Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik geloof alleen in een godin. Pas als ik dood ga kan ik haar weer zien en dan blijven we voor altijd bij elkaar. Liefde.
![]() Wat ik me nou dus even afvraag. Ja sorry hoor. Zien alle christenen, katholieken of gereformeerden hun god op dezelfde manier of staat dat los van het geloof dat hun is opgelegd. ![]()
|
Verwijderd
|
voor mij zijn ze zeg maar de (duur woord) 'verpersoonlijking' van het mannelijke en vrouwelijke in de wereld en alles... een tegenstelling, net als haat en liefde, donker en licht.. mannelijk en vrouwelijke...
het is zeg maar een bepaalde vorm van het mannelijke en vrouwelijke in de natuur.. heb ik al eerder gezegd maar goed ![]() kusje |
![]() |
|
![]() |
zelf zie ik denk ik de godin als een krachtige energie, die de wereld in balans houd. ze is moeder van de natuur, die wij horen te respecteren. ze is als het ware al het "goede"op de wereld... als je het zo krom kunt zeggen...
![]() ja.....en de god. daar heb ik nog niet echt een duidelijk idee over. ik zie hem meer als het universum om ons heen, terwijl de godin de aarde vertegenwoordigd... maar ja , zelf ben ik er ook nog nie echt helemaal uit.... ![]() *BB*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() geen slechte hex zei je??? ben je er dan wel een....een hex?? ![]() *gewoon nieuwsgierig* *BB*
|
![]() |
'god' en 'godin' zijn slechts woorden die iets veel groters omvatten
allah, en 'god', en godin( ceridwen, birgit, venus etc..) zijn namen die de mens aan machten heeft gegeven waarvan zij niets van afweten dat is hoe ik t zie....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
God vs. Natuur akumabito | 47 | 10-07-2005 20:06 | |
Hekserij Moonlight fairy | 65 | 08-12-2004 15:18 | |