muziek. Ze hebben een mening, en die willen ze graag laten horen. En dat het toevallig een racistische mening is.. tja, dat zal dan maar zo zijn.
Ik zelf begrijp verder nog steeds niks van hun, en vind het gewoon grote onzin dat blanke mensen boven donkere mensen staan en nog meer van dat soort onzinnige uitspraken. Maar ik maak mij er verder niet druk om, zolang het maar blijft bij woorden. (alhoewel dat helaas niet altijd het geval is). Ik heb verder wel veel interesse in de mensen die hierna luisteren en die het er mee eens zijn. Ik zelf luister er ook wel eens na, gewoon om het te proberen te begrijpen waarom ze dat allemaal roepen, maar dat wil maar niet echt lukken |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog iets, de mens stamt niet af van de aap, en dat is eveneens onderzocht. En de reden waarom wij geen grote zwarte denkers kennen (wat ik overigens grote onzin vind, kijk naar een mandela en een luther king) is puur omdat onze westerse wereld blank-gericht is. De westerse maatschappij is nog steeds zo racistisch als wat. Dat is net zo goed de reden waarom er vrijwel geen non-westerse topmensen in het bedrijfsleven zijn. Daar komt nog bij dat superioriteitsgevoel zich ontwikkeld als er een behoefte aan is, bijvoorbeeld in de vorm van angst. De westerse wereld is gewoon bang voor de "bedreiging" die er heerst vanuit de rest van de wereld. Geen oorlogsdreiging of iets in die zin, maar in de zin van zich ontwikkelende economiëen, landen met een enorm potentieel, wat als de miljoenen mensen in afrika en azië een goed ontwikkeld onderwijssysteem op poten zetten? Dan is de kenniseconomie niet een exclusief westers iets meer...
Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 21:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan op een bepaalde manier muziek veel kracht bij staan. Kijk alleen al naar de emoties die het bij zoveel mensen teweeg brengt, of je het er nu mee eens bent of niet.
Ikzelf luister ca 60/70% WP/Pro-folk, laat 't daar aub mee gezegd zijn. Ik heb geen behoefte meer aan ellenlange nutteloze discussies, of iemand moet iets van waarde toe te voegen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oja ik ben tegen whitepower ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ben jij er trots op dat je Nederlander bent? Cookie | 164 | 19-12-2004 17:09 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Lifestyle |
skinheads NBV | 148 | 09-03-2004 13:19 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |