Citaat:
HelpMePlease schreef:
wie heeft dit ook weleens gehad? ik ben er echt heeel benieuwd naar
|
Ik ben nog nooit door het neuken zelf klaargekomen, maar ik heb wel iets soortgelijks meegemaakt waar ik jullie nu mee ga verblijden..

Ik kwam eerst nooit klaar door een jongen, het kwam niet eens in de buurt. Wel door het zelf te doen, maar dus nooit door iemand anders. Ik stond daar nooit zo bij stil, het maakte me niet echt veel uit. Toen ik pas met mijn huidige vriend samen was, gingen we samen een weekendje weg. Toen we samen in bad zaten, heeft hij me gevingerd. Het duurde wel een uur, maar uiteindelijk ben ik toch gekomen! Hij was natuurlijk helemaal trots, en ik besefte opeens wat ik al die tijd gemist had! Datzelfde weekend heeft hij me ook laten komen door te likken, en toen wist ik helemaal niet wat me overkwam. Ik ben heel blij dat hij zich toen al die moeite heeft gedaan, daardoor kan ik nu echt voor de volle 100% genieten van alles.

Ow, en wat dat 'tegelijk komen' betreft; dat is nog nooit gebeurd. Wel vlak na elkaar, maar niet echt op hetzelfde moment. Zou leuk zijn als het een keer gebeurde, maar als het niet zo is, ook goed.