![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() k heb hetzelfde. ik weet ook wel dat het er eigenlijk helemaal niet toe doet, maar toch voel ik die soort van lichtelijk jaloerse gevoelens wel eens. zij was overigens de eerste voor mij, maar ik dus niet voor haar. het is gewoon.. je deelt iets met mekaar, iets heel intiems, iets heerlijks, en dan weet je dat er al iemand voor jou is geweest die ditzelfde met haar, jouw liefde, jouw alles, gedeeld heeft. ikzelf ga me er dan ook altijd een beeld bij vormen, dus dan beeld ik me letterlijk in dat een van die andere jongens, die ik stuk voor stuk ken en het absoluut niet gun met mijn meis te zijn, gewoon bezig zie met haar bijvoorbeeld. daar kan ik niks aan doen gebeurd vanzelf in me hoofd. en dan schiet er toch zo'n enorme steek van jaloezie en pijn door me heen.. dus zoals ik al zei.. kan je helemaal volgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gebeurd heel af en toe nog wel eens dat die gedachte door mijn hoofd schiet, maar dan denk ik weer aan mijn eerste post in dit topic ![]() Oftewel: dan bedenk ik me weer dat het me eigenlijk niets kan schelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarover gaat het hem net, ik ben niet nummer zoveel. Ik ben zijn vriendin, ik ben de vrouw van wie hij houdt en met wie hij een toekomst wil bouwen. Met mij wil hij samen gaan wonen, trouwen, kinderen krijgen.... Rare ik, toen ik jonger was heb ik me dikwijls de vraag gesteld: wil ik een onervaren iemand of niet? En toen ben ik tot het besluit gekomen dat ik een ervaren iemand wou die me alles zou kunnen leren en de leiding zou kunnen nemen. Nu heb ik geen enkele schaamte naar mijn vriend toe, gewoon omdat hij alles in handen neemt en me ook zegt dat er geen reden toe is. Terwijl was mijn eerste iemand zonder ervaring, dus even nerveus e.d. zou ik me schamen, zou ik me niet ten volle geven, en dus neit genieten zoals ik nu doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze verteld me vrij weinig over haar exen wat bedgebeuren betreft. ik heb daarbij een dubbel gevoel. ik wil het wel, maar toch ook weer niet weten. ik wil het wel weten omdat ik dr gewoon nieuwsgierig naar ben, maar wil het niet weten omdat ik weet dat het me best verdrietig maakt wat ik hoor. zij weet dat en vandaar dat ze me er niet zoveel over verteld. zeker als je dan verhalen hoort van ja die en die jongen heeft me eigenlijk alleenmaar voor dat ene gebruikt. k voel mezelf dan zo verdrietig en boos/kwaad tegenlijk dat k die andere jongen(s) zo zou kunnen killen omdat ik het ze gewoon echt niet gun en ze me meis niet waard waren en nog altijd lang niet zijn. tja.. tis wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Suspense: schrijven in verleden of in tegenwoordige tijd? Verwijderd | 8 | 06-04-2010 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Verleden MoonFairy | 14 | 08-05-2005 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
toekomstig verleden freggelfreak | 4 | 01-08-2004 14:22 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vragen over breuk met verleden Trudydewit | 0 | 18-11-2002 10:05 | |
ARTistiek |
De verleden tijd (mini-verhaaltje) Line | 2 | 22-11-2001 05:51 | |
Verhalen & Gedichten |
het verleden,de schepper van vandaag en morgen de wijze jodokus | 10 | 10-08-2001 13:18 |