Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 17:50
Yummie
Yummie is offline
Ben jij ook wel es jaloers op het verleden van je partner? Om welke reden dan ook op het gebied van liefde/sex whatever?
Omdat je bijvoorbeeld weet dat hij/zij een super lkkr ding als ex heeft , waarover jij je onzeker maakt?! Omdat je bang bent niet aan die persoon te kunnen tippen?! Ik wel. Hoe zit dat met jou??
Oud 29-03-2004, 17:53
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nee.
Het is zijn ex, het is uit (bij mij was het dan zo dat hij het had uitgemaakt) en het is niets voor niets uit. Dus..
Hij heeft voor mij gekozen, dus waarom zou ik jaloers zijn op zijn ex?

Kan het me wel voorstellen, maar tis eik nergens voor nodig!
Oud 29-03-2004, 17:54
Poesket
Poesket is offline
IK ook,

maar wat je in je4 hoofd moet houden is dat zij niet voor niets zijn EX is. Ze behoord dus tot het verleden...

Is makkelijk gezegd maar pobeer het niet te veel met hem er over te hebbben, wordt je nog onzekerder van. Concentreer je op een toekomst met hem.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:55
leucomelas
leucomelas is offline
pff, mijn vriend heeft een verleden in een ander land *4 jaar!* en heeft daar ook zat mooie en lieve miesjes gekend... daar voor het eerst serieuze relatie gehad.. tja, jammer dat het niet met mij was... zijn ex hier, is fotomodel en echt geweldig mooi, woont bij mij in de wijk maar was totaal niet lief tegen hem... toch ben ik weleens onzeker omdat zij zo ongelofelijk mooi was, maar verder... ben ik wel liefver
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:59
juno
juno is offline
Als ze van voor mijn tijd is, maak ik me er niet druk om. Hij heeft nou eenmaal een verleden, die heb ik zelf ook, en dat ligt achter ons.

Ze moet hem niet nog steeds achternalopen of claimen, want dan is ze niet verleden tijd maar een gewone concurrente en dan moet ik haar niet.

Ze mag wel normaal met hem omgaan, hij hoeft haar heus niet te verketteren of lullig tegen haar te doen of een hekel aan haarte kweken. Dat is zo;n onzin. Dat gevoel zat er ooit, voor al mijn voorgangsters, en daar verander je niks meer aan. Ik ben toch ook op anderen verliefd geweest? Heb van anderen gehouden, en hete stomende en heerlijke intieme sex mee gehad? Ik heb er ook ruzie mee gemaakt en er verdriet om gehad. Dat hoort er allemaal bij.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:03
Sade
Sade is offline
O ja, zeker wel.

Hij heeft twee lange relaties gehad, en er is mij verteld dat z'n laatste vriendin een heel mooi meisje was. Dus ja, soms denk ik er echt wel eens aan hoe hij met haar was, en of zij soms leuker, mooier of beter was dan mij. Stom natuurlijk, maar daar doe je niets aan. Maar het feit dat hij nu met mij is, zegt toch genoeg, denk ik zo
Oud 29-03-2004, 18:12
Yummie
Yummie is offline
Tjah. Het is eigenlijk super onzinnig om je druk te maken over het verleden van je partner. Het is wel moeilijk als je weet dat een van z'n exen een lkkr blond wijf was dat haar grenzen niet kent.. zo'n sexbom zegmaar. Ik ben wat meer terughoudend wat dat betreft, daar maak ik me dan weer onzeker over snappie?
Oud 29-03-2004, 18:15
Verwijderd
nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:16
miro
miro is offline
Ik weet niet of het jaloersheid is. Ik krijg wel altijd een rottig gevoel als ik bijvoorbeeld denk aan de meisjes waarmee ie naar bed is geweest (iemand die veeeeel ouder is dan hem) Maar ik voel dat niet als jaloersheid, kweet niet wat t is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:17
Mindfields
Mindfields is offline
Neuh, hij zit zijn exen altijd af te zeiken..
Oud 29-03-2004, 18:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Waarom zou je jaloers zijn op het feit dat hij iets met een 'lekker ding' heeft gehad? Ik mag hopen dat je hem leuker vindt dan zijn ex
Oud 29-03-2004, 20:45
Luna
Luna is offline
Ja in het begin had ik dat wel een beetje bij mn exvriend, was ik soms onzeker want zijn ex is een heel mooi meisje, maar voor mn onzekrheid waren ook andere redenen. Na een paar maanden was dat echt helemaal verdwenen gelukkig.
Oud 29-03-2004, 22:02
Yummie
Yummie is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 29-03-2004 @ 19:15:
nooit gehad
Nog nooit? Nooit een vlaagje van jaloezie?! Da's knap....
Oud 29-03-2004, 22:19
Verwijderd
Oh ja hoor, herken ik heel erg. Het liefst vergeet ik gewoon dat hij een verleden heeft gehad. Ik zou die van mij trouwens ook wel willen wissen. Niet omdat hij nou zulke geweldige vriendinnen heeft gehad, maar alleen al om het feit dat hij ze heeft gehad! Het liefste zou ik het eerste zijn met alles! Gelukkig ben ik wel de eerste met wie hij serieuse toekomstplannen heeft, en dat maakt het gevoel stukken minder....

