Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 15:57
juno
juno is offline
Wat is de mening van de forummers? Is het een afknapper, want graag of helemaal niet? Of maakt het de jacht alleen maar interessanter?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:59
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Tot op zekere hoogte is het spelletje wel leuk ja. Daarna niet meer.
Oud 31-03-2004, 16:03
Verwijderd
Afknapper.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:04
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Kan een jongen ook hard to get spelen dan?
Oud 31-03-2004, 16:06
AngelLena
AngelLena is offline
Hmz. Hangt er vanaf op wat voor manier. Als je wel licht laat doorschemeren dat je wel geinteresseerd bent is het leuk en een uitdaging, maar als je schijn geeft totaal niet geinteresseerd te zijn, leg ik mij daar al heel snel bij neer en zoek ik naar een volgende.
Oud 31-03-2004, 16:06
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 31-03-2004 @ 16:59 :
Tot op zekere hoogte is het spelletje wel leuk ja. Daarna niet meer.
Helemaal mee eens.

Wat is de mening van de topic starter dan?
Oud 31-03-2004, 16:15
juno
juno is offline
Nou, ik ben voor eerlijkheid, ik weet graag waar ik aan toe ben. En ik wil niet dat mensen dit soort spelletjes met me spelen, dan ben ik weg.

Ik heb het meegemaakt dat ik een (tweede)date had, en hij wilde afzeggen, want hij had de dag ervoor een feestje en hij wilde de beest uit kunnen hangen daar, en als hij de volgende dag mij in bed zou hebben zou de combinatie dodelijk zijn, dus of wij de date een dagje konden verzetten?

Puur toevallig kon het, maar ik was wel rete pissed. Wat vind je nou belangrijker: zuipen met de jongens of sex met mij? Graag of helemaal niet. Als het niet verzet had kunnen worden, en hij was toch naar het feest gegaan, dan had hij het verder wel kunnen shaken.

Ik vind dat een heel vervelend machtsspelletje. Het is een test om te zien wie de baas kan zijn, wie de ander naar de pijpen kan laten dansen. Wie er meer geeft om de ander, wie er meer voor over heeft. Is dat leuk? Mensen kwetsen?

Als iemand mij wil zal hij er helemaal voor moeten gaan. Vanaf het begin, en donder anders maar op.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
In niet al te extreme mate kan het erg leuk zijn, maar er is een punt waarbij ik het niet meer leuk vind en de interesse verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Oud 31-03-2004, 16:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-03-2004 @ 17:16 :
In niet al te extreme mate kan het erg leuk zijn, maar er is een punt waarbij ik het niet meer leuk vind en de interesse verdwijnt als sneeuw voor de zon.
wat poetisch
Oud 31-03-2004, 16:33
Midget
Midget is offline
Vrouwen vinden eigenlijk dat vrouwen het wel bij mannen mogen doen, en ze vinden dat mannen dat dan maar moeten accepteren.
En zich alsnog helemaal aangetrokken de vrouw moeten voelen.
Maar, als mannen het bij vrouwen doen vinden ze het dus belachelijk en knappen ze af omdat ze zich er niet prettig bij voelen.

Ik vind gewoon dat je eerlijk voor je gevoelens moet uitkomen en ze niet moet verbergen.

Ow en als je hard to get speel als vrouw zijnde...ik weet niet of vrouwen het doorhebben hoor.
Maar er is wetenschappelijk bewezen dat mannen maar een heel maar dan ook een heel klein deel van de vrouwelijke hints doorhebben.
Dus hoe moet een man dan door het play hard to get spel van de vrouw doorprikken?

Ik was allang al ergens anders mee gaan bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:33
-Enid-
-Enid- is offline
in het begin is het leuk, maar het moet niet te lang doorgaan.
Oud 31-03-2004, 16:41
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 31-03-2004 @ 17:33 :
in het begin is het leuk, maar het moet niet te lang doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:52
Verwijderd
absolute afknapper

graag of niet!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:09
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Er zijn ook die hard to get spelen om een man uit zijn tent te lokken en wanneer dat gebeurd is, is het niet meer interessant. Ik kan ook zat hints zien dat iemand interesse toont, maar ik ga er niet op in gewoon om een lachpartij te voorkomen. Dat heeft dus niet te maken met dat ik geen hints kan lezen, maar dat ik geen zin heb in van die spelletjes.

Om die reden is playing hard to get niet echt aantrekkelijk voor mij.

