Ja, daar was ik altijd erg jaloers op. Bij m'n exen dan, want m'n vriendje heeft geen exen waar ik jaloers op kan zijn.
M'n laatste ex had een ex met wie hij meer dan een jaar een relatie had gehad. Dat was z'n eerste echte vriendin, ze waren ook samen op vakantie geweest, hij had alles voor het eerst met haar gedaan, ook sex, enz.
En daar kwam nog bij dat zij het uit had gemaakt, dus dat hij misschien nog wel gevoelens voor haar had, enz.
Gelukkig was het al een tijd geleden dat het uit ging met haar.
Ik zei weleens dat ik bang was dat ik niet aan die ex kon tippen en dan zei hij heel lief: "je hoeft aan niemand te tippen, je bent al mijn nummer 1". Maar we hadden het eigenlijk nooit zo over die ex.. ik werd wel altijd onzeker als hij iets vertelde over iets speciaals dat hij voor haar had gedaan op vakantie, enz.
Bij m'n andere ex was het wat ingewikkelder. Hij had een aantal vriendinnen gehad en was ook nog eens verliefd geweest op een vriendin van ons allebei. Hij had veel meer ervaring dan ik en daar werd ik sowieso onzeker van. En ik was ook altijd jaloers op die vriendin, ze was nl sowieso niet echt te vertrouwen en stookte ons een beetje tegen elkaar op.