* GrIjNz *
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:30
snoopy
snoopy is offline
Tis niet dat ik jaloers ben. Jaloers wil nl. zeggen dat ik met ze wil ruilen, en dat wil ik niet. Zij HADDEN een relatie met hem, ik HEB er een!
Maar goed... ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt. Het gekke is dat ik daar bijna nooit last van heb. Ik ben zo jaloers dat ik ervoor in therapie ben (gaat stuk beter!!), maar op exen... tsja... Tis alleen soms het idee dat hij dingen die hij met mij doet (en dan niet alleen seks, maar ook gewoon... naar de film oid) ook met hen heeft gedaan.
Ik zou wel heel jaloers worden als een van hen hem probeert te versieren, denk ik.
Oud 30-03-2004, 10:47
Stefanie
Stefanie is offline
Niet jaloers omdat zij zo'n leuke meid is, maar wel jaloers omdat zijn ex nog steeds zijn ex is en ook een vriendin van hem...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:09
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn vriend heeft geen spannend verleden. Hij schaamt zich voor zijn exvriendin (en ik kan heel goed begrijpen waarom... ) en hij heeft bijna niks met haar gedaan.....
Oud 30-03-2004, 11:16
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2004 @ 12:09:
Mijn vriend heeft geen spannend verleden. Hij schaamt zich voor zijn exvriendin (en ik kan heel goed begrijpen waarom... ) en hij heeft bijna niks met haar gedaan.....
Schamen voor je ex-vriendin? Hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:33
Gothic
Gothic is offline
Gelukkig heeft m'n vriend geen betekenisvolle relaties gehad. Alleen een paar keer dronken wat aangegaan geloof ik. Verder heeft hij geen foto's van ze, heel erg bijzonder was het niet. Ach als ik eraan denk, zal ik jaloers worden, maar er is gelukkig nooit een aanleiding dat het mogelijk is
Oud 30-03-2004, 12:09
Verwijderd
Ik ben al jaloers op het feit dat hij in de tweede verliefd was op een ander meisje dan ik . Maar ik ben gelukkig nooit héftig jaloers en ik kan het goed negeren.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:16
Verwijderd
Ja, daar was ik altijd erg jaloers op. Bij m'n exen dan, want m'n vriendje heeft geen exen waar ik jaloers op kan zijn.

M'n laatste ex had een ex met wie hij meer dan een jaar een relatie had gehad. Dat was z'n eerste echte vriendin, ze waren ook samen op vakantie geweest, hij had alles voor het eerst met haar gedaan, ook sex, enz.
En daar kwam nog bij dat zij het uit had gemaakt, dus dat hij misschien nog wel gevoelens voor haar had, enz.
Gelukkig was het al een tijd geleden dat het uit ging met haar.
Ik zei weleens dat ik bang was dat ik niet aan die ex kon tippen en dan zei hij heel lief: "je hoeft aan niemand te tippen, je bent al mijn nummer 1". Maar we hadden het eigenlijk nooit zo over die ex.. ik werd wel altijd onzeker als hij iets vertelde over iets speciaals dat hij voor haar had gedaan op vakantie, enz.

Bij m'n andere ex was het wat ingewikkelder. Hij had een aantal vriendinnen gehad en was ook nog eens verliefd geweest op een vriendin van ons allebei. Hij had veel meer ervaring dan ik en daar werd ik sowieso onzeker van. En ik was ook altijd jaloers op die vriendin, ze was nl sowieso niet echt te vertrouwen en stookte ons een beetje tegen elkaar op.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:35
Gwinnie
Gwinnie is offline
ja. als ik er te veel aan denk dat hij met hun ook 'klef' was denk ik: 'moest dat nou'

