Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 12:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij het examen zijn er een aantal dingen die wel en niet mogen. Zo mag je bij mijn weten niet met potlood schrijven en geen typex gebruiken. Zijn er nog meer van dit soort regels? Dingen die anders zijn bij gewone SE-toetsen, dingen die nu ineens wel of juist niet mogen? Post ze hier!!
Oud 21-04-2004, 15:32
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Met potlood schrijven mag volgens mij wel, alleen werd tegen ons gezegd dat het niet aan te raden is. Er is een keer een meisje bij mij op school geweest die tien minuten voor tijd de thee over de kladversie van der brief gooide -> onleesbaar..

Verder hoorde ik dat je tijdens de examens niet de batterijen van je rekenmachine mag vervangen (dus als ze leeg zijn, en je heb nieuwe bij je mag je die nieuwe er niet indoen).

En je mag je naam niet boven je examen zetten natuurlijk
Oud 21-04-2004, 15:33
mosterd
mosterd is offline
ik heb een brief gekregen daarin staat je niet met potlood mag
Oud 21-04-2004, 15:37
Liss
Liss is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 21-04-2004 @ 16:32 :
Met potlood schrijven mag volgens mij wel, alleen werd tegen ons gezegd dat het niet aan te raden is. Er is een keer een meisje bij mij op school geweest die tien minuten voor tijd de thee over de kladversie van der brief gooide -> onleesbaar..

Verder hoorde ik dat je tijdens de examens niet de batterijen van je rekenmachine mag vervangen (dus als ze leeg zijn, en je heb nieuwe bij je mag je die nieuwe er niet indoen).

En je mag je naam niet boven je examen zetten natuurlijk
Tegen ons is ook gezegt dat je niet met potlood mag schrijven, alleen als je bij wiskunde ofzo iets moet tekenen, een grafiek of iets dergelijks.

En geen batterijen vervangen tijdens je examen, waarom niet Ons is juist aangeraden extra batterijen mee te nemen voor als ze leeg zijn.
Denk wel dat ik er voor ik begin volle in doe want die er nu in zitten gaan al aardig lang mee en dan heb ik daar in ieder geval geen last van.

En je naam niet boven je examen boven wat bedoel je? Je mag gewoon overal op schrijven hoor, ook in de examenboekjes want die mag je na afloop terugvragen. Of was dit een grapje ofzo
Oud 21-04-2004, 16:01
Rachel
Rachel is offline
hmm ik had hier net al gereageerd maar der ging wat fout dus opnieuw

1) Je mag niet met potlood schrijven want een leraar mag dit weigeren om na te kijken

2) Bij ons raden ze het ook aan om batterijen mee te nemen of ze van te voren al te veranderen?

3) Je naam hoeft er toch niet boven omdat je een examennummer krijgt...
Oud 21-04-2004, 16:12
Liss
Liss is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 21-04-2004 @ 17:01 :

Dat is hierboven ergens inderdaad ook al gezegt, maar toen ik examen deed stond er wel een vakje met naam ervoor, je moest dus gewoon je naam invullen en erna een vakje met examennummer. Enige wat ik er niet op moest zetten en wat bij schoolexamens wel was was de klas waar je in zit.
Oud 21-04-2004, 16:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 21-04-2004 @ 17:01 :
hmm ik had hier net al gereageerd maar der ging wat fout dus opnieuw

1) Je mag niet met potlood schrijven want een leraar mag dit weigeren om na te kijken

2) Bij ons raden ze het ook aan om batterijen mee te nemen of ze van te voren al te veranderen?

1) Bovendien mag dit niet, omdat dit zo weg te gummen is. Dezelfde reden als typex dus, want daar kun je ook mee 'sjoemelen'.

En met potlood schrijven en typexen mag bij ons ook niet op SE's, dus dat is niks bijzonders.
Oud 21-04-2004, 16:39
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Euhm....potlood en typex mag je geloof ik niet gebruiken want de gene die het na kijkt kan het veranderen...dus dat zou niet eerlijk wezen....en waarom zou je geen batterijen mogen mee nemen voor je rekenmachine dat is toch dom??
Als je iets tekenen moet is het logisch dat het met potlood moet...maar antwoorden zou ik gewoon met pen doen...!!

Veel suc6 iedereen met het examen!!
Oud 22-04-2004, 09:29
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Liss schreef op 21-04-2004 @ 16:37 :

En je naam niet boven je examen boven wat bedoel je? Je mag gewoon overal op schrijven hoor, ook in de examenboekjes want die mag je na afloop terugvragen. Of was dit een grapje ofzo
Bij mij is het zo dat op het examenpapier je alleen je nummer moet schrijven en niet je naam (maar dat zal op iedere school wel weer anders zijn, aangezien iedereen ander papier krijgt).
Advertentie

Regels voor berichten