Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou mij niets verbazen als die 'stijl' ooit nog in de mode raakt ![]() |
![]() |
|
Alles met Carlo en Irene *braak*
Dismissed The Osborns Viva la Bam Tmf Babe of hoe het mag heten Tell Sell ohja en eigenlijk alle programma's tot 4 uur 's middags Campinglife ![]() I love the ...op net 5 De kraamafdeling De erfenis Barend&van Dorp Bevallingsverhalen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan wil ik al die nietszeggende rtl en yorinprogramma's nog even toevoegen. Zoals bobo's in de bush enzo.. ![]()
||
Citaat:
ontopic: ik vind de modepolitie wel een erg goeie.
|
Bassie & Adriaan (ik kon en kan het echt niet leuk vinden) dan kijk ik nog liever 24 uur Tik tak op herhaling of zo.
Wat ik ook wel zonde zendtijd vindt zijn die shows van BZN en zo bij de grootste familie van Nederland de TROS...ik vraag me serieus af wie hier naar kijkt, ik heb een vrij grote familie maar ik kan er niet 1 noemen die dat doet.
||
Citaat:
![]() om over dr. phil en zn prachtige theorieën maar te zwijgen..
||
Citaat:
maar idols en dr.phil (egt hoe dom is die gast en al die amerikanen die hem egt super slim vinden hoe erg!!!) en the tribe (alsof er als er geen oudere meer zijn iedereen verf op hun gezicht gaan doen en dan coole groepen verzinnen!!! egt hoe triest en nog veel en veel meer...
Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 20:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het is eindelijk saai weer #1831 Miekje* | 500 | 30-05-2013 15:41 | |
Psychologie |
Dr. Phil *oma* | 67 | 04-12-2004 20:24 |