![]() |
||
Citaat:
ik heb wel mee gemaakt dat ze niet zo heel erg verschrikkelijk verukkelijk waren maar misschien ben ik gewoon kieskeurig.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*wahahaha* Zaklopen! Dat geeft weer een hele nieuwe betekenis aan dat woord.,... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je iets veranderen wat normaal is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vinden meisjes heel mooi ![]()
||
Citaat:
|
Dat kan in het begin wat problemen opleveren, in die zin dat de eerste keer voor jou pijnlijker is dan voor het meisje.
Dus oprekken die voorhuid. De jongens hier leggen wel uit hoe dat moet. Het blijft overigens gevoelig, ook na oprekken, dus je toekomstige echtgenote zal telkens de eerste keer dat ze je eikel blootmaakt tijdens een vrijpartij even een beetje voorzichtiger moeten zijn. Verder is er geen probleem, zolang je hen slap maar wel naar achteren krijgt. Anders wacht jou de dokter met zijn scherpe mes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() in rust kan ie wel gewoon
||
Citaat:
|
ooit gehoort van zwaffelen.
dan sla je met je stijve tegen een vrouw zijn gezicht tot ze een bloedneus heeft. als je hem nu de goede richting in slaat sla je hem misschien recht. maar iedereen heeft een andere lul. daarom maken ze condooms in alle soorten en maten. ik heb zelfs eens een condoom gezien die van onder heel breed is en van boven een stuk smaller |
![]() |
|
Iedere homie met een fatsoenlijke lengte heeft een bochtlul. Volgens mij komt het meer voor bij vleeslullen dan bij bloedlullen door de constante kromming van de onderbroek/broek. Die chicks diggen dat niet echt, die hebben liever een lange, rechte bloedtoli maar als je een beetje neuken kan hoor je ze echt niet klagen, neem dat maar van mij aan.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat oprekken kan als het goed is gewoon door rustig te proberen de voorhuid zo ver mogelijk naar achteren te schuiven, stil te houden zodra het ook maar een klein beetje pijn doet, even vasthouden en dan weer rustig terugschuiven. Wel terwijl je een erectie hebt, want ik neem aan dat je je voorhuid toch wel naar achteren kunt krijgen als alles slap en rustig is (zo niet, dan kun je beter maar wél naar de dokter gaan!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Mozbaby is niet saai! #1252 Miekje* | 500 | 22-12-2010 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De merkwaardige man die de dood bereikte Tisch | 36 | 28-07-2003 19:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger beroep: 18 jaar voor Volkert van der Graaf Insane Juggalo | 115 | 24-07-2003 09:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
goniometrische vergelijking jbtq | 11 | 29-04-2003 21:13 |