maar ja, dat heb ik zelf ook gedaan natuurlijk dus ik stel me aan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Yummie schreef op 29-03-2004 @ 23:02:
Nog nooit? Nooit een vlaagje van jaloezie?! Da's knap....
nee nog nooit, der was nooit iets waar ik jaloers op had kunnen zijn, ik ben t zelf niet, en de exen van hem waren geen aanleiding tot jaloesie
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:51
Qimm
Qimm is offline
nee, absoluut niet jaloers. Zijn ex was een enorm kreng. Dus wat ik ook doe, ik ben altijd beter dan haar, ookal trek ik al zijn buikhaartjes er met een pincet uit. Zelfs dán ben ik nog leuker dan zijn ex
Oud 30-03-2004, 19:20
Verwijderd
Ja, ik ben wel jaloers..Hij heeft onder andere op sexgebeid al meer meegemaakt als mij, en ik zeg niet dat ik perse wil weten hoe dat is, maar ben wel nieuwsgierig, maar dat komt vanzelf wel.

En hij heeft een goede band met verschillende exen van hem. Ik niet..En dat steekt, waarom kan hij het wel en ik niet,zelfs niet met die ene waar ik 19 maanden mee heb gehad.

En hij kan dingen goed van zich afzetten, dat heeft hij in het verleden geleerd. Ik wou dat ik zo sterk was, en ECHT leerde van mijn verleden, maar helaas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2004, 19:26
Verwijderd
Ik ben wel een beetje jaloers. Ik had wel meer willen slettenbakken voordat ik deze meneer ontmoette.
Qua exen ben ik niet jaloers. Ze zijn niet voor niets exen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:58
Verwijderd
Niet Jaloers, vind wel iets niet zo leuk: Had liever gehad dat ik mn vriends eerste zou zijn geweest qua sex... maar ja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 08:43
MaOeN86
MaOeN86 is offline
heej daar!

ik heb ook een vriend die een verleden heeft, en een ex van hem zoekt regelmatig contact met hem op, ik vind dat op zich best vervelend....en hij ook...ma ik maak me niet zo'n zorgen hij heeft voor mij gekozen en niet voor haar!

xxxx

MaOeN86
Oud 01-04-2004, 19:34
ilse
ilse is offline
ik ken dat ook..

mijn vriend heeft een ex, waarmee het uitging door de afstand, en in de zomer gaat hij vlak bij haar op vakantie... 2 weken en ik ga niet mee... op maar 10 kilometer afstand... *zucht*.

daarbij heb ik foto's van haar gezien en het is toch zeker geen lelijk meisje...!

Bah, geen zin in de vakantie.

voor de rest van het jaar: ze woont toch ver weg, en hij koos toch voor mij??

maar af en toe....
Oud 01-04-2004, 20:04
LilDushi
LilDushi is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 08:46
Optima
Optima is offline
jaloers? ik weet niet of je het zo moet noemen. Hij heeft wel meer 'ervaring' dan ik, en als ik ooit nog met hem zou eindigen dan zou ik het jammer vinden dat ik niet wat meer ervaring had op liefdesgebied.

Maar ach, zo erg is het niet. Kheb 3 vriendjes gehad ( waaronder hij) en hij zo'n 6 vriendinnetjes.
Oud 02-04-2004, 09:55
Punkygirl
Punkygirl is offline
ja ik kan heel erg jaloers en onzeker worden over zn verleden..
Heb ik nog steeds last van af en toe alhoewel ik mn best doe om het te onderdrukken..
En dan vooral als ik hoor dat hij weer met dr heeft gepraat of dergelijke..
Oud 02-04-2004, 12:27
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 12:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik weet niet echt of jaloers het juiste woord is

maar ik voel me iig onzeker door het verleden van mijn vriend. hij heeft een relatie gehad van 2 jaar, en is met 3 meisjes naar bed geweest. hij was mijn eerste en ook mijn eerste vriend waarmee ik een langere relatie heb
dus ja...soms voel ik me zo niet-goed-genoeg, alsof ik minder vestand heb over dingen en hij weer terugwilt naar zn ex enz.

maar dat heeft dan weer met mijn onzekerheid te maken. heb 0,0% zelfvertrouwen, dus ja
Oud 02-04-2004, 12:43
puk_666
puk_666 is offline
ik ben niet echt jaloers op het verleden
het is meer dat hij een ex heeft waar hij 3 jaar een relatie mee heeft gehad en ook seksueel...
en hij is bij mij pas mijn eerste ik voel me hierdoor weleens erg onervaren...
en vind het eng om verder te gaan om die reden...
Oud 02-04-2004, 12:45
Verwijderd
ik en m'n vriend zijn allebei wel een beetje jaloers.

