Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Met Istanbul als super moderne wereldstad echt een relaxte stad. En verder is het land gewoon super mooi en kei lekker om je vakantie in door te brengen. Lekker warm in de zomers. Overdag zwemmen & op het strand. De lekkerste ijsjes van de wereld 's avonds laat als het snikheet is. ![]() Ik ben verder gewoon een mix, en op de rest ben ik niet zo heel trots. Vind het ook niet erg. Gewoon neutraal. Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 19:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben overigens wel tevreden met mijn Nederlandse nationaliteit, maar heb daarbij geen behoefte om met mijn nationaliteit te pronken... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Grappig he? |
![]() |
||
Citaat:
Juist. Laat ik het duidelijk zeggen: Het is menselijk (dus arrogant, egocentrisch, etc.) om te denken dat er ook maar één systeem is dat HELEMAAL perfect is. Jij spuit dus stieren stront in het rond. |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, misschien de economische groei in de Gouden Eeuw.
||
Citaat:
![]()
|
Ik begrijp jullie autochtone Nederlanders echt niet.
Jullie voorouders hebben ervoor gezorgd dat een stukje moerassig onbewoonbaar stukje wereld is omgetoverd naar een bewoonbaar stuk land. Nederland is misschien wel het allervrijste land van de wereld. Je mag hier gewoon wiet kopen in de winkel, terwijl je daar in sommige landen de doodstraf voor krijgt. Het Nederlands voetbal elftal gaat goed. Veel talentvolle jonge spelers die het in de toekomst gaan maken. en dan heb je nog hockey, zwemmen, paardrijden. Ik vind dat als een land met 16 miljoen mensen binnen een groep van 6000 miljoen mensen dit heeft weten te bereiken, ze er best wel trots op mogen zijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens lijkt het me stug dat mijn voorouders mee hebben geholpen van dat moerassig onbewoonbaar stukje wereld wat bewoonbaars te maken, maar dat terzijde... ![]()
||
Citaat:
En waarom moet je alleen op intelligente mensen trots zijn? Je hebt naast de wetenschap ook nog zoiets als cultuur. Zoiets als sport. En die sporters zijn wel het product van deze maatschappij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jullie voorouders er niet waren, was er nu geen Nederland, of in ieder geval zou het een veel kleiner land zijn geweest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ik tof vind aan NL is: - drugsbeleid - schattige huisjes - fietscultuur ![]() - molentjes ![]() ![]() wat ik tof vond, maar steeds meer zie verdwijnen: - vrijheid - tolerantie wat ik haat: - het klimaat (wat een kutweer is het hier meestal ![]() - groeiende agressie, haat en intolerantie naar elkaar - de niet al te propere geschiedenis met veel moord, bloedvergieten, onderdrukking, kolonialisme en mensenhandel - de taal vind ik niet zo mooi zoals ie in het dagelijks leven gebezigd wordt. Kan wel literair gezien mooi zijn,.. maar als gewone spreektaal vind ik er niks aan.
|
Ja, maar niet zoals bijvoorbeeld een italiaan trots is op zijn land. Ik vind wel dat ik in een mooi, veelzijdig land woon, waar ik me nooit hoef te vervelen. Daarnaast hebben we op diverse gebieden veel rijkdommen en hoeven we niet onder te doen voor de 'echt' grote landen, zoals op economisch, literair, muzikaal en educatief gebied.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en dat die grenzen op zich niet zoveel zeggen. Behalve als er voetbal is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ff een vraagje DJLAD | 35 | 16-06-2013 21:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Waar spaar je voor? Shitonya | 87 | 10-09-2004 19:24 | |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 |