Ik heb met grote verbazing de zinnen gelezen waarin je verteld wat er is gebeurd. Toch moet je je realiseren dat dit niet uniek is, maar pas als je het zelf heb meegemaakt weet je hoe groot de impact is.
Deze week is voor mij een emotioneel al een zware week, ik probeer zoveel mogelijk thuis te zijn. Toch heb ik besloten om gisteren naar school te gaan.
Op de terugweg zat ik in de bus en kwam daar een vriend tegen. Vervolgens stapte er 6 meisjes in. Zij gingen achter en voor ons zitten en heen en weer te lopen. Ze gingen de hele tijd schreeuwen en schelden. De bus reed gewoon door... Vervolgens keek ik één meisje aan. Dat had ik dus niet moeten doen, want ze zei het volgende: moeten je 2 tanden door je lip geslagen worden door een Surinamer? Ik mocht niet lachen van ze en ze begonnen te schelden en te tieren. Ik zei tegen die vriend dat ik snel hoopte dat ik thuis zou zijn, achteraf was dit een aanleiding tot een escalatie.
Nu is jou boodschap dat ik er wat aan moet doen, maar ik heb juist besloten om er niet meer aan te denken, is er uberhaupt iets concreets dat ik nu kan doen?
En dat ik eindelijk eens m'n rijbewijs moet halen, zodat ik met de auto moet gaan vind ik dus geen oplossing.. (Alhoewel.....)