maar ja, samen exen afzeiken is soms wel fijn...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 20:52
ilse
ilse is offline
me vriend en ze vader waren aan t praten en op een of andere manier kwamen ze op me vriend ze ex terecht ( ) maar goed, daar was ik bij. me vriend zo: o, die heb ik al heel lang niet gesproken (o ja, ging over aanslagen in madrid, zij woont in spanje).

toen was ik wel even errug blij
Oud 05-04-2004, 20:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
miro schreef op 29-03-2004 @ 19:16 :
Ik weet niet of het jaloersheid is. Ik krijg wel altijd een rottig gevoel als ik bijvoorbeeld denk aan de meisjes waarmee ie naar bed is geweest (iemand die veeeeel ouder is dan hem) Maar ik voel dat niet als jaloersheid, kweet niet wat t is.
ja dat heb ik ook idd. Ik weet dat hij 2 keer ofzo een one night stand heeft gehad en daar ben ik niet blij mee, ik zou alleen niet weten waarom, misschien omdat ik het niet bij hem vind passen . Maar over exen ben ik niet jaloers, want die heb ik gezien en tja...dat was het eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:11
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb dat wel dat jaloerse gevoel
zou willen dat t er niet was maar dat heeft misschien met mijn onzekerheid te maken
heb laatst zelfs zn ex voor t eerst gezien en die zat meteen te stoken dus nu kan ik dat mens helemaal neit meer luchten of zien (hij gelukkig ook niet ze hadden nl een maandje of 2 contact en dat is gelukkig door haar domme gedrag over..)
ik kan er niet tegen als ik dnek aan t feit dat ie ook met hun in bed heeft gelegen ook al heb ik zelf ook een para anderen gehad.. mn vriend heeft dat gevoel dnek k ook, maar ik maak er soms meer een punt van vooral als we ruzie hebben...
kgeef t eerlijk toe ik ben wat dat betreft erg jaloers!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 11:55
Yummie
Yummie is offline
Op dit topic staan eigenlijk alleen reacties van girlz...
Jongens, hoe zit dat met jullie??? Ook wel es jaloers op et verleden van je meissie? xxx
Oud 07-04-2004, 12:04
Zeldom
Zeldom is offline
Mwa kan niet zeggen dat ik jaloers ben op zijn verleden op dat gebied. Ik bedoel, we hebben allebei al eerder een relatie gehad dus ja. En alsnog, niet aan die persoon kunnen tippen.. Er is een reden waarom zij z'n ex is toch
Als hij zou laten merken dat zijn ex dit of dat allemaal veel beter deed zou ik wel jaloers worden ja. Maar dat zou dan ook vrij ontactisch zijn.
Oud 07-04-2004, 12:06
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Ik denk niet dat mn vriendin jaloers op mijn verleden is. Eerder dat ze zich ervoor schaamt ofzo Op wat voor gebied dan ook. Zij is namelijk mn eerste vriendin(en vrijdag 2 jaar al weer )...
Op haar verleden ben ik niet jaloers, waarom weet ik eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Paul van Shark schreef op 07-04-2004 @ 13:06 :
Ik denk niet dat mn vriendin jaloers op mijn verleden is. Eerder dat ze zich ervoor schaamt ofzo
Wat een gezeur zeg! Dat mensen zich zouden moeten schamen voor hun gebrek aan ervaring...

Ik heb hiermee geen kritiek op jou hoor, maar op de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:08
kayce
kayce is offline
Gelukkig was ik zijn eerste en hoef ik me daar neit druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:53
Verwijderd
mn vriend vertelt zulke rare verhalen over zn exen dat ik nóóit jaloers op ze zal worden hehehe maar ik ben sowieso niet jaloers, zolang ie bij mij is vind ik et wel best allemaal.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:10
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Zeldom schreef op 07-04-2004 @ 13:04 :
Mwa kan niet zeggen dat ik jaloers ben op zijn verleden op dat gebied. Ik bedoel, we hebben allebei al eerder een relatie gehad dus ja. En alsnog, niet aan die persoon kunnen tippen.. Er is een reden waarom zij z'n ex is toch
Als hij zou laten merken dat zijn ex dit of dat allemaal veel beter deed zou ik wel jaloers worden ja. Maar dat zou dan ook vrij ontactisch zijn.
en omgekeerd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:59
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
jah hij kan zo iemand anders krijgen alsie wil, wat doet hij dan nog bij mij?
noujaaaa, hij is toch van mij hehe daar kunnen zijn exen niet tegen op!
Reageren

Regels voor berichten