Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen reppen over cliche, maar zo cliche vind ik het niet.
sterker nog, ik vind het een geweldig gedicht die 2e strofe is echt geniaal. Er zit een lekker ritme in, de gedachtengang is goed, en de boodschap is emotioneel, maar draagbaar. goed.
|
Bedankt voor jullie reacties!! Wat vinden jullie, welke versie van de 2e strofe moet ik aan houden? (zie mijn vorige berichtjes). Juist wel die eerste, of een verandering?
Lovetear: dank je wel, ik ben het wel met je eens!
|
![]() |
je moet niet zo 'technisch' over een gedicht praten... een gedicht komt tog niet uit je verstand????? neej k kan alleen maar zeggen dat je het gevoel heeel goed overbrengt en dat ik meen te weten dat jij heeel goed begrijpt waar het gedicht over gaat.
en nogmaals: een gedicht komt uit je hart, deze uit JOUW hart, het is niej egt aan ons om dat te beoordelen toch? |
![]() |
||
Citaat:
en alsjeblieft, typ gewoon 'nee' en 'echt' en 'niet' inplaats van dat kinderachtige gesjoemel... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn avontuur zeehond23 | 4 | 08-10-2006 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
stilte na de storm tlp | 10 | 21-03-2006 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Drugs & Alcohol |
MIJN afwezigheid zeehond23 | 2 | 03-05-2004 22:01 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 1) Internationalist | 2 | 15-10-2001 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn tranen van kwaadheid Miss Lovely | 0 | 17-09-2001 20:02 |