Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mijn eerste relatie was ook vrij serieus..was er ook helemaal kapot van toen ze het uitmaakte naar 5 maanden...daarna probeerder we vriednen te blijven maar ik kwam er maar niet overheen...tot ik op een gegeven moment tegen aar zei...ik wil geen contct meer met je...heeft 2 maanden geduurd...nu spreek ik haar weer gewoon en zijn we weer vrienden...
en ben ik inmiddels nog gelukkiger met mijn nieuwe vriendin.. terwijl ik toch echt bij haar dacht dat zij alles was..
||
Citaat:
|
Het is heel bijzonder als een jongen en een meid op deze manier zo goed en innig bevriend kunnen zijn zonder dat er uiteindelijk meer gaat gebeuren (wat idd het risico geeft die vriendschap te verpesten). Dus wat jij nu hebt met haar, daar mogen velen jaloers op zijn. Ik denk dat je daar ook best trots op mag zijn al weet ik dat het moeilijk is te accepteren dat er nooit iets meer zal komen zonder het risico te nemen dat wat jullie hebben verpest wordt. Daar weet ik alles van. Ik heb zelf voor die keuze gestaan, heb het risico genomen en tot nu toe heb ik daar 0,0 aan spijt van, maar ik kan ook niet (ver) in de toekomst kijken dus wie weet hoe het zit over 2 jaar?
Uiteindelijk is het een keuze die je zelf zal moeten maken mocht je er ooit voor komen te staan, en niemand kan je daarin helpen ben ik bang, al hadden velen dat heel graag gewild.
|
Mjah alhoewel de situatie bij mij n btje anders is herken ik het gevoel helemaal
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me alleen Jason2 | 34 | 12-01-2011 22:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stukje uit mijn boekje Bikinie-meisje | 19 | 19-08-2003 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |