![]() |
||
Citaat:
|
Na een weekje kon ik weer eten..dat deed nog wel wat pijn, maar toen had ik heel erg veel honger, dus kon me die pijn niet zoveel meer schelen
![]() Ik praatte nog wel 2 weken een beetje raar denk ik, na dat ik mn amandelen er uit had
|
oke...
tis nu 7 dagen na de operatie, en toen ik vanmorgen wakker werd had ik het gevoel dat ze met een mes in mn keel hadden zitten snijden. Komt misschien ook door de droogte of zo. Maar k heb het gevoel dat er geen eind aan komt! k Kan gelukkig wel gewoon eten, praten is nog een beetje raar... de R blijft nog steeds weg! ![]()
|
![]() |
Nee, dat blijft niet.....
ik had na een week ook t gevoel dat dr geen eind aan kwam....maar dat komt er heus wel....geduld....als t na 2 weken nog steeds nie minder wordt, dan moet je mss es naar de huis/kno-arts, maar dat zal wel nie zo zijn. En die pijn 's ochtends komt idd doordat t dan droog is, dan gaan de wonden n btje trekken zeg moar...kan je t beste even wat drinken, dan wordt t gauw minder als t goed is..
|
Ik heb dat vorig jaar ook laten doen en het deed zoooveel pijn. Idd ook het bloed uitkotsen, niks kunnen eten, bijna niet kunnen drinken, een week niet kunnen praten ongeveer. Toen ik na een week iets wilde eten deed het zoveel pijn dat ik van schrik nog een week niks durfde te eten. Maar na twee weken was het weer over en kon ik normaal praten. succes.
||
Citaat:
|
![]() |
Joh, t is net een week geleden, is heel normaal, dat je nog nie helemaal controle over je (zang)stem hebt
![]() k weet nie of ze jou hebben uitgelegd hoe prcies je amandelen verwijderd worden?....Ze hebben dus een soort apparaatje met twee scherpe kanten ... ze noemen het ook wel de guillotine (geen grapje!) en daarmee trekken/draaien/snijden ze de keelamandelen eruit.....je kan je dus voorstellen dat er behalve een wondje ook best zwellingen enzo ontstaan...en daarna littekenweefsel....blabla....... Maarja, over dat zingen: ik was in het begin ook superbang dat ik niet meer genoeg kracht zeg maar achter mn stem zou kunnen zetten, dat heeft ook best even geduurd, (vooral omdat ik net toen t weer beter ging ziek werd). Dus ik snap hoe t voelt, maar gewoon even rustig aan doen, accepteren dat t even niet gaat en langzaam aan opbouwen.....Het komt echt goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar ben eigenlijk ook een beetje bang voor de narcose. Hoe gaat dat nou precies in zn werk en waar krijg je de narcose? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gekke harde stukjes vanuit je keel? HmmIk | 37 | 19-07-2006 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Amandelen eruit laten halen...Wie nog meer? DO EE.B | 10 | 18-09-2005 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
amandelen laten knippen watermuis | 19 | 18-03-2005 18:04 | |