Tuurlijk ben ik wel voor verleiding in tegenstelling tot het overduidelijke: "Neuken?"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:07
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik vind dat zeker leuk..

als ik een jongen echt leuk vind..dan kan hij echt wel wachten hoor..zo niet ja jammer dan, als ik verliefd of iemand ben ga ik er minder snel mee naar bed..ik vind het bullshit dat jongens zeggen 'ja nou ik wil binnen 1 week neuken anders hoeft het van mij niet' of 'jongens hebben niet alle signale door blabla' dan heeft zo'n jongen dus niet genoeg zelfvertrouwen en dat is voor mij echt een 'must'

ik speel graag spelletjes
Oud 31-03-2004, 18:10
DEChengst
DEChengst is offline
Hard to get is Als het allemaal moeilijk moet dan zijn er genoeg vissen in de zee
Oud 31-03-2004, 18:14
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 31-03-2004 @ 19:10 :
Hard to get is Als het allemaal moeilijk moet dan zijn er genoeg vissen in de zee

Ik speel zelf wel graag hard to get. Als iemand geďnteresseerd in me is, dan moet hij/zij wel een beetje moeite voor me doen om me te krijgen. Maar ik weet wel wanneer ik te ver ga. Als die ander echt interesse begint in te leveren dan moet je wel iets doen anders ben je hem of haar kwijt.
Oud 31-03-2004, 18:23
Verwijderd
Hmm, het is niet dat ik het bewust leuk vind, maar een jongen moet niet meteen toegeven dat hij me leuk vindt, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Ik moet eerst zelf kunnen bepalen of ik hém leuk vind voor hij toegeeft dat hij mij wel ziet zitten...
Om mij echt geďnteresseerd te krijgen moet je het een beetje geheimzinnig houden, denk ik. Als hij me misschien leuk vind, vind ik hem misschien ook leuk. Als hij gewoon meteen zegt dat hij me leuk vind, moet ik meteen beslissen, en dan beslis ik meestal dat hij niet leuk is.
Ofzo. Ik begrijp mezelf ook niet, hoor..

Zelf speel ik trouwens hard to get omdat ik onbenullig ben Dan vind ik hem eerst tamelijk leuk, potentieel interessant, en reageer ook zo op hem. Maar als hij dan toegeeft dat hij mij leuk vind/we zoenen en ik kom tot de conclusie dat hij toch eigenlijk niks met hem wil, en dan hou ik de boot af. Dat komt soms hard to get over, terwijl het toch echt niet 'moeilijk te krijgen' is maar 'helemaal niet te krijgen'.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:36
juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 31-03-2004 @ 19:14 :

Ik speel zelf wel graag hard to get. Als iemand geďnteresseerd in me is, dan moet hij/zij wel een beetje moeite voor me doen om me te krijgen. Maar ik weet wel wanneer ik te ver ga. Als die ander echt interesse begint in te leveren dan moet je wel iets doen anders ben je hem of haar kwijt.
Op dat punt denk ik allang: laat maar. Too little, too late.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:40
juno
juno is offline
En wat zeuren we nou eigenlijk. Moeite doen, spelletje spelen, interesse verliezen. Als het goed is gaat het helemaal vanzelf, wil je die ander zoveel mogelijk zien en spreken en alles over jezelf vertellen, alles over die ander weten, alles even leuk vinden aan elkaar. Iemand die je wel ziet zitten slorpt al je aandacht op, en daar heb je het ook meteen voor over. Dat moet wederzijds zijn, als het geforceerd of gepland moet, heb ik er al geen zin meer in.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:44
Luna
Luna is offline
mwah, zelf nog nooit gedaan en ook nog niet echt meegemaakt. Ik heb nooit zo'n zin om heel veel moeite voor een jongen te doen, vind dat het vanzelf moet gaan. Ik hou er niet van om achter een jongen aan te gaan dus als hij een spelletje speelt doet ie dat maar in zn eentje.
Oud 31-03-2004, 22:20
Verwijderd
leuk voor even, daarna hoeft het niet meer ( maw ben ik overbluft en durf ik niet meer ).
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 09:23
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
moeite doen is wat anders dan niet gelijk de eerste keer neuken
Oud 01-04-2004, 09:27
Punkygirl
Punkygirl is offline
soms is het wel leuk om te doen ja..
Oud 01-04-2004, 10:57
Verwijderd
Een beetje hard to get zíjn is wel fijn, dan weet je tenminste dat een jongen het echt voor jou doet en niet omdat-ie niks anders kan krijgen, hard to get spélen vind ik dom en oneerlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 11:59
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
juno schreef op 31-03-2004 @ 20:40 :
En wat zeuren we nou eigenlijk. Moeite doen, spelletje spelen, interesse verliezen. Als het goed is gaat het helemaal vanzelf, wil je die ander zoveel mogelijk zien en spreken en alles over jezelf vertellen, alles over die ander weten, alles even leuk vinden aan elkaar. Iemand die je wel ziet zitten slorpt al je aandacht op, en daar heb je het ook meteen voor over. Dat moet wederzijds zijn, als het geforceerd of gepland moet, heb ik er al geen zin meer in.
Wij zeuren niet hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten